Epäonnen jälkeen alkaa vihdoin taas nauttia autosta, kun se kestää akullisesta toiseen (lukuunottamatta kaverin ajamaa kolaria yksi akkupari taaksepäin, jossa antautui tukivarret). Voimansiirto kestää 6s tehoja raskaammallakin ajolla ja nykyään auto hajoaa lähinnä ajovirheistä. FLM hybrid bulkien ja diffien asennuksessa tapahtuneista huolimattomuusvirheistä johtuen auto on seissyt telakalla useaan otteeseen ja innostus koko laitteeseen on ollut aikalailla nollassa. Aika paljon on tässä koneessa ruuvaamista päästäkseen käsiksi mm. diffeihin. Hiekkamontulle en vielä ole maxxia vienyt (vaikka matkaa on hurjat 2km
), mutta tänä viikonloppuna luotan autoon jo sen verran, että voi mennä kunnolla tykittämään! Uudet diffit ovat aika äänekkäät, sillä hammastus on iso ja ne pitävätkin samanlaista ulinaa, jota TT e-mta4 pitää ajossa
Thunder Tiger eMTA construction site bash (no music) Kori ei enää meinaa kasassa pysyä, eikä renkaista oikein löydy pitoa, joten ostoslistaa kasailen jälleen... (tosin kori on ollut ostoslistalla jo joulusta, joten voi olla ettei vieläkään tule mukaan
) Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan, että saikin rakennettua e-maxxista kestävän monsterin