Kiitoksia täältäkin niin kilpakumppaneille ja kisaorganisaatiolle. Päivä sujui hienosti, vähän oli tuulista mutta onneksi radalla ei korkeita hyppyjä niin ei se hirveästi haitannut ainakaan nelivetoja. Välillä takavedot tuntu olevan välillä tuulen ohjailtavissa, tai sit se johtu vaan kuskin ajovirheistä... Jeppe vähän säikäytti sen ajanotto koneensa kanssa, onneks homma kuitenkin jatkui ja selostukset yms. pelas hienosti.
Takaveto oli hauskaa kun pitoa riitti ja se yks finaali minkä loputa voitin sisälsi enemmän tapahtumia kuin normi kisapäivä yhteensä!
Riku ja MikkoL piti kyllä sellasta vauhtia ettei siihen ollu mitään saumaa vieläkään, mut ens kautena tullaan taas kovempaa. Mäki laitan koneen jolla voi keulia vaikka pääsuoran lopussa jossei muu auta!
Kisan kolmossijaan ja kupin kolmossijaan pitää olla kyllä tosi tyytyväinen tässä porukassa!
Neliveto oli sit pykälää kovempaa menoa ja kovan pidon + leveän baanan ansiosta vauhdit nousi tosi koviksi, eli kuski sai olla hereillä ja auton piti toimia. Aika ajosta meinas tulla TQ, mut Max veti viimesellä kierroksella ohi. Tokasta ruudusta lähettiin ja eka finaali oli mainio eikä tainnu tulla mitään tönimisiä eikä kaatoja. Max vei voiton ja ite säilytin kakkospaikan. Seuraaviin finaaleihin tuli sitten vähän yliyrittämistä ja vähän huonoa onneakin ruuhkassa ajeluihin. No kovaa kisaamista kuitenkin ja jännitystä sai koko rahalla kun lähti kaatojen jälkeen letkan hänniltä kirimään takas kärkeä kohti, joka oli kuitenkin liian kaukana. Pari kolmossijaa, joten lopputuloksena kolmas niin kisassa kuin kupissa.
Kalustona oli siis durangon autot ja ne pelas kyllä hienosti, varaosapalvelu oli hyvä vaikkei niitä paljoa tarvittukaan.
Lisää treenii siis luvassa, kupin kakkossija jäi yhden pisteen päähän ja kyllähän mun maxi pitää voittaa muuallakin kuin meidän kotiradalla!
Seuraavaksi sitten Vaasaan ulkokauden huipentumaan eli corrikunkku kisaan.