Hei,
Nyt kun on tuo kesäkausi ajettu päätökseen, ja edessä olisi talvikausi - kiinnostaisi, kuinka monta Mi4 autoa tullaan näkemään talvikaudella FT-sarjassa ja muissa kapinoissa? Onko krossikuskeista moni siirtymässä talveksi turistin pariin, ainakin tuo 2wd krossi Cougar taisi tehdä aika hyvän comebackin, mitä seuraa suomen & maailman tuloksia - eli jos merkkiuskollisia on, nii turistihan on oltava Mi4 ;)
Itse jouduin työkiireiden takia tyytymään tuohon yhteen Kuusankosken kisaan, johon en osannut säätää autoa Laukaan radalla tarpeeksi nopeaksi, ja myöskin treeni vs. kisapidon ero oli huikea. Silti autossa on huomattava määrä potentiaalia, kun katsoo maailmalle Grainger yms. tuloksia, ettei tässä auta muuta kuin peiliin kurkistaa ja yrittää löytää niitä säätöjä.Itse ainakin huomasin sen, että mitä jämäkämmäksi alustaa teki jousien osalta, sitä nopeammaksi se muuttui kun pito oli riittävä - tietenkin tämä on kovin yleistä rata-autoilussa, mutta MI4LP ei ole kovinkaan nopea pehmeällä setupilla, koska itse runko flexaa aika paljon. Onko muilla kokemusta, miten tuo uusi Schumin ohjaus-setti toimii ??
Nyt tässä tuumailenkin, että onko talvikaudella nähtävissä millainen määrä Schumachereita tuolla Asso, Tamiya ja Xray-viidakossa?Tärkeintähän on, että tiimi toimii ja palautetta tulee..