Itse en ole ymmärtänyt koskaan tuon kaksi vaihteisuuden päälle. Mitä niillä saavutetaan muuta kuin kevyempi kukkaro ja se kytkennän ääni kiihdyttäessä? GTB:n 2 vaihteinen kitti taitaa maksaa melkein 200 dollaria. Kun Hostilen 17-57 setti maksaa 27 dollaria.
Välitykset noissa varmaan menee jotenkin:
ykkönen 16T - 58T
kakkkonen 21T - 53T
Itse käytän 17T - 57T välitystä. Jolla autosta löytyy sopivasti vääntöä ja kulkuja. Huippunopeus on varmaan jotain satasen pintaan mikä on vähintäänkin riittävästi, missään järkevissä ajo olosuhteissa sitä ei kuitenkaan saavuteta. Ja vaikka nyt talvella on 1cm pitkät piikit renkaissa niin monta metriä hakkaa tyhjää paikaltaan lähdettäessä.
Älkää käsittäkö väärin.
Minun puolestani jokainen saa ajaa ja rakentaa autoaan niinkuin itse haluaa.
Itse en vain näe noissa vaihteissa mitään järkeä. Jos jotain hajoaa niin korjaus lasku on vain suurempi.
Jokatapauksessa on hienoa että bensa autot kasvattaa suosiotaan. Itse ollut aina sitä mieltä että pelit kulkee polttoaineella (vaikka sähköistä saataisiinkin ihan simona tehoa)
Nitrot on kivoja mutta kyllä bensat on vielä miesten vehkeitä