Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1100888 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2940 : 19.09.13 - klo: 08.45 »
Tarviis neuvoa pinionin valintaan. Autona e-maxx jonka tekniikkana robitronicin noapri ja toro 4000kv 4pole sensoriton kone, autossa käytetään 2s akkuja. Spurri on 68t eli minkä kokoinen pinioni on sopiva. Ominaisuus mitä haetaan välityksellä on neutraali eli ei tarvii mennä miljoonaa eikä keulia vaan hyvä yleisvälitys kaikenlaiseen ajoon.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2941 : 19.09.13 - klo: 12.44 »
Millä öljyillä porukka ajelee trx bigboreilla? Eilen kävin ajamassa pitkästä aikaa ja kyyti oli aika pomppuista. Laitoin big boreihin alustavasti 80 öljyt jotka oli vakioissa hyvät, mut eivät oikein toimikkaan noissa uusissa pumpuissa. On toi musta sit hieno väri :cool: mclylle kiitokset loistavasta vinkistä!

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2942 : 19.09.13 - klo: 14.19 »
Tarviis neuvoa pinionin valintaan. Autona e-maxx jonka tekniikkana robitronicin noapri ja toro 4000kv 4pole sensoriton kone, autossa käytetään 2s akkuja. Spurri on 68t eli minkä kokoinen pinioni on sopiva. Ominaisuus mitä haetaan välityksellä on neutraali eli ei tarvii mennä miljoonaa eikä keulia vaan hyvä yleisvälitys kaikenlaiseen ajoon.

Ite oisin ehdottanu jotain pientä 10-12t pinjonia koska moottorin kv on noin suuri mutta kun vähän laskeskelin niin ajat käytännössä samoilla kierroksilla kuin minä. Jos ajat siis 2x 2s akkua rinnan niin jännitehän pysyy samana (noin 7.4v). Toisaalta lipo on täytenä 8.4v mutta moottorin kierrokset lasketaan jännite x kv eli 7.4 x 4000 = 29 600
Mulla taas moottorina on 1600kv ja ajan sitä 5s akuilla eli mulla kierrokset on noin 18.5 x 1600 = 29 600 eli samat kuin sulla ja mulla on väleinä 25/65T.
Noilla väleillä mennään jo aika kovaa, ehkä kannattaa eka kokeilla jotain 22/68T välejä.
« Viimeksi muokattu: 20.09.13 - klo: 00.52 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2943 : 19.09.13 - klo: 14.22 »
Tarviis neuvoa pinionin valintaan. Autona e-maxx jonka tekniikkana robitronicin noapri ja toro 4000kv 4pole sensoriton kone, autossa käytetään 2s akkuja. Spurri on 68t eli minkä kokoinen pinioni on sopiva. Ominaisuus mitä haetaan välityksellä on neutraali eli ei tarvii mennä miljoonaa eikä keulia vaan hyvä yleisvälitys kaikenlaiseen ajoon.

Ite oisin ehdottanu jotain pientä 10-12t pinjonia koska moottorin kv on noin suuri mutta kun vähän laskeskelin niin ajat käytännössä samoilla kierroksilla kuin minä. Jos ajat siis 2x 2s akkua rinnan niin jännitehän pysyy samana (noin 7.4v). Toisaalta lipo on täytenä 8.4v mutta moottorin kierrokset lasketaan jännite x rpm eli 7.4 x 4000 = 29 600
Mulla taas moottorina on 1600kv ja ajan sitä 5s akuilla eli mulla kierrokset on noin 18.5 x 1600 = 29 600 eli samat kuin sulla ja mulla on väleinä 25/65T.
Noilla väleillä mennään jo aika kovaa, ehkä kannattaa eka kokeilla jotain 22/68T välejä.

Ok kiitokset. Laitoin eilen ostoilmoituksen pinionista 19t korvilla, mutta korjasin tänään sen 20-22t eli tollasta sit vaan kehiin.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2944 : 19.09.13 - klo: 14.31 »
Tarviis neuvoa pinionin valintaan. Autona e-maxx jonka tekniikkana robitronicin noapri ja toro 4000kv 4pole sensoriton kone, autossa käytetään 2s akkuja. Spurri on 68t eli minkä kokoinen pinioni on sopiva. Ominaisuus mitä haetaan välityksellä on neutraali eli ei tarvii mennä miljoonaa eikä keulia vaan hyvä yleisvälitys kaikenlaiseen ajoon.

Ite oisin ehdottanu jotain pientä 10-12t pinjonia koska moottorin kv on noin suuri mutta kun vähän laskeskelin niin ajat käytännössä samoilla kierroksilla kuin minä. Jos ajat siis 2x 2s akkua rinnan niin jännitehän pysyy samana (noin 7.4v). Toisaalta lipo on täytenä 8.4v mutta moottorin kierrokset lasketaan jännite x rpm eli 7.4 x 4000 = 29 600
Mulla taas moottorina on 1600kv ja ajan sitä 5s akuilla eli mulla kierrokset on noin 18.5 x 1600 = 29 600 eli samat kuin sulla ja mulla on väleinä 25/65T.
Noilla väleillä mennään jo aika kovaa, ehkä kannattaa eka kokeilla jotain 22/68T välejä.

Ok kiitokset. Laitoin eilen ostoilmoituksen pinionista 19t korvilla, mutta korjasin tänään sen 20-22t eli tollasta sit vaan kehiin.
20-22 ? Vai tarkoititko 10-12 ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2945 : 20.09.13 - klo: 00.54 »
Se 22T on varmaan aika sopiva jos siis ajat 7.4 voltilla eli 2s akulla, sit varmaan tuo 10-12T jos ajat 14.8 voltilla eli 4s akulla.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2946 : 20.09.13 - klo: 07.59 »
Se 22T on varmaan aika sopiva jos siis ajat 7.4 voltilla eli 2s akulla, sit varmaan tuo 10-12T jos ajat 14.8 voltilla eli 4s akulla.

2s lipolla mennään. Tilasin 20t pinionin tuohon ja pinioni pitäisi tänään tulla postissa, joten pääsee viikonloppuna kurvailemaan.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2947 : 20.09.13 - klo: 21.08 »
Eiköhän sillä toimi ihan hyvin.

Omat maxxit on nyt kasassa niin pitkälle kun osat riitti... kuvat tulossa.. on vain aaika hidasta..

Emaxx
GPM alu steerin assembly. Ohjaus paljon parempi kuin muovisella. Ei väljää juuri missään!

GPM alu skidplatet... noh saa nähdä tuleeko kestämään sitten yhtään...

Eteen valkoset RPM kamat, jotak värjäsin X värillä (kuvista näkee ajallaan..) Ei hirveän syvälle se väri noihin RPM kamoihin mennyt mutta ihan tyytyväinen tuloksiin.
Paikoilleen kun pistin tukivarsia piti vähän puukolla ottaa pois muovia että mahtui bulkheadiin... sieltä se valkoinen alkoi taas paistaa. Saa nähdä miten hyvin kolhuja tuo väri tossa kestää.

alu 14mm hexit. Nyt alkaa orkkis renkaiden piiskaaminen! :evil:

T-maxx. No se lähtee pian täältä  :undecided:

C(t)-maxx porjekti. Kuvista näkee missä vaiheessa ja aikas tyytyväinen tohon traveliin olen mikä tällä hetkellä siinä!



« Viimeksi muokattu: 21.09.13 - klo: 00.20 kirjoittanut STruck »
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2948 : 20.09.13 - klo: 21.11 »
Kuvia vaan sitten kehään  :wink:

Tossa omista autoista kuvat. Toisen porukka taitaa jo tietääkin  :tongue:



« Viimeksi muokattu: 20.09.13 - klo: 21.17 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2949 : 20.09.13 - klo: 21.28 »
Tänään testattu välit 20/68 ja vauhtia on vähän liikaakin. Ennakot nollassa ja menoa piisaa vaikka kuinka. Ilmeisesti Laatikosta rattaat mennyt kun ei aina meinaa lähtee liikkeelle ja rutinaa kuuluu. Pitää tutkia kun kerkeää.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2950 : 20.09.13 - klo: 21.31 »
Tänään testattu välit 20/68 ja vauhtia on vähän liikaakin. Ennakot nollassa ja menoa piisaa vaikka kuinka. Ilmeisesti Laatikosta rattaat mennyt kun ei aina meinaa lähtee liikkeelle ja rutinaa kuuluu. Pitää tutkia kun kerkeää.
Tarkasta diffit vai oliko ne kunnossa kun kasasit. Niin harvoin näistä menee päärattaat. Yleensä kyse on siitä kun jommasta kummasta diffistä on katkennut Ring Gearista hampaita jotka jumittaa sen diffin Pinion Gearin..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2951 : 20.09.13 - klo: 21.34 »
Tänään testattu välit 20/68 ja vauhtia on vähän liikaakin. Ennakot nollassa ja menoa piisaa vaikka kuinka. Ilmeisesti Laatikosta rattaat mennyt kun ei aina meinaa lähtee liikkeelle ja rutinaa kuuluu. Pitää tutkia kun kerkeää.
Tarkasta diffit vai oliko ne kunnossa kun kasasit. Niin harvoin näistä menee päärattaat. Yleensä kyse on siitä kun jommasta kummasta diffistä on katkennut Ring Gearista hampaita jotka jumittaa sen diffin Pinion Gearin..

Ostin auton duunikaverilta eli en ole sen enempää tutustunut autoon. Toisen servon uusin ja pinionin hommasin (kone 5mm akselilla) ja tänään pihalla ekat tyypit. Pitää tutkia mistä se rutisee yli.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2952 : 20.09.13 - klo: 21.56 »
Tänään testattu välit 20/68 ja vauhtia on vähän liikaakin. Ennakot nollassa ja menoa piisaa vaikka kuinka. Ilmeisesti Laatikosta rattaat mennyt kun ei aina meinaa lähtee liikkeelle ja rutinaa kuuluu. Pitää tutkia kun kerkeää.
Tarkasta diffit vai oliko ne kunnossa kun kasasit. Niin harvoin näistä menee päärattaat. Yleensä kyse on siitä kun jommasta kummasta diffistä on katkennut Ring Gearista hampaita jotka jumittaa sen diffin Pinion Gearin..

Ostin auton duunikaverilta eli en ole sen enempää tutustunut autoon. Toisen servon uusin ja pinionin hommasin (kone 5mm akselilla) ja tänään pihalla ekat tyypit. Pitää tutkia mistä se rutisee yli.
Ton diffin voi helposti tarkastaa ilman availuja.. saat otettua puskurista niin kiinni että laitat etusormen sen diffikupin päälle ja kaasutat ja jarrutat vuoron perään. Tuntuu selkee rutina jos parikin hammasta on mennyt.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2953 : 20.09.13 - klo: 22.06 »
Tänään testattu välit 20/68 ja vauhtia on vähän liikaakin. Ennakot nollassa ja menoa piisaa vaikka kuinka. Ilmeisesti Laatikosta rattaat mennyt kun ei aina meinaa lähtee liikkeelle ja rutinaa kuuluu. Pitää tutkia kun kerkeää.

Siinä on se kaasu jota voi käyttää, ei ole pakko pohjaan painaa :wink: Toki jos haluat lisää vääntöä niin sitten vain pienempää pinjonia kiinni, joku 17-18T.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2954 : 20.09.13 - klo: 22.11 »
Musta kannattaa oikeasti säätää tota kaasua ihan säätimestä eikä lähteä liikaa rattaiden kanssa säätämään. Näin saa helposti 6Slläkin ajon helpoksi vaikka 6v tyttärelle kun säätää kaasun tehoa ja laittaa vaikka aavistuksen punch controllia.

Riippuu toki varmaan säätimestä, onko tämä mahdollista.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2955 : 20.09.13 - klo: 23.07 »
Eiköhän tuo vika ole diffissä. Toinen tapa testata on ottaa toisesta renkaasta kiinni ja pyörittää toista tai työntää auto eteen/taaksepäin pitäen toisen pään renkaita paikoillaan.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2956 : 21.09.13 - klo: 18.55 »
Ehdottakaas jotain uutta koria mun E-Maxxiin. Teen sen varmaan tuossa alkutalvesta mutta voisin tilata sen jo tässä kohta niin vois suunnitella ihan kunnolla  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2957 : 21.09.13 - klo: 19.00 »
Prolinen Desert Militia :wink:
Ite en ole sillä korilla nyt pahemmin päässyt ajelee ku on kori tolpat ja iskari torni vääntyneet :angry: mutta uudet GPM kori tolpat on tilattu ja 8mm iskari tornit leikattu.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2958 : 21.09.13 - klo: 19.21 »
Prolinen Desert Militia :wink:
Ite en ole sillä korilla nyt pahemmin päässyt ajelee ku on kori tolpat ja iskari torni vääntyneet :angry: mutta uudet GPM kori tolpat on tilattu ja 8mm iskari tornit leikattu.
Kumpikohan sanoo NAPS, sun järjetön iskaritolppa vai muoviakin heikommat tornit  :wink: ?

Toi Desert vois olla aika hyvä.. valot vaan pitäs tilailla.. Millos laitetaan HKn tilausta ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2959 : 21.09.13 - klo: 21.15 »
Se selviää sitten ku ne tolpat tulee :wink:

HK:sta voidaan tilata heti kun paypalilla on rahaa eli kuun vaihteessa.

EDIT: Joo oli sitten GPM tolpat vinoja jo heti kättelyssä, tai oikeastaan ne oli tehty vinoiks ja mitä hel***tiä tehty vielä kahesta osasta? Toi ei tuu kestää, napsahtaa varmaan aika nopeesti tosta kierteen kohtaa poikki ja vielä ku se on niin pieni ku M3. Toki Integy ja GH racing tekee tolppansa kahesta osasta mutta ne on tehty sillee järkevästi et se ite tolppa on samaa osaa ja sit ne "lautaset" on iralliset. Tossa esimerkki takatolpasta: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTTJ1&P=7
Ja sit p*ska homma kans sillee ku niit ei saa kovin helposti suoriks ku se kierrekkin on tehty vinoon. Täytyy varmaan porata vaa siihen kylkeen uudet reiät et saa ne noihin mun torneihin kii.
« Viimeksi muokattu: 24.09.13 - klo: 15.13 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2960 : 24.09.13 - klo: 17.20 »
Päivitystä tuohon mun e-maxx asiaan eli diffit ja laatikko on ehjät. Sähköpuolella on pätkimistä havaittavissa eli liikkeelle lähteminen on hankalaa ja pätkittäistä, Tekniikkana toro 4000kv 4-pole ja noparina robotronic bl3.5. Autolla pystyy ajamaan ok jos ei pysäytä autoa. Sensorillisena vika olisi varmaan sensoripuolella mutta tää on sensoriton. Setti on myytävänä edukkaasti jos joku on pikkuvikaista hyväkuntoista e-maxxia vailla.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2961 : 24.09.13 - klo: 18.27 »
Päivitystä tuohon mun e-maxx asiaan eli diffit ja laatikko on ehjät. Sähköpuolella on pätkimistä havaittavissa eli liikkeelle lähteminen on hankalaa ja pätkittäistä, Tekniikkana toro 4000kv 4-pole ja noparina robotronic bl3.5. Autolla pystyy ajamaan ok jos ei pysäytä autoa. Sensorillisena vika olisi varmaan sensoripuolella mutta tää on sensoriton. Setti on myytävänä edukkaasti jos joku on pikkuvikaista hyväkuntoista e-maxxia vailla.
Saatko tänne laitettua kuvaa tuosta autosta kun ei myyntipuolella näy ilmoa  :wink: ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2962 : 24.09.13 - klo: 19.24 »
Päivitystä tuohon mun e-maxx asiaan eli diffit ja laatikko on ehjät. Sähköpuolella on pätkimistä havaittavissa eli liikkeelle lähteminen on hankalaa ja pätkittäistä, Tekniikkana toro 4000kv 4-pole ja noparina robotronic bl3.5. Autolla pystyy ajamaan ok jos ei pysäytä autoa. Sensorillisena vika olisi varmaan sensoripuolella mutta tää on sensoriton. Setti on myytävänä edukkaasti jos joku on pikkuvikaista hyväkuntoista e-maxxia vailla.
Saatko tänne laitettua kuvaa tuosta autosta kun ei myyntipuolella näy ilmoa  :wink: ?

Tuosta http://www.nettimarkkina.com/traxxas-e-maxx/1160969
Kyosho, elämäni auto.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2963 : 24.09.13 - klo: 19.49 »
Kokeileppa laittaa noi moottorin ja noparin johdot niin että saman väriset yhteen. Vai ootko jo kokeillut niin?
Kun mulla joskus yhessä Toron säätimessä just niin että lähti raskaasti/pätkien liikkeelle jos moottorin johdot oli väärin kytketty. Nykyään laitan aina keskimmäisen johdon (B) keskelle ja niillä ulommilla johdoilla (A,C) sitten muutan suuntaa tarvittaessa.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2964 : 24.09.13 - klo: 20.39 »
Ok. Kiitti vinkistä, pitää kokeilla.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2965 : 25.09.13 - klo: 08.36 »
Katotaan miten STruckilla noi GPMn panssarit tai cränkki kestää  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2966 : 25.09.13 - klo: 09.04 »
Päivitystä tuohon mun e-maxx asiaan eli diffit ja laatikko on ehjät. Sähköpuolella on pätkimistä havaittavissa eli liikkeelle lähteminen on hankalaa ja pätkittäistä, Tekniikkana toro 4000kv 4-pole ja noparina robotronic bl3.5. Autolla pystyy ajamaan ok jos ei pysäytä autoa. Sensorillisena vika olisi varmaan sensoripuolella mutta tää on sensoriton. Setti on myytävänä edukkaasti jos joku on pikkuvikaista hyväkuntoista e-maxxia vailla.

Ite käytän Slayer trukissa 1/8 sähköjä (ja 4S). Pitäskö tuon kuitenkin toimia 1/10 sähköilläkin ?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2967 : 25.09.13 - klo: 09.57 »
Päivitystä tuohon mun e-maxx asiaan eli diffit ja laatikko on ehjät. Sähköpuolella on pätkimistä havaittavissa eli liikkeelle lähteminen on hankalaa ja pätkittäistä, Tekniikkana toro 4000kv 4-pole ja noparina robotronic bl3.5. Autolla pystyy ajamaan ok jos ei pysäytä autoa. Sensorillisena vika olisi varmaan sensoripuolella mutta tää on sensoriton. Setti on myytävänä edukkaasti jos joku on pikkuvikaista hyväkuntoista e-maxxia vailla.

Ite käytän Slayer trukissa 1/8 sähköjä (ja 4S). Pitäskö tuon kuitenkin toimia 1/10 sähköilläkin ?
Luulen, että toimii mutta kyllä toi 4000kV mylly lämpenee niin pirusti vajaan 5kg:n autossa. Voisko pätkiminen tulla siitä ellei nyt sitten tosiaan ala jo heti kättelyssä. Mielummin 1/8 sähköt kuin 1/10..
« Viimeksi muokattu: 25.09.13 - klo: 10.03 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2968 : 25.09.13 - klo: 10.57 »
Niin, vääntö ei ehkä riitä käytetyllä välityksellä saada iso auto kunnolla liikkeelle --> pätkii
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-maxx
« Vastaus #2969 : 25.09.13 - klo: 11.51 »
EDIT: Joo oli sitten GPM tolpat vinoja jo heti kättelyssä, tai oikeastaan ne oli tehty vinoiks ja mitä hel***tiä tehty vielä kahesta osasta? Toi ei tuu kestää, napsahtaa varmaan aika nopeesti tosta kierteen kohtaa poikki ja vielä ku se on niin pieni ku M3. Toki Integy ja GH racing tekee tolppansa kahesta osasta mutta ne on tehty sillee järkevästi et se ite tolppa on samaa osaa ja sit ne "lautaset" on iralliset. Tossa esimerkki takatolpasta: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTTJ1&P=7
Ja sit p*ska homma kans sillee ku niit ei saa kovin helposti suoriks ku se kierrekkin on tehty vinoon. Täytyy varmaan porata vaa siihen kylkeen uudet reiät et saa ne noihin mun torneihin kii.

Eikös toi toinen pää oo suora noissa tolpissa? Eiks sinne voi porata uuden reiän ja tehä kierteen ja laittaa vaan ne tolpat kiinni väärin päin? Tosiaan aika heikolta vaikuttaa toi rakenne. Tuskin montaa katotusta kestää...