Omassa nikossani olen saanut jarrun pelaamaan kohtalaisesti pienellä säätämisellä, Huom: Kyseessä on nyt vakio nikot.
Tuossa Drogster projektissani taas jarru toimii unelmasti, koska siinä on ihan "oikeat" sähköt eli 2x servoa, vastari ja kunnon rattiradio. Jarru toimii paljon paremmin, koska autossa on möyrintämoottori, joka on siten säädetty, että kaasu on vääntävä, mutta auto ei kulje mitään kovaa kun taas pakittamalla kulkee hyvin ja näin ollen jarruttaminen tapahtuu erittäin nopeasti ja jarru pitää erillaisissa nousutilanteissa hyvin.
Nykyään tuota Drogsteria ei ole vaan on nykyään Big Brute elektronisella noparilla, lukoilla todella hyvä vehje! 2wd Monsu keltaisella korilla.
Uutena projektina nyt on alkanut sitten Mad Armourista tekemään harjattomalla koneella + sille nopari niin sellasta sähköversiota. Kun eivät nuo polttikset oikein kiinnostusta ole kummemmin tuonut, vaikkakin edelleen hyllyllä lepää täysin alkuperäisenä Thunder Tigerin Silver Fox Gold Edition 80- luvulta tai sen puolelta kuitenkin. Ketjuvetoinen polttiauto samoin kun sähköni Maruin Samurai.
Sitten pitäs alkaa tekee tosta ns. Tycon 4wd "ufosta" oikeilla sähköillä toimiva sähköauto. Tehoja saisi käytettyä ihan 8.4v tai jopa 9.6 voltinkin akulla. Saas nähdä kuinka kova siitä sitten tulee.