0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
olen muuttanut mieleni
Lainaus käyttäjältä: Racing Hobby - 17.04.15 - klo: 18.41olen muuttanut mieleniEhdit vielä muuttaa uudelleen mielesi monta kertaa ennen kisaa.
Lainaus käyttäjältä: C1S F1 - 09.05.15 - klo: 11.49Jertzi hyvä, ei ole "naama alennus" vaan ihan normaali toiminta kilpa autoilun maailmassa. Kovat kuskit palkataan ilman "kynnysrahaa", sitten on niitä jotka ostavat ajopaikat rahalla ( sponssin tuella) mene Mäkkäriin tai Kotipizzaan ja puhu itsellesi sponssi, joka voisi olla pizzat ja kokikset koko kisaajaporukalle, eli 4 kuskia per tiimi , tahtoo sanoa 40 Pizzaa ja noin 100 pulloa kokista, sitten voidaan alkaa puhua...Mielestäni ehkäpä tehokkain tapa karkoittaa luokasta kiinnostuneet kuskit maksa 500€ nii saat ajaa. :-O
Jertzi hyvä, ei ole "naama alennus" vaan ihan normaali toiminta kilpa autoilun maailmassa. Kovat kuskit palkataan ilman "kynnysrahaa", sitten on niitä jotka ostavat ajopaikat rahalla ( sponssin tuella) mene Mäkkäriin tai Kotipizzaan ja puhu itsellesi sponssi, joka voisi olla pizzat ja kokikset koko kisaajaporukalle, eli 4 kuskia per tiimi , tahtoo sanoa 40 Pizzaa ja noin 100 pulloa kokista, sitten voidaan alkaa puhua...
jenkeissä GT voi todella hyvin.lisää autoja tulee, mm. Mugen lähti mukaan.suomessa renkaiden hinta on aika kova GT luokassa. 40 kierros on vähän liikaa. myös ajokausi monelle lyhyt kun on kesälomareissua sun muuta mutta toki tämä on sama kaikissa luokissa. sääntöväätö ihan oma asiansa siihen päälle, toiset tykkää säännöstelystä ja toiset ei. GT luokassa päädyttiin ensimmäiseen.ei tuonkaan luokan taru kokonaan ohi ole, ja hyvä jos ratakasi voi hyvin.
Mitenkäs tämä kisa edistyy? Onko mitään tietoa toteutuuko ratapolttisten Lemans-tyyppinen kestävyyskisa?