Kertokaa nyt vanhalle että minkä hiton takia niitä vakiotehoja pitää nostaa jollain vippaskonsteilla? Ette te niillä tehoilla Suomen lainsäädännön alla kuitenkaan mitään tee.
Mitä vanhemmaks tulee, sitä vähemmän kaikki tollanen hölynpöly kiinnostaa. Mulle auto on kulkuväline jolla pääsee paikasta A paikkaan C ajamaan rc-autoilla.
Ja mitä vanhemmaks tulee, sitä enemmän arvostaa sitä että autossa on 6 airbagia, ESP ja ABS kuin joku sikaruma alumiininen lintulauta takaluukun päällä autossa jonka tehoilla siinä lintulaudalla siemeniä mutustelevan oravan häntä ei edes hulmua ja jollain lastulla saadut 10 extra hevosvoimaa, epämukavista madallusjousista tai ylisuurista aluvanteista puhumattakaan.
Henkilökohtaisesti pidän autosta jossa on tehoa ja ajo-ominaisuuksia. Toki 99 sauberillakin pääsee 120 mitä yleisillä teillä saa ajaa, mutta itselle alkoi riittämään kun ennen ylämäkiä sai ottaa ennakkoa ettei se hyytynyt siihen... Ja alustapuolelta en voi sietää niitä normi perheautoista löytyviä keitettyjä spagetteja jousien sijaan, onhan se ihan kiva kun kurvissa pystyy suoraan ikkunasta koskettamaan tien pintaa auton kallistelusta johtuen.
Ja tuliko mieleen että jotkut voivat oikeasti käydä noilla autoilla myös radoilla? vaikka puunhalaajat niitä kovin koittaa sulkea niin kyllä moottoriratoja vielä on piisannut.
Itse en kuulu ryhmään jolla on kylän suurimmat siivet ja matalimmat renkaat. Baijerin tuotteessa on tehtaan oma korisarja lähinnä tyyliä viimeistelemässä ja peittämässä jäähdyttimiä keulalta, sekä 17"vanteet koska 16" olisi auto ollut aivan liian matalalla. Ja moottori on rakennettu aivan harraste mielessä
Audi on korin osalta aivan vakio mutta vanteet 18" pienemmät laittaisin mielelläni, mutten millään raaskisi jarruja rälläköidä pienemmäksi. ja tämän tehomuutokset on tehty ihan vaan kaverille vittuillakseni...
Eikä kumpikaan ole tosiaan mitään "lastuvirityksiä"