Itse infernon sähköistäneenä varoittaisin noista lipoakuista.
Lipoakuille on tyypillistä, että kylmänä niitten ulos antama teho pienenee merkittävästi.
Esimerkiksi maxamps, suoraan kysyttynä, puhui yli 10% alentunasta jos akku on pidempään ollut alle +10 asteinen. Ja kylmemmässä ei ollut käypää ollenkaan....
(Isoimmillaan ajoin ko valmistajan 22,2volt, 8000mAh, 20c jatkuvaa, 50c piikki - akkuseteillä ja 120A noparilla, mutta jää/lumi-radalla ei kylmänä vieläkään riittänyt. Akut hajos.)
Toki akut kehittyvät koko ajan.
Auton paino sähköistettynä nousee alkuperäisestä, ja tahontarve samaan suoritukseen kasvaa.
Noilla perusteilla pistäisin ylemmäs purkukyvyn ostamalla 40C akkuja.
Toinen tapa pienentää purkukyvyn tarvetta on tuplata jännite. Sait samaan tehoon sen puolitettua, toki valitsemasi noparin speksien sisällä.