Kirjoittaja Aihe: dB raja?  (Luettu 12306 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Swifty

  • Jäsen
    • Profiili
dB raja?
« Vastaus #30 : 13.02.05 - klo: 15.05 »
Lainaus käyttäjältä: "BoOsTeR"
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Kompromissi: ostakaa esim. Ljudia:asta tai SP-Elektroniikasta semmoinen vahvistimeen kytkettävä tärinä kone! Siitä lähtee niin kovat tärinät että housut tippuu! Kun sen vielä pulttaa vaikka sohvaan kiinni.


Kuulkaas ny poijjaat tuollaiset täristimet on naisten juttuja.  :mrgreen:


Eikös sinun luona käy naisia?  :mrgreen:

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
dB raja?
« Vastaus #31 : 13.02.05 - klo: 15.18 »
No niin kävin tuossa äsken pitkähkön keskustelun taloyhtiön isännöitsiän
kanssa tästä desibeli rajasta ja sen mukaan ei ole määritelty tarkkaa rajaa,mutta sitli se puhui jostain 45dB/5min.
Pitää ottaa työpaikalta mittari mukaan ens perjantaina niin pääsen minäkin kohta tuonne kyttääjät palstalle :D .
Huvittavaa koska voisin vannoa että eilen illalla kun naapurit taas kaivoivat omapolttoset viinat esiin niin tuo 45dB ylittyi monesti ja kesti todella pitkään  :evil: .
[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Poissa BoOsTeR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
dB raja?
« Vastaus #32 : 13.02.05 - klo: 19.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Swifty"
Lainaus käyttäjältä: "BoOsTeR"
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"
Kompromissi: ostakaa esim. Ljudia:asta tai SP-Elektroniikasta semmoinen vahvistimeen kytkettävä tärinä kone! Siitä lähtee niin kovat tärinät että housut tippuu! Kun sen vielä pulttaa vaikka sohvaan kiinni.


Kuulkaas ny poijjaat tuollaiset täristimet on naisten juttuja.  :mrgreen:


Eikös sinun luona käy naisia?  :mrgreen:


Ehei ne tuollaisia tekotäristimiä tarvii kun ne mun luona käy.  :mrgreen:
OS käy, kun käsketään
SC käy, jos käy

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
dB raja?
« Vastaus #33 : 28.12.05 - klo: 13.05 »
Nostetaas tämäkin topic vaihteeksi ylös...

Itse kuuntelen musiikkia joskus kovaa, ja asun virallisesti rivitalossa... Onneksi meillä on kämppä rivitalon päässä, ja olen kysynyt naapureilta häiritseekö musiikki ja ne vastas ettei meiltä mitään ääniä kuulu. Ilmeisesti  siksi koska talo on uusi niin seinissä on aika hývä äänieristys.... :?

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
dB raja?
« Vastaus #34 : 28.12.05 - klo: 14.17 »
Musiikki aina kovalla!!!!  :)  Ja omakotitalossa asun ja varmasti sen verran iso että naapuriin ei kuulu... Ainut todellinen ongelma on tullu kaapin ovien resonoinnista :?

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
dB raja?
« Vastaus #35 : 28.12.05 - klo: 14.52 »
musiikkia kuunnellaan ja soitetaan kovaa!!  :wink:  en tiä sit mitä naapuri mun soitosta pitää, mutta eipähän vielä oo tullu mitään valituksia  :mrgreen:

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
dB raja?
« Vastaus #36 : 29.12.05 - klo: 17.58 »
Ärsyttävää, kun mä asun isossa omakotitalossa joka on vanha, niin mun veljet kuuntelee aina päivällä musiikia kovaa, niin jos mä kuuntelen jotain niin mun vanhempi isoveli ei anna kuunnella kovaa, koska se ite on hevari ja se on erittäin tarkka mitä musiikkia se ympäristöstä kuulee niin ei voi soittaa oikeen muuta kuin slipknottia, tai jotain heviä :evil: Jos mä soitan välillä räppiä tai muuta, niin se uhkaa ettei päivitä mun tieto-koneen viiruksentorjuntaa, koska ite en osaa :lol: No kuuntelen kuulokkeilla siis :roll:
- Tapsa

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
dB raja?
« Vastaus #37 : 29.12.05 - klo: 21.11 »
Tapsa: Kuunteles säki slipknottia, ja osta sille veljelles lullacryn tai ektomorfin levy :D

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
dB raja?
« Vastaus #38 : 29.12.05 - klo: 21.34 »
:mrgreen:
- Tapsa

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
dB raja?
« Vastaus #39 : 30.12.05 - klo: 09.40 »
Tai yksikertasesti säret veljes stereot,selität ollees vailla ymmärrystä niin et saa "tuomioo".
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
dB raja?
« Vastaus #40 : 30.12.05 - klo: 14.02 »
EI EI EI, koitas vaan mennä rikkomaan hevarin stereot... siinä ei paljo ymmärrykset auta..

np: children of bodom - bodom beach terror         \m/

Poissa MikaelY

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
dB raja?
« Vastaus #41 : 30.12.05 - klo: 14.28 »
-
« Viimeksi muokattu: 29.10.14 - klo: 11.33 kirjoittanut MikaelY »

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
dB raja?
« Vastaus #42 : 30.12.05 - klo: 16.09 »
Juu, on tullu monta kertaa mieli mennä katkasee piuhat, mutta en oo uskaltanu :lol: Rikoin muuten joskus pikku lapsena faijan kajarit oikeesti, revin jotki välieristeet irti ja tuhosin kajareiden kalvot :twisted:
- Tapsa