No niin, ekat kisat Losilla takana ja eihän se ihan putkeen mennyt. Yhden erän jätin väliin, kun vastari otti jostain häikkää ja Killeri laittoi sen vuoksi moottoria seis.
Omat ajotaidot tietysti jättivät toivomisen varaa, mutta ei se autokaan ollut jäällä yhtään niin helppo ajaa kuin vaikkapa Lavangon saviradalla. Aliohjautui siinä määrin, että kääntösäde oli vauhdissa varmaan 5 metriä, jos perää ei saanut irti ja se oli helpommin sanottu kuin tehty. Mutkiin johon sai tarpeeksi vauhtia, pystyi jarrulla saamaan perän irti, mutta muut mutkat tuntui menivän väkisinkin leveäksi.
Säädöt oli hatusta vedetty, kun ei ollu tiedossa hyvää lähtökohtaa Losi piikkirenkailla+jäärata yhdistelmälle (liekö ensimmäinen maailmassa moista edes yrittämässä...). Alkuun lähdettin siis mahdollisimman matalalla autolla, kisan edetessä nostin perää erä erältä, mutta ei se juuri tilannetta parantanut. Voihan se olla, että autoa enemmän rukaamalla löytyisi Jäällekkin sopivat asetukset, jolla ajaminen olisi vähemmän tuskallista, mutta omat jääkisailut Losilla taisi olla tässä, X4 sitten ensitalven rientoihin.