Käytiin sitten jo tänään työntää kolmen auton voimin, ajettiin johonkin yhteentoista ennen kuin aurinko tippui niin paljon ettei enää nähnyt kunnolla
Kyllähän tämä maukkaasti pelitti yksivaihteisena, koska koneessa on voimaa ja kiertää niin upeasti, kunhan alun totuttelun jälkeen oppi sitä taas viemään. Hieman eri tavalla sitä pitää viedäkin kuin Inferno GT:tä jolla ajelin vähän ensin alkuun, IGT on enemmän sellanen kaasupohjaan/jarrutus kun taas BMT:llä saa olla kaasun päällä lähes koko ajan mutta herkemmin.
Joku juttu siinä on mutta tuntui melkein paremmalta kuin vaihteellisena - tai siis todella tuntuikin, ei niin peräherkkä vaikka käytännössä eroa vaihteellisena 1-vaihteen ja tämän 1-vaihteisen hammastuksessa ei juuri olekaan. Ehkä sen tekee se että nopeudet eivät mene "yli" ja ajossa ei tule niitä vaihteiston aiheuttamia pieniä nytkähdyksiä tmv. vaikka paloilla vaihtava vaihde hyvin pehmeästi vaihtaakin. Enpä tiedä. Nähtäväksi vielä jää pärjäiskö myös radalla ilman vaihdetta (Hyvinkää, Raisio varmastikin, Tattis siinä ja siinä) ja millaiseksi ajaminen muodostuu (ajon tasaisuus ja kierrosajat).
Ainoa missä tulee kimuranttia ovat lukkojarrutukset, joissa auto helposti kiepsahtaa ympäri melkein kuin ajaisi onewaylla. varmaan johtuu siitä että jarrun voima välittyy hihnan kautta huonommin eteen kuin taakse lukkojarrutuksissa ja siksi jarruttamisen kanssa saa olla tarkempana tiukoissa neulansilmissä kuin IGT:llä, joka ei mene poikittain juuri koskaan.
Ipaneman widet takarenkaat toimivat tänään huomattavasti GRP:tä paremmin, kivasti sai vietyä kevyessä luisussa pidemmissä pätkissä perän irtoamatta.