Kirjoittaja Aihe: HPI- Micro RS4  (Luettu 38001 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Gorexx

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #120 : 10.11.04 - klo: 17.30 »
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Mikäli on autoa ostamassa, niin suosittelen lämpimästi tutustumaan internetin antiin. Itse tuhlasin edellisen puoliminuuttisen tähän.
tulokset:

"accepts standard size electronics"

http://cgi.hpi-europe.com/kits/main.php?lang=en&partNo=601

Ihaileppas slicksejä.


Kyllä ne normaalikoon kamppeet saa siihen mahtumaan, mutta ahdasta tulee. Ja kaikkein isoimpien nopareiden ja vastareiden kanssa ei kori meinaa mahtua päälle sitten millään (riippuen korimallista). Painopistekin nousee ihan kiitettävästi, jos kamat sijoittaa ylemmmälle runkolevylle.
Painon kannalta tuo Orionin nopari ja Microservo olisivat ihan hyvä yhdistelmä.

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #121 : 10.11.04 - klo: 17.37 »
Olis joo pitäny katsoa Atalasta, olen viettänyt yhden illan vertaillen hintoja ulkomailta ja Suomesta ajatellen sitä että jääkö voitolle vai häviölle ja kannattaako oottaa kun täältäkin saa.

Sami L: Tarkoitin tuolla "en ole ikinä edes nähnyt slicksejä" sitä, että en ole pitänyt sellaista kädessä enkä tiedä millainen pinta siinä on ajatellen pitoa. Solukumi tiedän kyllä. Kiitti linkistä kuitenkin.
 
Gorexx: Kiitti, Suomestakin saa näköjään microservoja, olis vaan pitänyt muistaa muitakin kauppoja kuin Hobbylinna  :oops: . Eikä ole pahan hintaisiakaan. Nyt käyn laskemaan hintoja uudelleen ja rahatukun kanssa kauppaan.
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #122 : 10.11.04 - klo: 18.18 »
Lennokkikaupoistahan noita servoja saa aivan miljoonittain, toisinaan on tuollasista yleisservoista, kuten HS-81, varsin hyviä tarjouksia.. Siis esim. Printec-hobby, kärkkäinen, atala.. SIL-shopissakin oli joskus hyviä servotarjouksia :)
Lahti Rock City

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #123 : 10.11.04 - klo: 18.26 »
Onko noista microista muuten ihan mihinkään? Tekin mieli ostaa tommonen, että vois pärräillä ympäri olkkaria, mutta kun ei tiiä. Ei pääse sormilla katsomaan tuollaista missään, niin ei osaa sanoa mitään... Noihin saa vissiin aika kivasti kaikennäköistä palikkaa? Miten on kilpailjoiden tuotteet, onko muista merkeistä kokemusta?

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #124 : 10.11.04 - klo: 23.08 »
No tuolla myynnin puolella on on yksi micro paketti, ihan ok osilla :mrgreen:

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Tuumou

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #125 : 25.11.04 - klo: 16.50 »
Käykö toi Novakin Spy Micro ESC hyvin microon???
Ja kestääkä se 300 moottoria???, kun sellaiset olisivat hankintalistalla.
Tamiya Midnight Pumpkin QD | Tamiya TXT-1 | Tamiya Mini M03 | HPI Micro RS4

Poissa Tuumou

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #126 : 02.12.04 - klo: 15.36 »
Mitä eri korivaihtoejtoja on Hobbylinnalla microon???
Tamiya Midnight Pumpkin QD | Tamiya TXT-1 | Tamiya Mini M03 | HPI Micro RS4

Poissa Nöhvö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://RikuH.gfoto.com
HPI- Micro RS4
« Vastaus #127 : 02.12.04 - klo: 16.05 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuumou"
Mitä eri korivaihtoejtoja on Hobbylinnalla microon???


No kannattaa mennä hpi:n sivuille katsomaan ja hobbylinna tarvittaessa saa ihan kaikkilla koreilla tota microo.  näin ainakin luulisin korjatkaa jos olen väärässä

Poissa GolluB

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #128 : 02.12.04 - klo: 16.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Nöhvö"
Lainaus käyttäjältä: "Tuumou"
Mitä eri korivaihtoejtoja on Hobbylinnalla microon???


No kannattaa mennä hpi:n sivuille katsomaan ja hobbylinna tarvittaessa saa ihan kaikkilla koreilla tota microo.  näin ainakin luulisin korjatkaa jos olen väärässä


Toinen mahdollisuus mikä mahdollisesti voisi tulla mieleen on ottaa puhelin käteen ja soittaa liikkeeseen että mitä heillä on, ja mitä pystyvät toimittamaan.  Saisi ainankin asioista varmuuden.

Poju13

  • Vieras
HPI- Micro RS4
« Vastaus #129 : 26.12.04 - klo: 20.13 »
Käykö normaalin 1/10 kokoluokanauton pinjonit hpi microon??
Entä takaratas??Ja tuleeko uuteen autoon toi etu Buberja renkaat??Pitääkö renkaat ite liimata vai onko valmiina??Käykö normaali auotn sähkö osat???Oon vähän pihal ja olis kiva jos joku vastailis tähän pikaisesti! :roll:

Poissa GolluB

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #130 : 26.12.04 - klo: 20.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju13"
Käykö normaalin 1/10 kokoluokanauton pinjonit hpi microon??
Entä takaratas??Ja tuleeko uuteen autoon toi etu Buberja renkaat??Pitääkö renkaat ite liimata vai onko valmiina??Käykö normaali auotn sähkö osat???Oon vähän pihal ja olis kiva jos joku vastailis tähän pikaisesti! :roll:


Pinjonit eivät käy koska moottorin akselin halkaisija on eri. Auton mukana tulee pinjoneita muutama.
 muutkin rattaat ovat erikoiskokoa.  Renkaat pitää itse liimata. Normaalit sähköt käyvät , mutta pienikokoisuudesta ei ole haittaakaan koska paino kevenee.

uuden auton mukana tulee 3:t vanteet ja renkaat.

Poju13

  • Vieras
HPI- Micro RS4
« Vastaus #131 : 26.12.04 - klo: 20.25 »
Siis tuleeko autoon 3kpl vai 3sarjaa renkaita???Ja miks siin ei tulis kaikkii renkaita??Onko korit valmiiksi maalatut?Tarviiko ite ostaa sit se 1kpl renkaita ja vanteita jos siin tulis vaan 3kpl????

Poissa GolluB

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #132 : 26.12.04 - klo: 20.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju13"
Siis tuleeko autoon 3kpl vai 3sarjaa renkaita???Ja miks siin ei tulis kaikkii renkaita??Onko korit valmiiksi maalatut?Tarviiko ite ostaa sit se 1kpl renkaita ja vanteita jos siin tulis vaan 3kpl????


3 sarjaa vanteita, 1 sarja renkaita. Saat siten itse valita haluamasi vanteet.
Kori täytyy maalata itse.

Poissa Tuumou

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #133 : 27.12.04 - klo: 09.43 »
No nyt on joululahja kasattu. Autossa on HPI 6v 1100mAh akkupaketti, Novakin Spy säädin ja moottori on ihan vakio. Kaapista kyllä löytyy Speed 300. Kori on Porsche 911 turbo. Tuntuu pyörittävän aika vinhasti lattialla. Pito ei löydy sitten millään. Kuvia tulee aika pian.
Tamiya Midnight Pumpkin QD | Tamiya TXT-1 | Tamiya Mini M03 | HPI Micro RS4

Poissa turtle

  • Veteraani
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #134 : 27.12.04 - klo: 10.52 »
Jos uusia Microja on kaupasta hakemassa, niin itse kyllä kallistuisin ehdottomasti X-Ray:n Microon!

Vakiona HUOMATTAVASTI valmiimpi paketti ja ajo-ominaisuudet lienevät aivan toista luokkaa, kuin HPI:n vakio Microssa.

Poissa Kari22

  • Tulokas
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #135 : 27.12.04 - klo: 17.53 »
Olen hypistellyt molempia ja kyllä xraystä jäi aika muovinen olo. Minä aion ostaa HPI Micron.

Poissa turtle

  • Veteraani
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #136 : 27.12.04 - klo: 21.57 »
Lainaus käyttäjältä: "Kari22"
Olen hypistellyt molempia ja kyllä xraystä jäi aika muovinen olo. Minä aion ostaa HPI Micron.


 :shock: osta ihan rauhassa vaan.. tuskin se ketään kiinnostaa.  :P

Mielestäni vakio Micro on kyllä aika köyhä peli, lähinnä höhlän alustaratkaisunsa takia. Olen itse omistanut 2 kpl HPI:n microja ja kyllähän niistä saa virittelemällä jotain aikaiseksi, mutta vakiona Xray on kyllä parempi.. ..ja onhan siinä vielä takapäässäkin molemmille pyörille iskarit, kun taas HPI:ssa on kiinteä taka-akseli.

Poissa Tuumou

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #137 : 31.12.04 - klo: 10.06 »
No nyt tuli iskettyä Speed 300 kiinni microon. Vauhtia on ainakin lisää, mutta vääntöä pienillä kierroksilla ei taho löytyä. Akkupakettikin kuluu ihan hujauksessa :!:
Tamiya Midnight Pumpkin QD | Tamiya TXT-1 | Tamiya Mini M03 | HPI Micro RS4

Poju13

  • Vieras
HPI- Micro RS4
« Vastaus #138 : 01.01.05 - klo: 20.30 »
Käykö tohon hpi:hin toi 4/14 Graupner Speed 300 moottori?
Entä pystyykö/kuinka kauan ajamaan 4:llä Duracelin 1.2v/1800mah akkupattereilla?

Poju13

  • Vieras
HPI- Micro RS4
« Vastaus #139 : 01.01.05 - klo: 20.31 »
niin ja pystyykö toi Nosram tomahawk-reverse nopari pyörittämään tota speed 300 moottoria?

Poissa GolluB

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #140 : 01.01.05 - klo: 22.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju13"
niin ja pystyykö toi Nosram tomahawk-reverse nopari pyörittämään tota speed 300 moottoria?


Helposti.

Poissa Tuumou

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #141 : 03.01.05 - klo: 15.41 »
Joo tuli vaihettua vakiomotti takasin autoon, kun tuntuu että tolla Speed 300 ei oikeen lähe. Vakiomotti on paljon tehokkaampia ja mukavampi ajettava, ja akkukin kestää pitempään. Hyvin lähtee luisuun.
Tamiya Midnight Pumpkin QD | Tamiya TXT-1 | Tamiya Mini M03 | HPI Micro RS4

Poissa Tuumou

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #142 : 03.01.05 - klo: 15.43 »
Joo tuli vaihettua vakiomotti takasin autoon, kun tuntuu että tolla Speed 300 ei oikeen lähe. Vakiomotti on paljon tehokkaampia ja mukavampi ajettava, ja akkukin kestää pitempään. Hyvin lähtee luisuun.
Tamiya Midnight Pumpkin QD | Tamiya TXT-1 | Tamiya Mini M03 | HPI Micro RS4

Poissa Tuumou

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #143 : 03.01.05 - klo: 15.48 »
Ja monta pukkaa...
Tamiya Midnight Pumpkin QD | Tamiya TXT-1 | Tamiya Mini M03 | HPI Micro RS4

Poju13

  • Vieras
HPI- Micro RS4
« Vastaus #144 : 03.01.05 - klo: 18.53 »
Siis onko toi speed300-moottori sama moottori kuin lennokeissakin käytetään??Ja millanen moottori pukki tohon piäis ostaa?

Poju13

  • Vieras
HPI- Micro RS4
« Vastaus #145 : 03.01.05 - klo: 18.53 »
Siis onko toi speed300-moottori sama moottori kuin lennokeissakin käytetään??Ja millanen moottori pukki tohon piäis ostaa?

Poju13

  • Vieras
HPI- Micro RS4
« Vastaus #146 : 03.01.05 - klo: 18.54 »
Siis onko toi speed300-moottori sama moottori kuin lennokeissakin käytetään??Ja millanen moottori pukki tohon piäis ostaa?pystyykö tohon laittaaa isompaa speed moottoria ja jos pystyy ni mikä olisi maksimi??

Poju13

  • Vieras
HPI- Micro RS4
« Vastaus #147 : 03.01.05 - klo: 19.00 »
Siis tää laittaa tuplii koko ajan ja viel ilmottaa et  viestiä ei voitu lähettää :?:
Poistakaa noi kaksi ensimmäist,kiitos

Poju13

  • Vieras
HPI- Micro RS4
« Vastaus #148 : 03.01.05 - klo: 20.10 »
Voisiko joku ystävällinen suomentaa/etsiä minulle tästä:http://www.hobbylinna.fi/pdf/hpihinnasto20052.pdf hinnastosta kaikki hpi:n micro rs4 koskevat osat/hinnat ja mieluiten suomentaa koska olen huono englannissa ja hobbylinna sitä ei voinut tehdä joten toivon että jjoku tekisi kyseisen asian ja lähettäisi listan minulle yv:nä!kiitos!

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
HPI- Micro RS4
« Vastaus #149 : 03.01.05 - klo: 20.18 »
Aika monista osista ei käytetä suomennoksia pahemmin. Ja eikös sielä ole osat vain sarjanumeron perusteella? Ainakin viime luettelossa oli, että niissä ei edes lue mihin autoon ne sopivat. Pitää vain auton räjäytyskuvista katsoa sarjanumero ja hinnastosta katsoa sen numeron hinta. Räjäytyskuvastakin yleensä löytyy myös nimet osille. Sieltä ne olisivat helpompi suomentaa, ettei tarvitisi niin paljoa ettiä.
Itse en siis omista microa, enkä varmastikkaan osaisi kaikkia edes suomentaa.  :wink: