RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Niko - 21.02.10 - klo: 12.20
-
Agama tuo markkinoille uuden polttiskrossarin nimeltä A8. Agamalla on kytköksiä VP Pron kanssa ja myynti tapahtuu VP Pro maahantuojien kautta. Kuvia:
(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/550814d1265312839-new-agama-a8-bugggy-bsipic_20100204_1097019114.jpg)(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/550815d1265312856-new-agama-a8-bugggy-bsipic_20100204_1293383501.jpg)
(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/550816d1265312869-new-agama-a8-bugggy-bsipic_20100204_1428925675.jpg)(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/550817d1265312889-new-agama-a8-bugggy-bsipic_20100204_1505783181.jpg)
(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/550818d1265312910-new-agama-a8-bugggy-bsipic_20100204_1773098269.jpg)(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/550820d1265313076-new-agama-a8-bugggy-bsipic_20100204_2005837637.jpg)
(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/550821d1265313091-new-agama-a8-bugggy-bsipic_20100204_2006066027.jpg)(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/550822d1265313106-new-agama-a8-bugggy-bsipic_20100204_2027018856.jpg)
(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/550823d1265313126-new-agama-a8-bugggy-bsipic_20100204_2082956800.jpg)(http://img200.imageshack.us/img200/9634/centerbrakeg.jpg)
(http://img200.imageshack.us/img200/2812/chassprot.jpg)(http://img200.imageshack.us/img200/7489/diffxx.jpg)
(http://img35.imageshack.us/img35/4725/profilfk.jpg)(http://img35.imageshack.us/img35/8802/mmount.jpg)
(http://img35.imageshack.us/img35/1884/raertrain.jpg)
-
Lisää kuvia Daniel Vegan autosta:
(http://img16.imageshack.us/img16/3571/fotostesta8evo024.jpg)
(http://img192.imageshack.us/img192/4433/fotostesta8evo012.jpg)
(http://img20.imageshack.us/img20/9619/fotosagamaviernes001.jpg)
(http://img18.imageshack.us/img18/1500/fotostesta8evo002.jpg)
(http://img192.imageshack.us/img192/3792/fotostesta8evo010.jpg)
(http://img638.imageshack.us/img638/8686/fotostesta8evo003.jpg)
-
Daniel Vega ajoi sitten ekan kisansa, Montpellier GP:n 4:ksi. Ei voi olla siis huono auto! Taisi mielenkiintoni osua oikeaan :)
(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/559177d1266927632-new-agama-a8-bugggy-agamavega3_neo_img.jpg)
(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/559174d1266927458-new-agama-a8-bugggy-agamavega1_neo_img.jpg)
-
On muuten joku tarjonnut Vegalle makkaraa sitten viimeksi kuin hänet tapasin (vuosi oli 2001 ja Ranskassa hänet näin).
Hieno kaara muuten Niko.
Jerzi
-
Katopas jerry vanhoja valokuvia itsestäsi peilin edessä!!! :grin: :grin: :grin: :mrgreen:
-
niin ja on muuten hyvännäköinen auto! onkohan Dani ollu suunnittelemassa sitä?
-
Agama on ainakin ilmoittanut, että autossa olisi Eurooppalaista suunnittelua mukana. En tiedä sitten kuinka paljon.
-
joo, no Steenari on Eurooppalainen
-
Katopas jerry vanhoja valokuvia itsestäsi peilin edessä!!! :grin: :grin: :grin: :mrgreen:
Kuinka vanhoja :lol:
Jerzi
-
No ota vaikka sieltä vuodelta 2001 mitä mainitsit ja toiseen käteen kuva viimevuodelta kun sulla oli ne "muutamat" karvat leuassa :grin: :grin:
-
:grin:
-
Nuoret naiset vanhentaa :grin: Vanhempi nainen nuorentaa :grin: :grin:
-
Mika on nyt käsittänyt kyllä väärin :grin:
-
Mika on nyt käsittänyt kyllä väärin :grin:
Onko Niko tietoa kuka tämän auton on suunitellut.
Jerzi
-
Kerron kun tiedän. Ainakin Agaman omistaja on piirtänyt sen.
-
No kuka sen omistaa? Vega? vai VP-PRO?
-
VP PRO:n omistajan veli.
-
Ihan komeen Losin ovat saaneet aikaiseksi, ei meinaan tartte kovinkaan tarkkaan edes katsoa mistä on "mallia" otettu :)
Toivotaan menestystä uudelle merkille...
-
Tässähän JQ jo sen sanoi (Steenari on suunnitellu Losin):
joo, no Steenari on Eurooppalainen
-
Ihan komeen Losin ovat saaneet aikaiseksi, ei meinaan tartte kovinkaan tarkkaan edes katsoa mistä on "mallia" otettu :)
Toivotaan menestystä uudelle merkille...
Jos tuolle linjalle mennään niin kaikki nyky autot ovat kopsattuja KYOSHO BURNISTA :undecided:
Jerzi
-
Jos tuolle linjalle mennään niin kaikki nyky autot ovat kopsattuja KYOSHO BURNISTA :undecided:
Jerzi
Katos vaan ihan suora kopio... (en puhunut kopioimisesta mitään)
(http://www.rctech.net/forum/attachments/r-c-items-sale-trade/212564d1173831488-kyosho-burns-dx-4x4-1-8-buggy-burns2.jpg)
-
No jos tälle linjalle lähdetään, niin Kanai on suunnitellut aika monta autoa ja Mugenin suunnittelija myös :afro:
Aiemmin autojen konstruktioita on ollut 2 Kyosho ja Mugen. Crono on pitänyt omaa linjaansa. Losi ja Thunder Tiger toivat uuden konstruktion. Thunderinkin geometria on kylläkin lähes suoraan Mugenista. Tavallisen katutallaajan silmiin näyttää vain kovin erillaiselta etuiskarin kiinnityksineen. Serpent ja Durango ovat Thunderin ja Losin välimuoto, mutta lisätty hienoja yksityiskohtia. iskareiden siirtäminen takatukivarsien etupuolelle ei kuitenkaan muuta mitään merkittävästi ainakaan geometriassa. HoBaolla on nyt myös oma konstruktio linjassa, jonka ohjauksessa on vaikutteita myös Losista. Voimansiirto on täysin eri kuin muilla välityksineen kaikkineen. Xray on alkujaan suora kopio Kyoshosta Mugenin voimansiirrolla. Suurin osa voimansiirrosta sopii Mugenista suoraan XB8:iin. Nyt uusi Xrayn ripustus on suoraan Losista.
Toisin sanoen lähes kaikki uudet autot ovat jonkun muun "kopioita" ainakin joltain osalta. Jos joku on keksinyt jotain hyvää, niin mitäpä sitä sitten muuttamaan. Muuttaa sitten jotain muuta mitä voi muuttaa. Vaikka nyt keskidiffipukkia tai tekee paremmat tiivisteet diffeihin kuin muilla valmistajilla.
Agama näyttäisi eroavan kuitenkin aika merkittävästi iskarigeometrialtaan Losista. Autossa on perinteiseen tyyliin isot pitkät iskarit, kun taas Losissa lyhyet. Tukivarsien pituudet, ackerman ym voivat olla aika eri kuin Losissa, vaikka perus konstruktio olisikin samanlainen. Tämä nyt sattuu olemaan ensimmäinen julkistettu auto missä vastaavasti kone keskellä kuin Losissa. Muuten on aika paljon muutoksia. Kapeampikin on. Yhdessä toisessakin autossa on samaan tapaan kone keskellä kuin Losissa.
-
Tässä muuten ensimmäinen nykykonstruktiota muistuttava polttiskrossari, Kyosho Turbo Inferno:
(http://www.egonet.se/user/dahlin/images/large_pic/rchobby/turbo.jpg)
Huomatkaa takaiskareiden paikka :wink:
-
joo, ja sitten todettiin että oli terveestä kun iskarit oli edessä :-D
Nyt eräät palaavat taas siihen koska se on "uutta ja erilaista"
-
Lähinnä tuota "kopioinnista" puhumista edesauttaa se tosiasia, että jos katsoo ko. vehkeen aurauspaloja, top platea, jäykkäreitä, diffiboxeja, takadiffin ratkaisua, radiolevyn lay-outtia jne. on ne kuin suoraan siirretty LOSI:sta. Eli jos jotain hyväksi havaittua käytetään, niin jonkun mielestä voisi olla ihan asiallista, että sitä edes visuaalisesti vähän muokattaisiin. No ei siinä mitään, onhan se hyvä että siellä omistus/suunitteluportaassa on munaa tehdä omanlaisiaan ratkaisuja ja edelleen niinkun totesit, miksi mennä muuttamaan jotain toimivaksi havaittua. :grin:
Ulkomaisilta foorumeilta luettuna autossa on LOSI keula Mugenin muulla geometrialla. Sinällään mielenkiintoista, että ovat yhdistäneet kaksi aika vitaalia osaa täysin eri koulukunnan ratkaisuja edustavista autoista. Nopeus ainakin euro-tyylisillä radoilla ihan kohdallaan tuon ensiesiintymisen perusteella.
-
joo, ja sitten todettiin että oli terveestä kun iskarit oli edessä :-D
Nyt eräät palaavat taas siihen koska se on "uutta ja erilaista"
Niin tai sitten vaan alunalkain totaalisen päin hanuria toteutettua ja nyt aikomuksena tehdä se oikein. Mistäs näistä tietää :grin:
-
Se miten BURNSissä on/oli diffit asennettu alustaan on aika iso mullistava juttu tuohon aikaan koska samalla viivalla olevat autot olivat kylläkin todella hirviön näköisiä kapistuksia.
Ja tuo diffien asettelu on vissiin aikas monessa autossa tällä hetkellä ja sillä minä tarkoitan että on kopsattu.
Kuuladiffitkin olivat jollain maalla käytössä -90 luvun alussa KYOSHO merkkisessä autossa. Milloin ne tulevat tähän lajiin uudestaan.
Jerzi
-
Joo varsinkin Jerryn Burnsin diffit oli mullistavat kun etu ja taka pyörät pyöri erisuuntiin sm-finaalin lähdössä :mrgreen: :mrgreen:
Tässä viime vuonna näky jo uutta tulemista, mutta eiköhän se viides iskarikin keksitä uudelleen niinkui cronossa oli aikoinaan.
-
Joo varsinkin Jerryn Burnsin diffit oli mullistavat kun etu ja taka pyörät pyöri erisuuntiin sm-finaalin lähdössä :mrgreen: :mrgreen:
Tässä viime vuonna näky jo uutta tulemista, mutta eiköhän se viides iskarikin keksitä uudelleen niinkui cronossa oli aikoinaan.
Ei liity tähän keskusteluun mitenkään :lol:
Jerzi
-
Joo varsinkin Jerryn Burnsin diffit oli mullistavat kun etu ja taka pyörät pyöri erisuuntiin sm-finaalin lähdössä :mrgreen: :mrgreen:
Tässä viime vuonna näky jo uutta tulemista, mutta eiköhän se viides iskarikin keksitä uudelleen niinkui cronossa oli aikoinaan.
Ei liity tähän keskusteluun mitenkään :lol:
Jerzi
Hahahaha, ei saa tappaa Turkulaista nauruun :afro:
-
A8 WIN 4th round Valencia-Castellón championship
1. Raúl Daras / AGAMA A8
2. Andres Marcelino / HoBao Hyper9
3. Carlos Segui / Mugen MBX6
4. Sergio Fita / Mugen MBX6
5. Alejandro Guál / XRAY 808
Kai tässä nyt jotain potentiaalia on.
(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/563530d1267819458-new-agama-a8-bugggy-bsipic_20100305_1185901787.jpg)
-
Aiemmin kysyttiin auton suunnittelusta. Auton on suunnitellut tosiaan Agaman omistaja. Vega, Daras, jne eivät ole suunnittelijoita. Vain kuskeja, jotka testavat ja sanovat jos meni metsään tai ei. Auto oli kokonaan suunniteltu ennen kuin Vega tuli remmiin mukaan.
-
Iskarit on aika jättimäiset. Saman paksuiset kuin Hyper 9 super big boret 17mm männillä.
-
Iskarit on aika jättimäiset. Saman paksuiset kuin Hyper 9 super big boret 17mm männillä.
Seuraava uutuus on varmaan big-bore iskariöljyt, puolen litran pulloissa...
-
Iskarit on aika jättimäiset. Saman paksuiset kuin Hyper 9 super big boret 17mm männillä.
Seuraava uutuus on varmaan big-bore iskariöljyt, puolen litran pulloissa...
Joku mun mielestä tekee jo sellaisia perhepurkkeja :afro: HoBaon iskariin ainakin menee jo aika kivasti öljyä.
-
Minkäs paksuinen varsi Agaman pumpuissa on???
Muita specsejä???
-
4mm pitäis olla varren paksuus
-
Vega Neo-kisoissa:
(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/575452d1270237428-new-agama-a8-bugggy-phpuir7jcimg_8486.jpg)
(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/571178d1269349140-new-agama-a8-bugggy-agama_1.jpg)
(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/571180d1269349227-new-agama-a8-bugggy-agama_2.jpg)
Gene Hickerson liittyi vasta Agama-tiimiin:
(http://www.rctech.net/forum/attachments/nitro-off-road/574997d1270146095-new-agama-a8-bugggy-dscf1455.jpg)
Kasauskuvia:
(http://i202.photobucket.com/albums/aa48/ghmachine/A8.jpg)
(http://img687.imageshack.us/img687/2378/agama4.jpg)
(http://img687.imageshack.us/img687/2673/agama2.jpg)
(http://img706.imageshack.us/img706/5953/agama1.jpg)
(http://i202.photobucket.com/albums/aa48/ghmachine/Agama%20Racing%20USA/104_0045.jpg)
(http://i202.photobucket.com/albums/aa48/ghmachine/Agama%20Racing%20USA/104_0046.jpg)
(http://i202.photobucket.com/albums/aa48/ghmachine/Agama%20Racing%20USA/104_0047.jpg)
(http://i202.photobucket.com/albums/aa48/ghmachine/Agama%20Racing%20USA/104_0048.jpg)
(http://i202.photobucket.com/albums/aa48/ghmachine/Agama%20Racing%20USA/104_0049.jpg)
(http://i202.photobucket.com/albums/aa48/ghmachine/Agama%20Racing%20USA/104_0051.jpg)
(http://i202.photobucket.com/albums/aa48/ghmachine/Agama%20Racing%20USA/104_0050.jpg)
-
Vega kertoo Agamasta Neobuggy videolla:
http://www.vimeo.com/10650195 (http://www.vimeo.com/10650195)
-
Onkohan auto täysin millinen, ettei mitään tuuma laakereita tai ruuveja?
-
Täysin millinen
-
Laakereissa ei ole huulia, kuten Losissa. Tosiaan kaikki millisiä.
-
Noniin, kaksi kittiä lähtee huomenna kohti Suomea testiin. Toinen pääkaupunkiseudulle ja toinen Turkuun. Tästä tulee mielenkiintoista. Ensi viikolla pääsee testaamaan ja pällistelemään!
-
Muutama kuva lisää:
Todella kapea alusta, sekä upotettu kulutuslevy
(http://img136.imageshack.us/img136/8711/19763761.jpg)
(http://img17.imageshack.us/img17/3690/89854272.jpg)
-
(http://img192.imageshack.us/img192/8517/sunny2t.jpg)
-
Eipä pöllömpi idea tuo upotettu kulutuspala.
Tuleeko pohjan pinnan tasalle vai onko paksumpi kuin upotus?
-
Eipä pöllömpi idea tuo upotettu kulutuspala.
Tuleeko pohjan pinnan tasalle vai onko paksumpi kuin upotus?
On paksumpi kuin upotus, kuten yhdestä kuvasta vähän näkyy. Upotuksella tarkoituksena, jotta kulutuspala ei vaikuttaisi auton maavaraan.
-
Joko on Agamalla ensi ajot ajettu Suomen maaperällä?
-
Ei ole paljon lentokoneet lennelleet... :embarrassed:
Saan autot varmaan tiistaina.
-
Noniin, kolme autosarjaa tuli tänään. Pitää alkaa kasaamaan, niin ehdin testaamaan ensi viikolla.
Varmaan tulee pian testiraporttia myös Lavangosta!
-
Milloin tää vessa tulee markkinoille?
-
Juu, sama. Koskahan tämmösen vois ostaa jostain? ;)
-
Touko-kesäkuussa pitäisi olla täällä.
Eilen yöllä aloittelin jo kasailua. Näyttää mielenkiintoiselta. Pohjalevy on todella kapea ja paksu, mutta kevyt.
-
:huh: Mitähän tommonen tulee maksamaan?
Mielenkiintoisen näköinen laitos.
-
Auton hinta on 445 EUR
-
Agama A8 nähtävillä RC-Garagessa ensi viikon alusta lähtien.
-
Agama A8 nähtävillä RC-Garagessa ensi viikon alusta lähtien.
Jätkä uhraa vapun rakentamiselle; kova jätkä! :afro:
Mulla on perä ja keskidiffipukki kasassa.
-
Pohjalevy on todella kapea ja jäykkä. Kevennysjyrsintöjä on riittävästi. Keskidiffi on myös tosi sivussa.
(http://lh4.ggpht.com/_zZwDWJN5Q7A/S9ygma16oXI/AAAAAAAAAGU/sFBEg4tK6Aw/s512/IMG_1990.JPG)
(http://lh4.ggpht.com/_zZwDWJN5Q7A/S9ygmugBtDI/AAAAAAAAAGY/dFyOoQYhbEs/s640/IMG_1993.JPG)
-
Tosta voi olla vaikee tehä sähkö konversio.
Aikookohan agama tehä kans truggy version?
-
Tosta voi olla vaikee tehä sähkö konversio.
Johtuen mistä?
-
Tosta voi olla vaikee tehä sähkö konversio.
Johtuen mistä?
Moottori on niin keskellä että vaikea löytää sopivaa paikkaa akulle.
- Hount
-
Jarrut pois, keskidiffi toisinpäin, eli spurri taakse ja moottori taakse oikealle.
Vaatii tietysti rakentamista, mutta ei mahdoton ollenkaan.
Tarvitsee vain moottoripukin joka tulee keskidiffipukista.
Eli kuten tässä
(http://www.ofna.com/images/hyper10sc/hyper10sc-motor-mount-big.jpg)
-
Sivulevyt paikalle autoon, niin tulee leveyttä.
-
Sivulevyt paikalle autoon, niin tulee leveyttä.
Ootkos saannut kasattua lisää tätä autoa?
-
RC-Garagessa kasattu auto ainakin näytillä
-
Mun auto on kasassa muuten paitsi kori maalaamatta ja kelejä odotellessa.
Tosiaan Janilla on RC-Garagessa myös koottu auto, jota voi käydä pällistelemässä. Jos ehdin kasaan myös esittelyauton tulevalla viikolla.
-
Pics or it didin't happen :grin:
-
Hienolta näyttää Agama.
Ei edes vanha pieru löytänyt suoraan valittamisen aihetta.
Muovinlaatuki käsin väännellen tuntui ok tavaralle.
Erityisen hienoa oli pohjan symmetrisyys ja kapeus, vaikka sivukanttaukset puuttuvatkin kohtuullisen jäykkä värkki.
Jos tää vehje vielä jostain syystä kääntyy, niin on varmaa Ready To Race muiden merkkien kanssa.
Paino taitaa olla yläkanttiin.
... eikun oli. Takasiipituki heikohkon näköinen, ja ehkä myös diffiboksien ylimpien ruuvien eli iskarituen ja takasiiven kiinntys näytti, että olisi jätetty liian vähän kamaa, mutta tuskin pilaa koko autoa. ;)
t. rc-pastorin torstai tunnustus.
-
Testasin hiukan eilen ekan kerran. En päässyt vielä kunnolla ajopuuhiin, mutta kääntyvyyttä oli ensituntumalta kurviin sisään ja ulos, kaasu päällä ja ilman. Muutenkin käänty tasaisesti tekemättä mitään ihme perän luistelua.
Saa nähdä jos tänään ehtisi vielä kokeilemaan.
-
Muutamia keskusteluita:
http://www.rctech.net/forum/malaysian-r-c-racers/390063-agama-a8-evo-2010-a.html (http://www.rctech.net/forum/malaysian-r-c-racers/390063-agama-a8-evo-2010-a.html)
http://www.rctech.net/forum/nitro-off-road/362977-new-agama-a8-bugggy.html (http://www.rctech.net/forum/nitro-off-road/362977-new-agama-a8-bugggy.html)
-
Portugalissa on joku karvanaama voittanut kisat.
(http://novasy.net/wp-content/uploads/2010/05/29143_110173995693807_100001036203706_73631_5429555_n.jpg)
Nimi on Ricardo Martins
-
tsägä :angel:
(http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs351.snc3/29143_110173872360486_100001036203706_73611_6330520_n.jpg)
-
Mullekkin vois laittaa samaa tsägää tulemaan :cry:
-
voisit ajaa sil vaikka eka
-
voisit ajaa sil vaikka eka
Sinut joutaisi ajella :afro:
-
hei sähkömies hiljaa nyt :police:
-
:lol: :lol:.Mitä Jose, onko kiuas kuumana? Mielenrauhaa ->https://www.veikkaus.fi/info/nettiarvat/saunaan/index.html (https://www.veikkaus.fi/info/nettiarvat/saunaan/index.html).
-
MKE:lle voi mennä pahaa hajua nokkaan, niin pitää ajella vain sähkövispilöillä :afro:
-
VP Pro on tehnyt Agamaan hiilikuituiset radiolevyn:
(http://www.neobuggy.net/images/News/agamvp.jpg)
-
Uusia Agama videoita:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bEHiqK2Hc8w[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yrYcVwOle7Q[/youtube]
-
John Hazlewood on valinnut Agaman 2010 ja 2011 vuoden kisa-autokseen.
Ekoissa kansainvälisisä kisoissa näyttäisi finaalipaikka irtoavan kevyesti. Myös Daniel Vega ottaa osaa Proline kisoihin UK:ssa ja menee kärkivauhtia.
(http://gallery.neobuggy.net/2010-Races/2010-Pro-Line-Challenge/Friday-Practice/IMG5209/985244101_9Vaea-L.jpg)
(http://gallery.neobuggy.net/2010-Races/2010-Pro-Line-Challenge/Friday-Practice/IMG4976/985244867_TYwFT-M.jpg)
-
Hyvää pääsiäistä! Uusi Agama kasassa :)
(https://lh6.googleusercontent.com/-PrKzncZPrG0/T4ATFcGcveI/AAAAAAAAAoI/SurOTkaJYBU/s1024/IMG_3687.JPG)
(https://lh5.googleusercontent.com/-eP1lrOUKjqk/T4AcT7PtyJI/AAAAAAAAAoU/DYl2J-1xvfg/s1024/IMG_3686.JPG)
(https://picasaweb.google.com/HoBaoFinland/Agama#5728610760502499250)
(https://lh4.googleusercontent.com/-f-FvST4iBV4/T4AeIHCbd3I/AAAAAAAAAok/fP90hOr-rys/s1024/IMG_3691.JPG)
-
(http://)juhannuksen työn tuloksia vaikuttaa hyvinkin lupaavalta ja helpolta paketilta ossi sisäänajettu ja autoon setuppia hakemaan.
-
minkäslaisella jousella tuolla olette kokeilleet? keula tuntuu liian jäykältä suhteesa perään. ja perä tuntuu aika levottomalta kun lähdetään vetopäällä mutkista ulos. tällähetkellä molemmissapäissä ruskeat vakiojouset edessä ur 40 takana ur30 vakio männillä. diffit 4-3-2 hypyissä ja röykyissä alusta tuntuu suht hyvältä.
-
noniin nyt kokeiltu keulaa huomattavasti vakio jousta pehmeämmällä xrayn kirkkaalla jousella ja losin 30 öljyt edessä 1,2 8 reikäisellä männällä iskarit edessä uloimmissa sekä ylhäältä että alhaalta takana paketin ruskea jousi 1,2 8 reikäinen mäntä ur 30 oljy ylhäältä toisiksi uloin ja alhaalta ulompi reikä diffit 432 aika hyvin rauhoittu ei enää karkaile ihan niin helposti perä alta kiihdytyksissä hypyissäkin toimii hyvin. os konekkin alkaa pelaamaan parin litran jälkeen kiitettävästi. täytyisi laittaa teräs vauhtipyörä ja 4 palainen kytkin jos vaikka rauhoittais hieman tuon koneen luonnetta.