Kirjoittaja Aihe: KISAKUTSU TATTIKSELLA 7,6 LS-5, 1/8 KROSSIAUTOILLE JA 1/18 AUTOILLE KISAT  (Luettu 19576 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
1/8 kaksi finaalia, muilla 3, ymmärsinkö oikein?

Haluaako joku avustaa meikäläistä mekaanikkona? Ei tarvitse olla itse kuski tietenkään mutta saa olla jos tuntuu että ehtii. En usko että että ihmeempiä, ehkä yksi tankkaus finaalissa ja vähän neulojen säätöä mutta periaatteessa hommat on kohillaan joten aika helpolla pitäs päästä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
ÖÖÖÖH????

Kolmatta 1/8 finaalia ei ajeta???
No johan pomppas.

Miks ihmeessä?
Osallistujiakin kyseiseen luokkaan on ihan riittämiin.
Mikäli kahteen hiittiin jää niin ikäväkyllä minä vetäydyn syrjään koko ajoista.
Liikaa vaivaa lähteä suoraan töistä ajamaan 2 finaalilähtöä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
ÖÖÖÖH????

Kolmatta 1/8 finaalia ei ajeta???
No johan pomppas.

Miks ihmeessä?
Osallistujiakin kyseiseen luokkaan on ihan riittämiin.
Mikäli kahteen hiittiin jää niin ikäväkyllä minä vetäydyn syrjään koko ajoista.
Liikaa vaivaa lähteä suoraan töistä ajamaan 2 finaalilähtöä.

Semmoista suunnittelin että poistan 1 alkuerä kierroksen kokonaan pois niin silloin jää meeille kaikille hyvä mieli.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Tämä kuulostaa hyvältä (paremmalta)

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
En nyt ehdi tätäkään etsimään, joten kysyn pikasesti.

Miksi kisat loppuu jo kuuden maissa?
Meneekö rata kiinni tai jotain vai miksi???

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Joo, tattiksella pitää viikonloppuina lopettaa ajot jo kuuteen...epäilisin syyksi sitä.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nimenomaan sen takia, tai sanotaan näin että sähköautot voivat ajaa vaikka koko yön läpi mutta ei polttikset :evil:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
painotan viellä 1/8 krossi kavereille että yrittäkääs nyt ihmeessä saada joku teille mekkariksi, jos ajattelit että se on paikanpäällä valmiiksi niin en menis takuuseen siitä että sinua on joku auttamassa.

Vai ehdotus teille, jos ajetaan niin että kuskit itse tankaa sen auton :lol:

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vaikee tässä on yhtäkkiä alkaa ulkopuolista mekkaria metsästämään...
Onhan paikanpäällä kuskeja joista varmasti sen verran liikenee jeesiä että tankkailee reilun viiden minuutin välein...
Ja yks mekkari hoitaa heittämällä kaks autoa.

Vai meinasko kaikki LS5 ja sähkö kuskit ruuvata autojaan jne???
Nostajiahan ei kummassakaan polttisluokassa tarvita... Mekkarit nostaa jos niin harvinaislaatunen tapahtuma sattuu että joku noista bajamajoista katolleen jää.

No kuinka vaan niin ilmoitan julkisesti olevani varikko henkilökunnan tarpeessa.

Poissa AssoRacing

  • EKpa ry
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi/
AARO TUKIAINEN 1
ASSORACING TEEMU 1
VEIKKO JALAS 1
JARI VIRTANEN 1
MATTI IIVONEN 1
ALE OTSAVAARA 2
TUMPPI SOJAKKA 2
JONNI KOTOLA 2
MARCO KÄYHKÖ 2
ASSORACING TEEMU 2
KARI TAMMINEN 2
MARKO NURMI 3
PEKKA HEIKKILÄ 3
EKI KANTANEN 3
PASI NEVALAINEN 3
ILPO KOIVISTO 3

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vai ehdotus teille, jos ajetaan niin että kuskit itse tankaa sen auton :lol:

Jerzi
Joo hiukan säpinää (LUE: ei ole omaa mekaanikkoa  :lol:)
Old fart

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Täytyy tilata pika-asennuksena leveämmät portaat ajajakorokkeelle. Jos kuskit ajamisen ohella itse mekkaavat ja hoitavat myös mekkaajan roolissa oman "tiimin" auton nostamiset, niin liikennettä portaikkoon on odotettavissa runsaasti.  :cheesy:
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Niin ja tehdään finaalien startti vielä varikolta moottori sammuksissa, eli kun lippu nousee saa aloittaa auton käynnistelyn - Gentlemen start your engines  :tongue:
Old fart

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Startti pääsuoralta (takasuora) lemans tyyliin.

Kuskit seisoo radan toisella puolella ja autot toisella... Kun lippu heilahtaa niin pikanen kipasu autolle... Mieletön ranneliike ja juoksu korokkeelle missä ohjain odottaa kuskia.
Siinä pistetään samalla moottorinsäätötaidot koetukselle...
Lähteekö käyntiin, pysyykö käynnissä ja pysyykö vieläpä paikallaan...

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Startti pääsuoralta (takasuora) lemans tyyliin.

Kuskit seisoo radan toisella puolella ja autot toisella... Kun lippu heilahtaa niin pikanen kipasu autolle... Mieletön ranneliike ja juoksu korokkeelle missä ohjain odottaa kuskia.
Siinä pistetään samalla moottorinsäätötaidot koetukselle...
Lähteekö käyntiin, pysyykö käynnissä ja pysyykö vieläpä paikallaan...

Tää on aivan mahtava ehdotus. Uutta säpinää ja leikkimieltä mukaan. Kokeilkaahan ihan oikeasti.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Mika R

  • Vieras
Yes! Portaissa tulee lisää tungosta..

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
...mutta eka mutka menee paremmin kun kaikki eivät ole siellä yhtä aikaa.

Koko lähtökuvionhan pitäisikin olla sellainen että saadaan erä sujuvasti käyntiin, kun koko erää eikä kisaa kuitenkaan kannata koittaa ratkaista ekassa mutkassa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Startti pääsuoralta (takasuora) lemans tyyliin.

Kuskit seisoo radan toisella puolella ja autot toisella... Kun lippu heilahtaa niin pikanen kipasu autolle... Mieletön ranneliike ja juoksu korokkeelle missä ohjain odottaa kuskia.
Siinä pistetään samalla moottorinsäätötaidot koetukselle...
Lähteekö käyntiin, pysyykö käynnissä ja pysyykö vieläpä paikallaan...
Muuten ihan jees, mutta koitappa Hoke sitten ajella siinä radalla kun me muut juostaan pääsuoran ja korokkeenväliä  :p

Mutta ihan oikeesti toi (saattas) olla ihan hauskaa jos lähtö ois varikolta - ei mun mosa pysys käynnissä sitäkään aikaa  :cheesy:
Old fart

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Tietenkin huumorilla tuon heitin.
Ihan hauska vois olla... ainut asia mikä tulee mieleen niin se juokseminen/yleinen häröily joka tulee ongelmaksi rappusissa.
Saattaa käydä vähän vaaralliseks varsinkin kun on päässyt korokkeelle ja painaa kaasua... Se perhana sammu. Taas juostaan rappusissa kuin päätön kana ja yksi pieni lipsahdus niin seuraukset voi olla jopa oikeastikin vakavat.

Softimpi versio vois olla että kuskit on korokkeella ja mekkari on se joka auton käyntiin kiskoo...

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Tietenkin huumorilla tuon heitin.
Jep, jep saispahan ettiä joka kierrokselle uusia ajolinjoja ku väistelee sammuneita autoja ja juoksevia kuskeja :lol:
Softimpi versio vois olla että kuskit on korokkeella ja mekkari on se joka auton käyntiin kiskoo...
Hehhee mä saisin kaks mekkaria kerralla - ekan ja vikan  :grin: Tai voi sen raukan rannetta joka mekkaa kahta autoa kerralla...
Old fart

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
No älä ny... Onhan jokainen äijä ranneliikettä reenannu sen verran että eihän tommosen nykimisen pitäis missään tuntua.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
No älä ny... Onhan jokainen äijä ranneliikettä reenannu sen verran että eihän tommosen nykimisen pitäis missään tuntua.
Ny menee jo normi offiks, mutta tää ranneliike on kyllä selkeesti pidempi kuin mihin keskiverto äijä on tottunu  :tongue: Pitää olla koko ylävartalo mukana liikkeessä  :tongue:
Old fart

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nääää, kuskeille tankkauspullo reisitaskuun ja onkivapa käteen. Auto varikolle ja pilkkikisa käyntiin kuka saa nopeimmin auton nostettua korokkeelle tankkaukseen... :grin:
Kylätason RC-kuski.

Mika R

  • Vieras
Nääää, kuskeille tankkauspullo reisitaskuun ja onkivapa käteen. Auto varikolle ja pilkkikisa käyntiin kuka saa nopeimmin auton nostettua korokkeelle tankkaukseen... :grin:

jaahas, taisit juuri ilmottautua tankkaajaksi 1/8 kisaan. sinua helpottanee tieto että autoja ei ole monta. kiitos!

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kerkesin hankkimaan huonon tekosyyn eli lähden just kohta mökille hikoilemaan terassille virvokelasi kädessä, siinä samalla suunnitellen tulevaa jurrikrossirataa ja mahdollisesti laitan hankkeen alulle. Muuten kyllä olisin voinut tulla sinne käskytettäväksi :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Pieni muutos tehtiin aikatauluun, paremmaksi Franzille ja näin saatiin hiukan vapaa treeeniäkin.
Nyt aikataulua ei enää muuteta :shock:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tattiksen osiossa jutellaan tupakoinista,  tattiksen radan sisäpuolella on tupakointi EHDOTTOMASTI kielletty. Tulen tulostaamaan A4 kokoisen paperin ja laitan sen selvästi esille ja kerron siitä ajajakokouksessa myös että miten on asiat.
Lue lisää täältä.

http://rc10.fi/index.php?topic=20931.240

Jerzi

PS Vaikka minä olen kisan järjestäjä niin minulla on oikeus antaa sanktioita ( :lol:) mutta sitä en tee koska luotan siihen että olette niin fiksuja että nuodatatte NUKEn laatimia sääntöjä.
« Viimeksi muokattu: 06.06.08 - klo: 23.01 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kiitokset vaan kaikille kilpailijoille! Kierrosaikoja löytyy täältä.
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Mika R

  • Vieras
Kiitos Jerzi ja Frantsi! Oma kisaraporttini IGT topikissa..

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Minulla oli hauskaa tai sanotaan näin että minun porukalla oli todella mahtava päivä (ei sen takia että voitin :p) vaan se lämmittää minua todella paljopn että näen ja koen että kaikilla on todella mukavat oltavat ja nauttii tästä meidän hienosta lajista.
Nyt saa ja joutuu antamaan minulle joko YV,nä tai tänne laittaa negatiivista palautetta koska sen myötä voimme oppia jotain (ja saadaan entistä paremmat kisat) ja minä en ota pahakseen ollenkaan siitä että sitä tulee koska minähän en ole täydellinen ollenkaan.
Se että minä sain ajettua olemaan järjestäjä ja hoidin välillä buffettia niin olen ylittänyt itseäni tänään oikein kunnolla.
Seuraavaan kisaan toivon että lisää rallygame autoja on viivalla koska ne ovat näyttävät radalla ja kuskien taso on aika kirjava mikä tekee tästä lajista entistä seurattavampi.
Harmikseen Pasin auto meni ennen A-finaalin lähtöä rikki tai ei se rikki mennyt vaan kaasariin tuli tekninen ongelma.
Teemu Stenberg joka ei ollut ajannut kisaa 17vuoteen oli kisassa 2 (1/18) ja nähtiinhän se että kaveri on todellakin ollut huippukuski aikoinaan.
No minä kiitään kaikkia jotka teki tämän päivän mahdolliseksi kuten esim Jonni ja Franzi ja minun perhe.
Väitän että olen palanut tänään :lol:

Jerzi

PS Sori pitihän minun kertoa myös päivän kohokohdat.
EKIn ja PEKAN mahtava kisa, ne ajoivat n.20min ihan kiinni toisissaan ja samaa tekee myös Ilpo ja Jonni. Tuosta olis voinnut jotain maksaakkin kuin oli todella viihdyttävää katseltavaa :p

« Viimeksi muokattu: 07.06.08 - klo: 21.20 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂