Noniin, Akku latauksessa ja setuppi löydetty:
Homma alkaa siitä että missään ei ole virtaa ja kaikki johdot on kytketty niille tarkoitettuihin piakkoihin.
1. vastariin ja ohjaimeen virrat päälle.
2. noparin ohjelmointinappi pohjaan.
3. noparin virta päälle
4. odotetaan että nopari käynnistyy ja menee ohjelmointitilaan, eli punainen valo syttyy ja vaihtuu oranssiksi.
5. päästetään ohjelmointinappi vapaaksi.
6. ohjaimesta täysiä eteen ja odotetaan noprain välkyttävän oranssia ja antavan äänimerkin. Jos näin ei tapahdu, täysillä pakkia ohjaimesta.
7. täysillä pakkia ohjaimesta ja odotetaan välkyntä ja äänimerkki.
8. ohjain vapaalle ja välkyntä ja äänimerkki siitäkin.
9. noparista virrat pois ja takaisin, homma valmis.
4wdkanootti:lle isosti kiitoksia tästä!
Ja vastauksena edelliseen viestiin:
Oli vain poran vaihteiston vaihteenvalitsin jäänyt kahden vaihteen väliin, siksi pyöri tyhjää. Sen kun huomasi ja korjasi, pääsi karhulla liikkeelle. Epäilin siis turhaan sitä Lehnerin sovitetta.
Pakki ja eteen ovat säädetyt molemmat 100% ja ovat nyt yhtä nopeat.
Seuraavaksi käyn moottoreiden keskinäisten pyörimisnopeuserojen kimppuun, saattaa olla jopa vähäisen akunlatauksen ansiota se. Jos on nopareissa pienikin ero, se korostuu kun virta lähestyy loppua.
Kytkin moottorit "ristiin" ja vasen oli nytkin hitaampi. Tosin oikean puoleinenkin hidastui huomattavasti kun vähän revitteli
... Eli täydellä akulla uutta testiä.
Edittinä kuva joka tuli luvattua: