Axel..
Nyky säännöllä en saa osallistua team c keskimootorilla johon olen tehnyt oman rungon koska team c ei ole sellaista autoa myynnissä. En tarkoita tuota tm versiota nyt.
Jerzi
Mites jos ottaisit TS2 auton, ja vaihtaisit siihen keksimoottori osat, auto on varmaan 80% TS2 auto vielä sen jälkeen. Kaikki osat saa kaupasta paitsi pohjalevyn, mutta kyllhän iskaritornejaki tehdään omavalmisteisina, eikä niistä ole kukaan ikinä valittanut. Joten ihan hyvin tuon voi tulkita että perustuu TS2 autoon. Se miten tuomarit sit päättää on toki täysin eri asia.
En mä nyt nää mitään syytä miks asiasta puhut forumilla kun sun pitäis esittää asia ens kisan tuomaristolle jos koet että on riski että et saisi ajaa autolla...
Suomen SC-porukassa on pipot sen verran löysällä, että jos auto täyttää muilta paitsi tässä jaarittelussa pyöritellyn asian osalta säännöt, niin melko varmasti ketään ei kiinnosta muusta kuin uteliaisuudesta vaikka runko olisi hitsattu kuukivistä ja tukivarret jäätelötikuista.
Näin itse asian näkisin myös, tosin en nyt niin täysin tietoinen koko SC porukasta ole. Mutta luulis tosiaan, ettei siellä kukaan ala mussuttamaan, kunhan auto nyt on corri.
Säännöt on toki sääntöjä ja niitä on hyvä olla, mutta on se omasta mielestä jo aika pilkunviilauksen kaltaista nillitystä, jos jossakin autossa on toisen merkin corrin keulaosaa tms... Ei sillä että tuollaista vaihtoehtoa nyt lähtisin itse toteuttamaan, että rakennetaan auto monesta eri corrinosista, mutta jos joku sellaisella jossain kisoissa vastaan tulee (noin kuvainnollisesti, pyritään kumminkin ajamaan ajosuuntaan, eikä sitä vastaan
) niin eipä minulla ainakaan siitä mitään peppukipeyttä koidu ja omasta puolestani ajakoot, kunhan saa aikaan kunnon kisat.
Enhän minä sitä tietenkään päätä, mutta maalaisjärkikin sen jo sanoo, että corri on corri, jos se on corrinosista rakennettu.
Mutta enempää en ota kantaa siihen, alkaako joku näkemään vaivaa jos perä on vaikka losin ja keula asson. Kiinnosti vain tietää, mitä vaihtoehtoja omalla slässillä on