No minun silmään on pistänyt vaan samainen asia että nuo pallonivelletyt C-palat ovat yleistumässä nyt vasta uusissa autoissa.
Siis tarkoitat varmaan pivot ball systeemiä.
Niissä ei siis ole C-paloja ollenkaan vaan pelkkä ohjaus pala.
Ja ei se nyt kovin uus juttu oo jos oon nähny tollasta jo yli kolmevuotta sitten kilpa autoissa.
- Suojatut Pivot-Ball:it näyttää varmaan ihan kivalta ja tällaisessa hupiautossa hävitty suorituskykykään ei ole oleellista. Kilpa-autoissa pallojen sovitus kuppeihinsa pitäisi olla niin hyvä, ettei sinne väliin mene likaa.
Mitä tarkoitat hävityllä suorituskyvyllä?
Ei Mugen ainakaan MM-kisoissa tuntunut hirveesti häviävän suorituskyvyssä tultuaan 1.
Eikä noihin tunnu ihmeemmin ainakaan HoBaossa likaa menevän.
Ja verrattuna C-pala ripustukseen ei pivotissa ole yhtäpaljon hajoavia osia.
Itse kun sain molempiin autoihin tehtyä pivot pallot järeemmästä materiaalista niin ei väänny eikä mee mikään osa millään rikki vaikka yritetty on.
Ja pivotin mahdollistamaa aktiivi casteria pidän kyllä parannuksena.