271
Yleinen keskustelu / Vs: Hakusessa Topic
« : 06.10.14 - klo: 18.21 »Kiitos kiitos...Ei mitää.. sit vaan hakemaan jotain muuta kuin seuraa
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Kiitos kiitos...Ei mitää.. sit vaan hakemaan jotain muuta kuin seuraa
Irrotin axlecarrierin mutta en saanut sitä diffistä tulevaa osaa irti koskaruuvvi oli niin p*skassa ja kulunut. Sitten rupesin taas nuijimaan ja naps! Se meni paikoilleen!! Ei tainnut särkeä mitään kun kestihän tuo lähes kahden tunnin muta rallinJaa.. sä olet pyöristänyt sen.. nice..
Kiitos kaikille avusta!
http://traxxas.com/explodedviews/71054-Driveshafts-AssemblySun pitää irroittaa se koko 7150 paketti sieltä ulos. Ottaa siis diffin päästä irti ensin sillä yhdellä ruuvitapilla ja samoin sun pitää irroittaa se sun taka hubista missä on ne laakerit ja mihin rengas. Näin saat koko 7150 irti. Sitten se kasaat sen irrallaan ja asetat takaisin. Onnistuisiko se ?
Eli tuosta kuvasta osa numero 7150 eli koko helahoito irtosi tuosta osasta numero 7057.
Siis toinen takavetari irtos siitä tapista mikä tulee diffistä ulos ?Nyt sitten irtosi grave diggeristä vetoakseli tuolta diffin päästä!Nyt oon koko päivän sitä yrittänyt tuonne takaisin survoa mutta ei se vaan mene.
Miten sen on tarkoitus mennä sinne paikalleen?
Millä pyhällä hengellä se sinne oikein menee?
Miksi et pura niitä akkuja akkulaturilla??Ei ole.. Graupnerit ainakin siitä tuttuja
Eikö kaikissa lipolatureissa ole myöskin purkuohjelma?
Hei, onko jokin minulla pielessä kun laitoin eilen myynti-ilmoitukseni eikä ole vieläkään ilmestynyt?On.. Sen pitäisi kyllä ilmestyä ihan heti. Painoitko varmasti sitä "Lähetä" nappia, ettet vaan epähuomiossa mennyt selaamaan muita aiheita ?
Palataanko aiheeseen?Palataan Tätä mä tässä vähän yritin ajaa takaa, että nämä autot kestävät juuri sitä mihin ne on tarkoitettukin. Kestävyyttä pitäisi mitata juurikin sillä Tämä tästä minun osaltani.
OT:tä vielä sen verran, että nelkku on radalla ihan hyvä ja nopea. Kaasunkäyttö on se, mikä ratkaisee kestävyyden ja osaamaton tunari hajottaa auton helposti. Mekkarilla on myös osuutta asiaa; Jos keskidiffiä ei saa kestämään tekee jotain väärin. Manuaalia jos olisivat lukeneet niin tietäisivät, ettei keskidiffi ole tarkoitettu 3s-tekniikalle.
Mä en jaksais vakioilla kihnuttaa :/En mäkään mutta moni jaksaa kun mene suht lujaa tuonkin kanssa
Hobbylinna ei vastaa viesteihin... Käykö tähän Firestormin steering block?Jos on hoppua niin kandee varmaan soittaa..
Tuuppi kestää, nelkku ei. Siitähän tässä oli kyse :)Kyllä noi sillä vakio Veljellä tuntuu ajelevan
Ajetaanko jossain sitten pienemmillä harjattomilla ?
Itellä ei ole nelkkua mutta huollan kyllä niitä kavereille.No nyt ymmärrän miksi on aina rikki
Samoilla sähköillä ajetaan molempia autoja. Eli n.1300W koneilla 3S.
Varsinkin keskidiffi nelkussa aina p*skana. Sitä vaan ei saa kestämään vaikka mitä tekee.
Tyypit onkin vaihtaneen nelkut pois tai laittaneet Hobaon nelkun. Sitten kestää. Ja jotkut ajaa Hobaon nelkkua aivan tolkuttomilla moottoreilla (n.3000-4000W muistaakseni) eikä siltikään ole ongelmia.
On ne ihan raivopäisiä vekottimia semmosilla moteilla :D
Tuuppi lässi ei pysy semmosella koneella kasassa kun muutaman kierroksen :D
2wd kyllä on. Mutta 4wd ei todellakaan. Ei niissä ole mitään samaa osaa keskenään.Aijaa. kun omat kokemukset ja kuulemiset omalta ajoporukalta ovat olleet vain ja ainoastaan positiivisia. Autoja ei ole huollettu juuri ikinä ja aina ne ehjänä pysyvät koko ajoreissun.. Onks sulla ollu nelkkua itellä käytössä ? Hyvin mahdollista, että 2wd on kestävämpi kuin nelkku.. siihen en osaa sanoa mutta omalla kokemuksella ja lähipiirin kokemuksella nelkkukin on ollut kestävä.. Me toisaalta ajetaan näillä SC autoilla enemmän tasaisilla alustoilla ilman suuria hyppyjä..
Nojoo. Takavetarit.
Kaikki nelkkujen omistajat on kironnu ne 10. Kertaa joka ajoreissulla.
2wd kuskit tyytyväisenä ajelee.
Kiitos ja kumarrus!Tule siis ihmeessä messiin kun mennään ajelemaan.. Oliks sulla mahista liikkua omalla tai laina autolla tai enemmän, että löytyykö sulta ajokorttia että pääset mestoille tarvittaessa
Ei tuolta toisesta ketjusta osunut heti silmään... Mutta onkos sähköautoille hyviä mestoja etelä- tai länsi-Espoon tai Kirkkonummen puolella? Offroad-rataa ei taida löytyä lainkaan?Vaikka kuinka monta monttua ja ajopaikkaa löytyy.. Knummelta en tiedä mutta Espoo/Vantaa akselilla ainakin.. Rata taas löytyy Lavangosta jos haluaa hieman kisailla leikkimielisesti http://rc10.fi/index.php?topic=69442.0. Tämä varmasti todella otollinen sun 1/16 Revolles.. ja nyt syyskuun jopa ilmainen
Kuten joku muukin kirjoitti, koulujen pihat ja kentät on koluttu. Vaihtelu tekisi hyvää.
Kannattaa myös etsiä hobbylinnan sivuilta osanumerolla.Tämä oli jokseenkin oletus mutta niin.. sillä kandee lähtee liikkeelle
Muovisista ohjauspaloista meni kierteet ja olen alumiiniosia koittanut etsiä tilalle mutta Suomalaisista liikkeistä en ole löytänyt. Hpiracingin kotisivut mainostavat kyseisiä osia mutta ei näköjään pysty tilaamaan. Neuvoja kiitos!Kysyppäs http://www.hobbylinna.fi/ jos heiltä löytyisi tai voisi sinulle tilata ?