En tuolla Fordin GT korilla väkisin vänkäämällä halua ajaa, mut kunhan kysyin asiaa ja se tuli selväksi. Täytyy vissiin tilata HPI:n Camaron -kori ellei parempaa vaihtoehtoa löydy.
On siellä muitakin koreja kuin Camaro...pliis.... :lol:
Ei vaiten,tuu vaikka Camarolla jos sellaisen haluat.
Ajoi siellä viimeksi Delta Lanciakin joten ei siellä niin tiukkapipoja olla.Toki Lancia oli etuvetoinen.
Niin, meneekö auto sitten raameihin vaiko eikö...
Lancia Delta oli italialaisen Fiat-konserniin kuuluvan Lancian valmistama viistoperäinen monikäyttöauto joka esiteltiin Franfurtin autonäyttelyssä vuonna 1979
Ööööö joo,kyseinen Delta tuli tosiaan -79 mutta Delta Integrale(jollaine kori tämä oli) ei ole ollut saannissa -79 vaan myöhemmin -80 luvulla jolloin sillä voitettiin MM rallititteleitä useita.Erot suurimmalti visuaalisia,konepelli pullistus ja levikkeet.
Mutta kuten aiemmin sanoin,ei siellä niin tiukkapipoja olla :lol:
Suora lainaus:"Syksyllä 1987 esiteltiin Delta HF Integrale"
Delta:
http://www.museodelcoche.com/Galerias/wp-content/gallery/lancia/Lancia%20Delta%201979.jpgJa Integrale:
http://www.italiancarlinks.com/Lancia.jpgVaikkei se ehkä luokan hengen mukaista olekaan, niin onko porukka testaillut eri korien vaikutusta erän mittaiseen tulokseen?
Camaro lienee yleisin, mutta senkö vuoksi että se on nopein vai ehkä ollut parhaiten saatavilla? Vai parhaan näköinen monien mielestä?
JOtkut väittää että se olisi nopeampi,itse en tähän usko.En näillä nopeuksilla ja radoilla.Mutta voi olla että olen niin väärässä kuin vain voi olla.
Lyhyesti De Tomason syntyhistoriasta:
"1960-luvun lopulla Ford tarvitsi GT-luokan urheiluautoa kilpaillakseen markkinaosuuksista Ferrarin ja General Motors -ryhmän Corvetten kanssa,
Uusi keskimoottorinen GT-auto sai nimekseen De Tomaso Pantera"
...
Mutta tuo edellä mainittu löpinä lyhyesti:
Pantera ja GT-40 on Gt autoja ja täten ei sallittuja koreja.Mutta kannattaa kysellä esim Jerryltä ja Jonnilta vaikka suoraan?
Herää sitten kysymys, että jos De Tomaso luotiin GT autoksi kilpailemaan Corveten kanssa, niin onko Corvette sitten GT auto, ja siten kielletty hedelmä VTR koriksi?
Aika hyvä kysymys,täytyy myöntää.Muistaakseni Corvee ei ollut GT-auto,vaikka kilpailikin GT-luokassa 1:1 maailmassa.Enemmänkin Sport Sedan-tyylin auto.
Tätähän pitää tuumailla.
Edelleenkin tässä mustavalkoisen korin kohdalla sivuutetaan vuosimallikysymys, kas kun se ei ole alkuperäinen GT-40 vaan uustuotantoreplika GT vuodelta 2005.
Simple?
Nimenomaan.
Vaikkei se ehkä luokan hengen mukaista olekaan, niin onko porukka testaillut eri korien vaikutusta erän mittaiseen tulokseen?
Camaro lienee yleisin, mutta senkö vuoksi että se on nopein vai ehkä ollut parhaiten saatavilla? Vai parhaan näköinen monien mielestä?
Simple to answer. Se kestää eniten.
Ja viellä se on 1 osainen kori.
Jerzi
Kaikki kestää jos ei osu mihinkään :lol: