Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mascot

Sivuja: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28
751
Polttisautot / KYOSHO INFERNO TR15 kytkin savuaa
« : 01.10.03 - klo: 10.25 »
OS A3, A5 #8, R5 noilla ainaki toimii mutta sinun tulee etsiä moottorillesi ja polttoaineellesi parhaiten toimiva tulppa...

752
Polttisautot / Poltto aineen tilaus
« : 28.09.03 - klo: 02.13 »
Tomsson: Täällä Raahessa on sama tilanne, on kaksi paikkaa mistä valita: Oulu/kärkkäinen ~80km ja Ylivieska/Kärkkäinen ~100km.

Mutta kun tekee niinkuin minä, ostin 30 litraa kerralla nii ei tarvii olla jatkuvasti hakemassa. Tuo tosin taitaa olla maksimi määriä mitä saa säilyttääkään ilman vaarallisten aineiden säilyttely lupia...

Olisittepa nähneet kassatädin ilmeen kun se katteli niitä pääkallon kuvia puteleiden kyljissä... Hän kun ei edes tiennyt liikkeen moisia aineita myyvän... ;)

753
Polttisautot / Tehoputki
« : 28.09.03 - klo: 02.02 »
Ja miksu sen verran vielä TR-15 pakoputkesta joka ei, yllätys yllätys, ole resonanssipilli vaikka Kyoshon kataloogi niin väittää, vaan on ihan normaali kaksikammioinen Silent Streak muffleri kartion mallisella väliseinällä ja ulkoasultaan pilliksi naamioitu.

Lukekaa tuo http://www.saunalahti.fi/~mascot1/gs15rexh.htm

Resonanssipillin tilavuushan on se vaikuttavin tekijä oikean resonanssitaajuuden aikaansaamiseksi, yleensä säädetään pituutta muuttamalla. Autoissa käytetään ns. osa-aaltopillejä joissa pillin pituus on parillinen osa käyntitaajuuden aallonpituudesta.

kierrokset lisääntyy -> taajuus kasvaa -> aallonpituus lyhenee -> pilli lyhenee. Vrt. eräs lennokin resonanssipilli viritettynä 13000 rpm taajuudelle, pillillä on tällöin mittaa männän kyljestä ensimmäiseen pillin reflektoriin (väliseinä) n. 578mm. Hieman pitkä autossa käytettäväksi...

Resonanssipillin laskukaavoja en nyt rupea metsästelemään kenellekään että käyttäkää vain kauppiaan suosittelemia pillejä.

754
Polttisautot / Thunder Tiger EK-4
« : 28.09.03 - klo: 01.22 »
Mike Mike Mike ei ei ei ja vielä kerran ei... Ei sitä luistia pienemmälle vaan tyhjäkäynti seosta... Se on kolmineilainen kaasutin, pääneula (pystyasennossa), tyhjäkäyntineula;idle(keskellä siellä luistin päässä jossa on se kuulalinkki) ja keskialueen neula(luistia vastapäätä keskellä kaasuttimen alumiinirunkoa, matalassa syvennyksessä).

Eli sen luistin liikerataa ei olisi tarvinnut muuttaa tehdassäädöistä...

Blenheim: miten niin?!? tuo Pro .70 käy parhaiten 20 -22,5% nitrolla... 30% ja tehoa pirusti(ehkä liikaakin), mutta lämpöonkelmia...

755
Polttisautot / Thunder Tiger EK-4
« : 26.09.03 - klo: 13.25 »
Joo niinhän siellä sanotaan mutta kokeileppa kuitenkin ;)

756
Polttisautot / Talviajosta
« : 25.09.03 - klo: 23.39 »
Talvella ajaessanne ottakaa huomioon tällainen seikka: moottorissa lämpöä jotain hiukka reilu sata astetta, ajat autosi lumihankeen, moottori saa lunta päällensä, nopea lämmön muutos reilusta sadasta asteesta ehkä noin 20-40 asteeseen, tämä aiheuttaa todella huonolla tuurilla kannen/lohkon halkeamisen...

En ole koskaan nähnyt moista, mutta tuo on teoriassa mahdollista.

Muistan jonkun kaverin joskus halkaisseen PV suzukista kannen tuolla lailla...

Itse en ajaisi oikeestaan muilla kuin monstereilla talvella koska niissä "kalliimmat" osat kuten moottori ja sähköt kulkevat kohtuus korkealla lumesta, ja pyörät eivät yleensä syydä lunta arkoihin paikkoihin... vrt Supertenissä etupyöristä lumi pöllyää suoraan ohjausservoon, ilmansuotimeen, virtakatkaisijaan ja kaasuservoon.

tämän tiedän siitä että olen kokeillut ajaa noin kymmenen metriä auratulla tiellä talvella ja oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kokeilu talviajoa noin kalliilla autolla.

757
Polttisautot / Thunder Tiger EK-4
« : 25.09.03 - klo: 23.15 »
Mike_87: väännäpä sitä tyhjäkäyntineulaa hitusen(=n. 1/8 kierrosta) aukipäin ja keskikaasun neulaa noin puolet auki siitä mitä tyhjäkäyntineulaa käänsit. Luulen että noilla laskee norm. tyhjäkäynnille... Kerro sitte kuin kävi...

758
Polttisautot / 4WD vai 2WD??
« : 23.09.03 - klo: 00.32 »
Lainaus käyttäjältä: "schnitzer"
just just...en kyllä tajuu mitään mistään diffeistä, ku oon vasta harrastelija. mut hyvä tietää et sitä käyttäytymistä voi säätää...Tekis kyllä mieli ostaa se neliveto, se ois hyvä sora radalla...mut sit taas toisaalta takaveto on AINA takaveto! sillä sudittelu voittaa aina nelivedon...kyllä kai se RC takavetona pysyy hanskassa samanlailla kun oma autokin! kaikkihan on vaan taidosta kiinni... :lol:

mut jep, kiitti vastauksista! täytyy miettiä että kumpaan sitä sit päätyy...


Mika: keltasesta lambosta etu kardaani irti ja anna pojalle tyypit nii nähdään miten se oma auto pysyy käsissä ;) ja eiköhän se ala kiinnostaa päästä suoraan, edes vaihteen vaihtoon asti ;)

ihan vaan sillä että paljos 15 RX antaa tehoa... 1.2 HP ja auto painaa 2.3-4kg joka antaa tehopainosuhteeksi n. 0.52 HP / kg ja sitten verrataan 1200 kg taka vetonen henkilöauto tehopaino 0.52 HP / kg antaa.... 624 HP!! koitappa schnitzer ajaa sitä ilman ABS:ää, luistonestoa, tai mitään muutakaan ajoa helpottavaa juttua... !!!

759
Polttisautot / Kumit pois vanteilta
« : 23.09.03 - klo: 00.16 »
krynx: ajattelit siis tosissaan hajoittaa autostasi vetarin laakerit ?
uskallan väittää ettet saa tasapainoista nastoitettua rengasta tehtyä...

niin monta autoa olen nähnyt hajotettavan itse värkätyillä nastoilla... tosin ne oli yli 10 vuotta sitten ja sähkiksiä.... Mutta jospa se olisi nykyään helpompi homma saada gummit tasapainoon.... ;)

760
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 23.09.03 - klo: 00.09 »
tuota joo mersun kopalla oon ajanut vain Raksilan sähkötouring radalla ja parkkiksella... eli ei oikeestaan mitään hajua millainen se olisi oikealla baanalla.

Mutta sen voin sanoa että sähkisradalla mutkat oli aivan liian jyrkkiä ja välitykset autossa liian pitkät...

tosin viskokytkin ja kallistuksen vakaajat paransivat auton kääntymistä todella paljon


Unohin näköjään mainita edellisessä että mersusta on leikattu myös puolet tuulilasista pois, se vain tuossa kuvassa jää just tuon tuulilasin pyyhkijän taakse.... ;)

Olen myös harkinnut laminoida lasi- tai hiilikuidusta semmosen "ilmatunnelin" joka menisi tuulilasissa olevasta reiästä takalasissa olevaan reikään siten että moottorin kansi tulee "tunnelin" pohjasta sisään.... mutta saas nyt nähdä ehtiikö talvella, kun alettiin uutta 3D lennokkia suunniteleen ja rakenteleen...

761
Polttisautot / Sullivan Hi-Tork startti
« : 22.09.03 - klo: 23.40 »
Lyijyhyytelöakun huonoja puolia: Ei anna kovin paljoa virtaa, ei saa pikaladata, EK-4 tuskin lähtee lyijyhyytelöakun virralla käyntiin, väitän näin koska OS 46 FX-H eli .47 rengastettu helikopterimoottorikaan ei pyörähdä puristuksen yli.....

aijoo tuosta latailu homjmasta vielä... hieman kalliimmissa (lue: paremmissa) latureissa kuten Orbitin Microladereissa lyijyhyytelöakkujen latailu ohjelmat

Mike ja se sun akkupora... siinä on vääntöä ok. mutta mitäs sitte ku epähuomiossa ryypytät moottorisi nestelukkoon ja väännät porakoneella kiertokangen mutkalle ??

nuo startterit on tehty moottoreiden käynnistämistä varten, ei moottoriin tarvi ruuvia ruuvata tai reikää porata akkukoneella... ;)

762
Polttisautot / apua tarvitaan edelleen!!
« : 22.09.03 - klo: 02.27 »
Tämä nyt menee ehkä vähän ohi aiheesta mutta toivottavasti ei häiritse...

Lainaus käyttäjältä: "l150040"
Oletko koittanut ajaa ilman koppaa, jolloin moottorin jäähdytys olisi ainakin  riittävä?

Noilla tulpilla on yllättävän suuri vaikutus ainakin niissä Kyoshon moottoreissa, mitä minulla on tai on ollut. Eli niissä toimii edes kohtuullisesti tasan yksi lämpöarvo. Noi OS:in tulpat #8 ja A3 on osottautunut hyviksi valinnoiksi kyseessä olevan kokoisissa koneissa. Nämä on periaatteessa samoja tulppia, mutta A3 on kuulemma taloudellisempi. Eli jos mikään muu ei enää auto koita vaikka kyseistä tulppaa.


A3 on edullisempi kyllä, mutta eivät missään nimessä ole sama tulppa. A3 hehkulankakierre on lyhyempi ja hivenen harvempi ku #8 ja kuten kuva osoittaa #8 on kylmempi kuin A3. Vaikka A3 on kuumempi kuin #8, saattaa todella rikkaalla seoksella kiihdytettäessä esiintyä tulpan "sammumista" koska A3:n harvempi ja lyhyempi lanka jähtyy nopeasti.



Ja kyoshon moottoreista jokainen on yksilö niin seossäädön kuin tulpankin suhteen. Kaverin GS15r toimii vain ja ainoastaan OS A5:lla ja minun OS A3:lla ja #8, näistä paremmin #8:lla A3 tuppaa palamaan n. 5 tankin välein -> liian kuuma. Molemmat ajamme 15% nitrolla, kaveri CoolPowerilla ja minä omasekoitteisella.  

Eroavaisuudet näissä kahdessa moottorissa on ne että mulla on kaksineulainen kaasari ja kaverilla yksineulainen.

Ainiin ja toisella kaverilla GS15r kaksineulaisella kaasarilla poltti kaikki muut tulpat paitsi tosikylmän OS R5:en joka on tarkoitettu valmistajan mukaan "Recommended for high-nitro fuel and high r.p.m. engines, particularly 1/8th track racing car engines". Eli suomeksi paljon nitroa paljon kierroksia ja etenkin .21 (3,5cc) rata-autoille. Tämäkin kaveri ajaa 15% CoolPowerilla.

Tiedä sitten onko noilla väittämilläni asioilla mitään todenpohjaista perää, mutta olen mietiskellyt asiaa fysiikan ja oman kokemuksen pohjalta.

763
Polttisautot / uusi monsteri
« : 21.09.03 - klo: 22.31 »
Fiesta: kokeileppa ite samantien OS:n A5 tai jopa A3 tai R5 tulppaa n. 10 kertaa parempia kuin nuo modeltechnicsin tulivoimat....

OK. maksavat "hieman" enemmän mutta näitten RC-vehkeitten kanssa olen käytännön kautta kokenut että "Buy cheap, buy twice"

Ainiin piti vielä sanomani että liian kuuma tulppa saattaa sekoittaa "sytytysennakon" eli sytyttää polttoaineen liian aikaisin ja näin ollen moottorisi ei käynnisty vaan potkii vain takaisin, narustartilla "repii" sormia ja sähköstartilla hajoittaa startin muoviset hammaspyörät

764
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 21.09.03 - klo: 22.25 »
Ostin Oulun Pro-Hobbystä tuon keltaisen...

mulla on tuossa mersun kopassa Tamiyan Smoke X-19 akryylimaalilla ja kynäruiskulla tummennettu ikkunat, mutten porschesta ainakaan sillä tummenna kun se maali ei kuivu koskaan... ollut nyt jo puolitoista vuotta mersun ikkunoissa ja niihin on tarttunut aivan hirveesti pölyä ja sormetkin niihin vielä tarttuu...



Pitää varmaankin ens kesänä sorvata jollakin vehkeellä pyöreä jäähdytysreikä tuohon tuulilasiin ku ei viitsi ulkonäkö syistä koko ikkunan puolikasta irrottaa... ja lennokeista olen oppinut että moottori suojuksessa ilmanpoistoaukkoa pitaa olla 3x sisäänoton pinta-ala ja mielellään samalla linjalla sisäänmenon ja moottorin kanssa jotta ilma todella vaihtuu moottorin ympärillä. Mersusta puuttuu koko takalasi ilmanpoiston vuoksi

motti on nyt kolme varttikierrosta rikkaammalla ku normaalisti, mutta kulkee siltikin aika hurjasti...

765
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 20.09.03 - klo: 16.27 »
Noniin tässäpä muuan kuva...




Sori tuo surkean pieni kuvakoko ja huono laatu mutta en jaksanut 56k modeemilla siirtää kuutta puolitoistamegaista kuvaa... ois kestäny ikuisuuden...

siinäpä nuo hätäisesti otetut kuvat... Kaikissa kuvissa on tuo ISO Racing Wing paikoillaan laiskuuttani kun en viitsinyt ruuvata kahta ruuvia auki ja laittaa fashion spoileria paikoilleen... mutta jos joku haluaa tietää miltä näyttää pienemmällä siivellä niin http://www.hpieurope.com/graphics/parts/7513.jpg tuossa on harmaana sama kori pikku siivellä...

mika oisko joku metalli violetti mitään bemariin??

766
Polttisautot / mustat kytkinpalat
« : 20.09.03 - klo: 14.17 »
Kaverin Mega Forcessa on kyoshon "mustat". Niillä on ajeltu nyt kaksi kesää ja yksi talvi yhteensä n. 2gallonaa CoolPower 15%mitattiin digitaalisella työntömitalla että pintaa olisi poistunut n. 0.25 mm ~ "hieman" kiillottunut pinta.

Vespel® on kuitenkin ehdoton varusten kyoshon laitteisiin suosittelen. Pitää ja kestää ainakin ns. vakio moottoreiden kanssa sen verran hyvin että varmasti voin luvata auton hajoavan jostakin muualta ennen kytkimen loppumista.

767
Polttisautot / Ilmansuodatin öljy
« : 20.09.03 - klo: 14.09 »
Minä käytän AeroSavea tämä on rc polttoaineeseen tarkoitettua synteettistä öljyä, todella tahmeaa, eikä haittaa jos vähän lurahtaa kaasariinkin polttoaineessa kun on samaa öljyä....

768
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 20.09.03 - klo: 14.02 »
Mullahan on nykyjään HPI:n Porsche 911 Turbo korina ja maalattu melkein "Porsche racing yellow värillä" eli Humbrolin polycarb bright yellow sprayllä... ja muuten näkyy hämärässäkin.. ;) laittelen tässä viikonlopun aikana jonkun kuvan pirssistä näkösälle niin saavat arvostella...

kokeilin tuossa toissapäivänä Porschen Fashion Spoileria taakse, sellanen sentin korkuinen todella loiva ja pieni siipi, arvatkaas.. joka mutkassa perä karkasi alta, jarruttaessa auto pyörähti, kovaa loivaan mutkaan ja perä lähtee hyppimään ja lopulta spinnaus. Racing Wing takas about 4cm korkea, koko korin levyinen ja todella jyrkkä, ja niin alkoi Porsche mennä kuin raiteilla....

Mutta kuvia luvassa hetken kuluttua...

769
Polttisautot / Thunder Tiger EK-4
« : 18.09.03 - klo: 12.21 »
Säätäminen ei ole helpoin homma TT Pro .70:ssa siinä kun on kolmineulainen kaasari -> yhden neulan pyöräyttäminen vaikuttaa kahteen muuhunkin.... ;) Eri polttoaineisiin moottori reagoi tuntuvasti, pudotat nitromäärän 20:stä 15 ja motti EI käy säätämättä... totesimme kaverin kanssa 20% sopivaksi nitromääräksi 30% kun tuppasi aiheuttamaan lämpöonkelmia vaikka kuinka rikkaalla röpötteli....

autosta löytynyt lisää heikkouksia... kykintä saa olla vaihtamassa tuon tuostakin ajettaessa liian pitävällä alustalla...

EK-4 on suunniteltu ajettavaksi sorakentällä jossa pyörät sutii pirusti ja keulakin nousee välillä suditeltaessa. Asfaltilla testiajoa ilman koppaa ja voin taata että tulee autoon asfaltti-ihottumaa kun se kippaa katolleen kiihdytyksessä ja jarrutuksessa...

MSAI. riippuu ajotyylistä... jos ajotyyliin kuuluu kaasussa pelkästään on ja off asento niin tankki tyhjenee about 5 minuutissa

Tomsson: joo se on ihan perinteinen hex-start akseli, mutta en suosittelisi porakonetta se kun ei välttämättä kierrä tarpeeksi... semmoinen lennokkimoottoreille tarkoitettu 12V käsi startteri on paras tähän hommaan, se hex-strat tanko kun sopii suoraan siihen startterin kumiin...

Tux10: ei muuten liiku! normaali krossarin moottori kiertää 2X enemmän kuin tämä TT Pro .70, mutta tällä motilla saat kyllä krossarin vetarit solmuun... nyt kuitenkin puhutaan 3 hevosvoimasta ja alle  20000 RPM

770
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 18.09.03 - klo: 11.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"


Kumma juttu.. miten sä muuten sait ton couplerin tohon eteen --> enemmän takavetoinen auto - FW04:ssä se ei tunnu mahtuvan kuin taakse..viilasitko ylimääräsitä pois vai kuinka? Onko hyvä?

Katkooko se vetarit takaa?

Joo, ei mersu ole dynamiikaltaan paras mutta ihan tyylikäs omalla tavallaan.


No se coupleri hankaili sen verran tankkia että muutama naarmu tuli coupleriin, mutta ei haitaksi asti. Ja piti lyhentää couplerin mukana tullutta akselia että mahtui paikolleen... Mulla on itte värkätty moottoripukki ja tuo coupleri ei mahtunut sen viereen taakse...

Kyllä vain mulla on nyt mennyt neljä kappaletta dogboneja takaa... ja mikä hauskinta niin ne on KIERTYNYT poikki sen kauluksen juurelta joka osoittaa kumminpäin vetari laitetaan paikoilleen... (GS 15 R:ssä on sittenkin voimaa?!?) Osasyyllisenä luulen olevan vetareiden katkeilemiseen wt10000 diffiöljy ~ lukkoperä...

Mutta eipä siinä mun superi ei ole koskaan ollut näin helppo ajaa ku se on nyt...

Takana jäykin vakaaja, edessä löysin vakaaja, iskareissa Schumacherin 80 silikoniöljyt, K-Zero V35 slicksit edessä ja takana.

kokeilin myös ilman vakaajia, mutta meni ajettavuus totaali pilalle...

Ai niin oletko Mika laittanut ohjaukseen kuulalaakerit?? sen vaihdelaatikon kytkinkellon laakerit ovat saman kokoisia ku tuonne ohjaus tolppiin menevät... itelläni on ja sai sanoa bye bye välyksille ohjauksessa ja tuli pikkusen herkkyyttä lisää ohjaukseen...

771
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 04.09.03 - klo: 14.40 »
Tuossa mersun kopassa on sellainen huonopuoli että sen etu"spoileri" ei kestä minkäänlaista kolhimista... halkeaa heti... ja sitäpaitsi tuo mersu ei ole mikään aerodynamiikan riemuvoitto...

mullehan tuli se HPI:n Porsche 911 turbo kori ja on muuten palijo parempi ajettavuus sillä kopalla... Laittelen pirssistä kuvia tuleen jahka ehdin kuvata sitä...

ja sitten sellanen juttu että laitoin sen viscous couplerin etu kardaaniin ja taka diffiin vähän jäykemmät öljyt ni alko taka vetareita katkomaan tuo mun auto, mmulla on menny molemmat vetarit kertaalleen poikki ja molemmat samastakohtaa... siis sen kauluksen vierestä joka on merkkaamassa kumminka päin vetari laitetaan paikolleen...

772
Polttisautot / Thunder Tiger EK-4
« : 03.09.03 - klo: 20.43 »
Tomsson: joo tuo on todellakin auton heikoin lenkki...myös S2 versiossa vakiona tuo vanha systeemi... mutta TT:llä on tuohon olemassa jo parempi tsydeemi... tuo hex kuppi on siinä uudessa systeemissä upotettu takalevyyn/syvemmällä motin ppersiissä ja paksumpi akseli moottorin sisälle....

Kaverilla katkesi 2kpl noita tarttiakseleita kunnes tuli tuommonen uudenmallinen ja nyt on kestänyt...

ja btw. Hobby Pointtiin on tulossa/tullut hyllyyn ko. autoja hintaan 799 € ilman radioita...

773
Polttisautot / Thunder Tiger EK-4
« : 08.08.03 - klo: 10.54 »
Onko kellään muulla kokemuksia ko. todella rajusta monsterista?

Omal kokemukseni: eka käynnistys, auto asfalttitielle todella varovasti, kevyt kaasun painallus ja auto repäisi keulan pystyyn, meni jotain kymmenisen metriä keula pystyssä... Kevyt jarrutus ja perä ilmaan.

Neljännellä starttauksella naps moottorin starttiakseli poikki, yleistä?

Tää on todella raju kampe TT Pro .70 on sittenkin ehkä vähän liikaa noin 4,5 kiloiselle autolle...

774
Polttisautot / kyosho TR-15 (you know se nissani)
« : 18.07.03 - klo: 15.32 »
Tux10, niitä simmilevyjä kutsutaan ammattikielellä kannen tiivisteiksi. Ja niiden poistaminen on erittäin hyvä tapa hajottaa hyvä moottori.... puristussuhde kasvaa -> tulee käyntiongelmia, kiertokanki joutuu koville... yms...

775
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 08.07.03 - klo: 17.20 »
Mika, Todella hienosti onnistunut koppa, mutta värivalinta.... ei ehkä hämärinä syysiltoina paras mahdollinen... Mun mersusta ei ainakaan äkkiseltään tahdo erottaa mitenpäin se menee   ;) (hämärässä)

776
Polttisautot / Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« : 01.07.03 - klo: 00.22 »
Ja huomatkaa kuinka hopean ja punaisen maalin rajapinta on mutkalla juuri teipin kohdalla...


Olen ajatellut tilata HPI:n Porschen kopan omaan superiin, mistäköhän moisen saisi suomesta edullisesti??

777
Polttisautot / Pure teniin 21. kone
« : 24.06.03 - klo: 11.50 »
difficase = Final Differential Case eli se hammaspyörä johon tasauspyrästön kuppi ruuvataan kiinni, puretenissä vakiona alumiininen ja lieneekö edes saatavana teräksistä...


Itse en alkaisi pureteniä virittään sillä se laite on susi. Kannattaa säästää nekin rahat ja laittaa semmonen auto jossa on hyvät ajo-ominaisuudet ja joka on suunniteltu tehokkaamille moottoreille.

778
Polttisautot / Pure teniin 21. kone
« : 22.06.03 - klo: 18.23 »
TeMe The RC man, Ei muuten kestä! olen kaverin kanssa todistanut sen. kaverilla on joku mikälie IC.15 kiinanmoottori joka on paaalijon tehokkaampi ku gs15r, tuolla motilla riitti KUUSI tankillista hajottamaan puretenistä 2kpl vakio päärattaita, 2vaihteisen vaihdelaatikon, vetoakselit suurinpiirtein solmuun(kaikki neljä) ja sekä etu että taka difficaset oli hajalla. että se siitä puretenin kestävyydestä.

779
jos servovivussa oleva reikä on oikean kokoinen niin se kuulalinkki PYSYY kierteillään vaikka ilman mutteria. Mutta jos välttämättä tuntuu että jotain pitää laittaa niin laita hyvin vähän kierrelukitetta mutterin ja ruuvin väliin (pikaliima ei ole välttämättä hyvä, voi nimittäin jäädä liiankin tiukkaan ajatellen sitä että kuulalinkki tulee vaihtaa kun se on väljä....)

780
Polttisautot / Pure teniin 21. kone
« : 18.06.03 - klo: 23.32 »
Tux10, voit sanoa puretenillesi hyvästit jo ennen koeajoa. Se ei nimittäin kestä edes tehokasta .15 mottia, että semmosta

Sivuja: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28