Kirjoittaja Aihe: Mad Forcen osto  (Luettu 8659 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #30 : 10.08.03 - klo: 19.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus käyttäjältä: "Tuning girl"
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus käyttäjältä: "Rcjussi"
Miten on muuten mahdollista että Mad force kaatuu helposti jos se on matalampi kuin usa1. Mun kaverilla toi usa1 eikä kaadu mitenkään :?:


Ei se kyllä tässä videossa ainakaan kaatunu.


Siinä ei erityisen paljoa myöskään kääntyillä!! :wink:


No kyllähän siinä sentäs jotain kaarrosta oli. tux10:n puheista päätellen sen olis jo pitäny kaatua siinäkin.

pisst...yks huutomerkki riittää.


No kyllä minä mieluiten uskon omaan näkemääni, kuin johonkin videoon. Kaatumiseen vaikuttaa aika paljon minkälainen alusta on ja millä pinnalla ajaa. Ei se nyt ihan mistään pienestä käännöksestä kaadu, mutta jo noin 90 asteen mutkassa se kaatuu, kun ajaa vähänkin lujaa. Ei se auto kaatuisi muuten, mutta siinä on painopiste niin korkealla.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Mad Forcen osto
« Vastaus #31 : 11.08.03 - klo: 20.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus käyttäjältä: "Tuning girl"
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus käyttäjältä: "Rcjussi"
Miten on muuten mahdollista että Mad force kaatuu helposti jos se on matalampi kuin usa1. Mun kaverilla toi usa1 eikä kaadu mitenkään :?:


Ei se kyllä tässä videossa ainakaan kaatunu.


Siinä ei erityisen paljoa myöskään kääntyillä!! :wink:


No kyllähän siinä sentäs jotain kaarrosta oli. tux10:n puheista päätellen sen olis jo pitäny kaatua siinäkin.

pisst...yks huutomerkki riittää.



No ehkä tux vähän liioitteli, mutta ei paljon! <- Huomaa 1 huutomerkki :lol:
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #32 : 14.08.03 - klo: 21.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuning girl"
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus käyttäjältä: "Tuning girl"
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus käyttäjältä: "Rcjussi"
Miten on muuten mahdollista että Mad force kaatuu helposti jos se on matalampi kuin usa1. Mun kaverilla toi usa1 eikä kaadu mitenkään :?:


Ei se kyllä tässä videossa ainakaan kaatunu.


Siinä ei erityisen paljoa myöskään kääntyillä!! :wink:


No kyllähän siinä sentäs jotain kaarrosta oli. tux10:n puheista päätellen sen olis jo pitäny kaatua siinäkin.

pisst...yks huutomerkki riittää.



No ehkä tux vähän liioitteli, mutta ei paljon! <- Huomaa 1 huutomerkki :lol:


Joo, kai se täytyy uskoa, että kaatu kohtalaisen helposti.

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
Mad Forcen osto
« Vastaus #33 : 25.08.03 - klo: 19.31 »
Koppahan niissä erona on ja jostain olen lukenut, että Armourissa olisi hiukka pidemmät vetoakselit.
Nikko on kirosana!

Poissa AnttiP

  • Tulokas
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #34 : 26.02.04 - klo: 11.39 »
Tää nyt on vähän vanha topic, mut kelasin et parempi laittaa tänne ku esim monsterit topiciin..
Eliskä aika hurjaa et Kyosho teki Mad Forcesta ready setin ja se on saman hintanen ku rakennussarja: eli 568€ :shock: .. Maahantuoja sanoi et siin on voimaservokin vakiona.
Veikkaan et toi on mun seuraava hankinta. 8)

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #35 : 26.02.04 - klo: 12.24 »
Lainaus käyttäjältä: "AnttiP"
Tää nyt on vähän vanha topic, mut kelasin et parempi laittaa tänne ku esim monsterit topiciin..
Eliskä aika hurjaa et Kyosho teki Mad Forcesta ready setin ja se on saman hintanen ku rakennussarja: eli 568€ :shock: .. Maahantuoja sanoi et siin on voimaservokin vakiona.
Veikkaan et toi on mun seuraava hankinta. 8)


Rakennussarjan saa Hobbylinnasta 450e, että kyllä se on kannattavampi ostos.  :wink:

Poissa AnttiP

  • Tulokas
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #36 : 26.02.04 - klo: 13.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete
Rakennussarjan saa Hobbylinnasta 450e, että kyllä se on kannattavampi ostos.  :wink:[/quote


Toi hinta ainakin ko yhtiön nettisivuilla oli 460€.. siihen lisää rattiradion ja voimaservon ni ei se etu niin kovin suuri ole jos sitä ees on. Pro Hobbyn sivuilla M F RDS oli 655€ joten kyl mä taidan kallistua siihen. Mikäli halvemmallakaan ei löydy mistään.

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #37 : 26.02.04 - klo: 17.59 »
No vaikka etu ei oliskaan kovin iso, niin mielummin mä ainakin rakennan ite autoni.

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
Mad Forcen osto
« Vastaus #38 : 26.02.04 - klo: 20.03 »
Minunkin mielestäni auto on hauskempi itse rakentaa, kuin hypätä suoraan paketista baanalle.
Tuo Mad Force oli ihan hauska rakennettava ja se on suht. helppo huoltaa ja korjata, koska sen rungon saa nopeasti purettua osiin.  :wink:
Nikko on kirosana!

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #39 : 26.02.04 - klo: 20.08 »
Mistähän saisi tietää sen RCX mallin hinnan??
Joko se tai savage SS olisi tarkoitus joskus laittaa...

Tai sitten molemmat  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #40 : 26.02.04 - klo: 20.37 »
Savage 8)

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #41 : 26.02.04 - klo: 20.48 »
Team Dare To Be Diffrend, on eri mieltä  :mrgreen:

Sitten olisi kaksi monsteria missä erinlaiset voimansiirto ja jousitusratkaisut :wink:

Molemmat kiinnostaa :!:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #42 : 26.02.04 - klo: 20.52 »
Lainaus käyttäjältä: "hannu_s"
Team Dare To Be Diffrend, on eri mieltä  :mrgreen:

Sitten olisi kaksi monsteria missä erinlaiset voimansiirto ja jousitusratkaisut :wink:

Molemmat kiinnostaa :!:

Tuossa RCX:ssä olisi ainakin erittäin luotettava kone,O.S.
Isälläni on parin vuosikymmenen kokemus polttiksista(tosin lennokeista),ja hänen mukaansa Ossi on kaikista paras.
Ja olen sen itsekin huomannut,kun olen lennätellyt ja seurannut lennätystä,ASP:t ja SC:t sammuu ilmassa ikävän usein,mutta Ossi ei ole ikinä niin tehnyt.
Vähän OT:tä,mutta ei se mitään :mrgreen:

Mika R

  • Vieras
Mad Forcen osto
« Vastaus #43 : 26.02.04 - klo: 23.44 »
Autopuolella Ossin lisäksi parhaat koneet tekee italialainen NovaRossi ja sen lisensoijat kuten NovaMega, Mugen ja RB. Hyvä on myös italialainen Sirio ja Picco. Nämä edustavat lähinnä kisa high-endiä.

Itse hankin EPICin joka on kiinnostava uutuus ja paljon kehuttu (.18 1,8 HP). HPI:n koneet (Savage) tehdään japanissa kuten mm. EPIC, Fantom, osa Team Orioneista ja mitä niitä kaikkia uusia merkkejä nyt onkaan.. Nämä kuuluvat keskihintaiseen kastiin kuten O.S.

Sitten on lukuisia "halpiskone" -merkkejä.

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #44 : 26.02.04 - klo: 23.56 »
Kuten kyöstin omat GX tekeleet :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Mad Forcen osto
« Vastaus #45 : 27.02.04 - klo: 08.34 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Autopuolella Ossin lisäksi parhaat koneet tekee italialainen NovaRossi ja sen lisensoijat kuten NovaMega, Mugen ja RB. Hyvä on myös italialainen Sirio ja Picco. Nämä edustavat lähinnä kisa high-endiä.


Onko RB Concept muka samaa leiriä NovaRossin kanssa. Olen ollut aina siinä käsityksessä, että RB olisi Ranskalainen yritys, joka suunnittelee ihan itse koneensa. NovaRossin kanssa samoja koneita on kuitenkin lisäksi ainakain REX ja TOP.

Ja onhan noita nyt muitakin hyviä, mutta harvinaisempia koneita Esim. Rossi ja CMB. Tuo Rossi on pienoinen kummajainen, koska se ei tietääkseni ole liiketaloudellisessa merkityksessä suhteessa NovaRossiin, vaikka yhteistä historiaakin löytyy. Siis se irtaantui joskus aikoinaan NovaRossista. Ainakin ne tekee mielestäni maailman kauneimmat moottorit. Katsokaa vaikka itse http://www.axemotor.it/english/rossien.htm ja sieltä esim. "Maranello" tai "Black Magic".

Mika R

  • Vieras
Mad Forcen osto
« Vastaus #46 : 27.02.04 - klo: 09.21 »
Joo, totta Rossi on kova ja onhan niitä muitakin vielä. Tuli nyt listattua muutamia yleisimpiä nykyisin.

Mä en ole varma tosta RB:stä, tiedän että se on ranskalainen mutta sellanen käsitys mulla on että koneet tulee Novalta jotka RB sitten "viilaa" omannäköisikseen. Korjatkaa toki jos näin ei ole.

-Mika

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Mad Forcen osto
« Vastaus #47 : 27.02.04 - klo: 10.01 »
Nyt arvoitus on selvitetty. RB on ihan oma firmansa ja he suunnittelevat omat moottorinsa, mutta NovaRossi valmistaa nämä moottorit RB:n speksien mukaan. Eli RB:n ja NovaRossin koneet eivät ole samoja, vaikka ne ovatkin samasta tehtaasta tulleita. Niissä ei ole siis yhteisiä osia.

Sama pätee osittain mm. pillien kanssa. Osa RB:n pilleistä on oikeasti NovaRossin pilleja ja osa RB:n itse suunnittelemia (mm. 062 ja 063). Nämä yhteiset pillit tunnistaa samasta homoligisointi numerosta tai mikä se nyt sitten olikaan.

Mika R

  • Vieras
Mad Forcen osto
« Vastaus #48 : 27.02.04 - klo: 10.34 »
No hyvä, saatiin selvyyttä asiaan. Ihan mielenkiintoinen juttu.

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
mitens kannattava
« Vastaus #49 : 06.03.04 - klo: 18.52 »
miten kannattavaa on ostaa mad armour 490€ ja hintaan kuuluu 5kg voima servo? olen kuullu että mad forcessa olis muoviset etudiffin rattaat? en ole varma. kävin tänää kattoon mad forcee ja on niillä pyörillä kyllä kokoa :wink:
-EhtoollisWeli

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #50 : 06.03.04 - klo: 18.59 »
Eikös siinä redy mallissa ole aika naurettavat renkaat mukana?...

Jossakin oli kuva ja näytti ihan muovisilta... :|  Ja kapeammatkin oli kuin Kit versiossa...
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
oj
« Vastaus #51 : 06.03.04 - klo: 19.48 »
on ne aika hassut :mrgreen:   ite laitan sen kitti version. :wink:   siis ehkä laitan
-EhtoollisWeli

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #52 : 06.03.04 - klo: 19.55 »
Niin minäkin...
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #53 : 06.03.04 - klo: 20.22 »
laitan joko mad forcen tai sen kyöstin ep kopterin
-EhtoollisWeli

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
juu
« Vastaus #54 : 07.03.04 - klo: 00.48 »
onko mad forcen koneessa liuku kaasari? eikös mad forcessa ole aika paljon vääntöö kun on kolme vaihdetta. vai? :?:  :|
-EhtoollisWeli

Poissa Sludge

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/sludge
Mad Forcen osto
« Vastaus #55 : 07.03.04 - klo: 09.34 »
On liukukaasari ja vääntöäkin löytyy. :mrgreen:
Eikä ne etudiffin rattaat muovia ole. (en ole täysin varma), mutta kun kerran avasin diffin, niin eivät muovisilta tuntuneet. Joku tietoisempi varmistakoon asian.  :wink:
Nikko on kirosana!

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
öö
« Vastaus #56 : 07.03.04 - klo: 10.07 »
jaksaako pure ten alphan kaasu servo liikuttää mad forcen liuku kaasaria?
-EhtoollisWeli

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #57 : 07.03.04 - klo: 10.12 »
Ostin tossa viikko sitten Mad Forcen ja en tule katumaan sitä 8) . Autolla on tosi hauska hyppiä lumilauta hyppyreistä. Pari kertaa auto on kaatunut mutta ei mutkasta se on keulinut ympäri. Saisivat olla hieman pidempiä nuo keulimisen esto hommat. Yhden osan olen kerinnyt hajoittaa kun ajoin hyppyristä ja sen jälkeen auto pomppasi hieman sivuun ja siitä tolppaan. Renkaan tukivarsi meni poikki mutta kyllä se on kuitenkin kestävää koska auto meni kolmos vaihteella siihen tolppaan joten vauhti oli aika kova. Ja pakkastakin riitti.

Poissa Rcjussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mad Forcen osto
« Vastaus #58 : 07.03.04 - klo: 10.14 »
Ne ready setin renkaat on minusta hienommat kuin kit version tosin puol senttiä kapeemmat mutta eipä se paljoa meno haittaa :|

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
nii
« Vastaus #59 : 07.03.04 - klo: 10.24 »
musta ne on nätimmät ne kitin renkaat! (tämähän on vain minun mielipiteeni)    ei taida mad force talvella keulia vai kuinka? ei saa pitoa. paljonkohan se jaksaa vetää hmm. varmasti ainaki yhen puretenin perässä. vai kuinka.       jaksaako puretenin servo liikuttaa kaasua
-EhtoollisWeli