61
Yokomo / Vs: Yokomo BMAX4 3
« : 15.11.13 - klo: 08.03 »
Mitä niissä ylimääräsissä ohjeissa on?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
tuli nyt hommattua vähän käytetty suht hyväs kunnos oleva B44.1 ja ei oo vissii ihan normaalia, että edestä hävii veto kokonaan, vetarit pomppaa paikaltaan ja iskarin varsi katkeaa n. 5 metrin pituisen hypyn jälkeen?
Kakkoseksi ajettiin Speed Passionin koneella ennakko 10 asteessa ja välityksellä 5,77.
Hieno kisa oli, kisaaminen auto autoa vastaan on stanuilla on parasta.
Tuomolle propsit loistavasta ajosta finaaleissa...harmi että mun vauhti ei riittänyt enää haastamaan.
Tällä mennään ens kesä - tilausmeili lähti! Onneksi autossa on hyödynnetty parhaan nelkkukrossin eli XX4:sen layouttia ja varmaankin myös geometriaa kestävämmillä materiaaleilla!
Onhan noissa autoissa väkisin eroa painossa ja kestävyydessä, kun durango on käytännössä puhdas kymppikrossari ja losi taas pienempään mittasuhteeseen skaalattu 1/8 polttis.. Jos pelkästään merkkien kestävyyttä haluaa vertailla niin parempi vertailukohta on merkkien tuuppikorrit, DESC210 ja TLR22SCT, jotka on kumpikin rakennettu radalle kilpureiksi..
e: Itsellä ajossa MIPPIlosi. Mieli tekisi klikata ja koittaa desciä, mutta lienee kuitenkin järkevämpi vaan säästää tuo 260e+varaosat hinta vaikka losin renkaisiin ja muihin kuluviin (ei rikkoutuviin ) osiin.. Ajoalustana kuitenkin toimii "ei aina niin silonen" M8-rata..
Laji saisi mennä juuri siihen suuntaan, että radat olisi epätasaisempia ja autolta vaaditaan enemmän aidon SC-autoilun ominaisuuksia.
Onko kellään kokemuksia Team C:n TS4TE:stä kisäytössä?. Olisi aika edullinen, kevyt ja pötköakku yhteensopiva.