Itsellä on ainakin ohje kirjassa selvät ohjeet ohjelmointiin.No siis omasta mielestäni.
Jos vaan vähänkin osaa englantia taivutella niin...
1. Lähetin päälle ja kaasu liipaisin täydelle kaasulle,kun liität virta johtoa.(Muista kaasu liipaisin
täydellä kaasulla,kunnes toisin mainitaan).
2. Kun olet liittänyt virta johdon,kuulet lyhyen sarjan ääniä,kahden sekunnin tauon ja pitkän sarjan
ääniä
Vaihe kaksi aikana noparissa paloi ensin kaikki valot,sitten vihreä ja sitten punainen.
3. Laita kaasu liipaisin täydeltä kaasulta täydelle jarrulle,kuulet pitkän sarja ääniä.
Vaihe kolmen aikana noparissa paloi punainen ja sitten keltainen valo.
4. Päästä kaasu liipaisin neutraali asentoon. Tämän jälkeen kuulet pitkän sarjan ääniä ,kahden sekunnin
tauon ja lyhyen sarjan ääniä. Vaiheen neljä aikana noparissa paloi ensin keltainen sitten kaikki valot ja
lopuks keltainen valo.
5. Sitten vaan virta pois sekä autosta,että lähettimestä.(En ole varma tarviiko tätä vaihetta viisi
tehdö,mutta itse ainakin tein.
Näin sen ainakin itse tein ja sitten tein vielä erikseen Auto-LiPo cut-off asetuksen,koska LiPo akut
sen vaativat.
Yritin tarkistaa,että kirjoitin kaikki vaiheet oikein,mutta varaudu siihen,että tästä löytyy virheitä.
Hyvää kesää vaan kaikille. Niin ja nuo vaiheet on numeroitu itse,eli siis ei ohje kirjan mukaan.