61
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 777 kori
« : 30.03.20 - klo: 20.32 »Noh Ei koska kyseessä oli kyosho infernosta??
Eikä muusta.
Jerzi
777
[/quote
Joo aluksi oli vain kyosho Inferno ja nyt on lisätty tuo 777
Jerzi
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Noh Ei koska kyseessä oli kyosho infernosta??
Eikä muusta.
Jerzi
777
[/quote
Joo aluksi oli vain kyosho Inferno ja nyt on lisätty tuo 777
Jerzi
Aloitus kysymyksestä ei selviä onko kyseessä maasto vai katu inferno.
jos eiole kiirettä niin hiski rönkkösetä kannattaa kysyä protoform lexan koria...
Tälläinen auto tuli hankittua kesäksi. Ensimmäinen nitroauto eli alku mennee harjotellessa. Nyt jos jollain on hyvä moottori ja pilli joilla pääsee alkuun niin kannattaa tarjota.
Tamiya näyttäisi julkaisseen SRB-autoihin "uuden" kuuladiffin osanumerolla #54897. Ei vielä kovin monesta kaupasta löydy mutta Googlella löytää jo kuvia. Nähtäväksi jää sopiiko tämä myös RC10 MIP SP-1-laatikkoon kuten edellinen versio (kunhan akselit lyhentää).Asensin aikoinaan mipn diffin srb laatikkoon ja siinä samalla se 4wd ketju kitti.
Mä luulin että näissä+40 kisoissa ei pipo enää niin paljon kiristäis, kun useimmalla ei varmaan ole edes tukkkaa jäljellä. Näyttääkö rata liian vaikealta?
Niin minäkin olen luullut. Tai siis yksissäkään kisoissa ei ole pipo kireällä ollut, on ollut todella mukavaa.
Hmm.... Pitäisiköhän ikärajaa nostaa??
Nuo polttikset ei vaan kulje mihinkään🤣🤣hehe... jerry se on kaikkien asioiden MESTARI ja tietopankki...
Jerzi
E-4 5cc Jukka Vatanen 269.342 km/t
E-5 10cc Jukka Vatanen 304,615 km/t
lainaas jostain kasiraato ja pulttaa siihen kolmeporttinen buggymoottori ja syötä siihen 16% fuilia, katsotaan miten kulkee. kaikki muu on sulta höpötystäEli sinun teorian mukaan krossikoneet eivät kierrä tarpeeksi ja näin ollen ei vaihda😂😂😂höpö höpö, eri läpimitoilla säädetään kulutusta ja vääntöä, eli ilman virtausnopeutta kaasarissa...
Voin sanoa että kiertää ja voin senkin sinulle sanoa että nuo vaihteistot ovat myös säädettävissä, olivat säädettävissä -80 luvulla jo.
Itse möit meille noita irtokurkkuja aikoinaan, ei niitä syötäviä, olikos Parisin viriosia jotta saataisi erilaisia tehoja ulos...
Mutta siitä on niin kauan aikaa että et välttyä enää muista sitä.
Jerzi
Miten sää nyt ymmärsit oikein minun kirjoituksen🤣🤣🤣
Tää on kuin stand up illassa olis😂😂😂
Jerzi
Eli sinun teorian mukaan krossikoneet eivät kierrä tarpeeksi ja näin ollen ei vaihda😂😂😂höpö höpö, eri läpimitoilla säädetään kulutusta ja vääntöä, eli ilman virtausnopeutta kaasarissa...
Voin sanoa että kiertää ja voin senkin sinulle sanoa että nuo vaihteistot ovat myös säädettävissä, olivat säädettävissä -80 luvulla jo.
Itse möit meille noita irtokurkkuja aikoinaan, ei niitä syötäviä, olikos Parisin viriosia jotta saataisi erilaisia tehoja ulos...
Mutta siitä on niin kauan aikaa että et välttyä enää muista sitä.
Jerzi
Olen saanut muutaman yhteydenoton aiheeseen liittyen ja oikeastaan itsellekin herännyt muutama kysymys. Mutta pidemmittä puheitta laitetaan kysymykset näkyville.
1. Kuka saa ehdottaa luokkayhteyshenkilöä?
2. Mitä vaatimuksia luokkayhteyshenkilölle asetetaan?
3. Miten valintaprosessi etenee käytännössä?
4. Miksi vastaavaa kyselyä ei tehty, kun ensimmäisen kerran luokkayhteyshenkilön paikka oli auki?
Tuo sitova juttu ymmärrän jos tietäisi mitäs siellä on tarjolla ja onko se myös laktoositon ja onko mahdollisesti gluteeniton myös.On gluteenittomia ja laktoosittomia. Lauantaina kebabkiusaus ja sunnuntaina tomaattinen jauhelihakeitto pastalla
Nää on sellaisia asioita jota kannattaa ilman muuta kertoa.
Jerzi
Kalle