Minkälaisia setuppeja tai suosituksia LRP TC:lle? Autossa on nyt 4700KV:n kone ja tuntuis jo olevan se puoli aika kohdillaan, vähän lisääkin potkua vois olla.
Laitoin camberia eteen ja taakse, eteen haritukselle ohjauksen, takaata ei pysty säätämään kuin palaa vaihtamalla ja se on nyt aurauksella (vakio) tekisköhän hyvää saada takapää nollaan aurauksen suhteen? Edestä siirsin raidetankoa lähemmäs olka-akselia ja poistin etuvakaajan kokonaan että saa eteen enemmän pitoa kuin taakse. Renkaina on yokomon R03D ja pihakadulla suditellaan. Vois vieläkin laittaa eturenkaat kääntymään enemmän ja koittaa saada eteen vähän lisää pitoa. Vetosuhdetta olisi hyvä päästä myös muuttamaan että takarenkaille menee enemmän vetoa kuin eteen saakohan tähän jotain palikoita? Saako lukkodiffiä vai pitääkö liimata kiinni? Renkaita ja konetta lukuunottamatta on vakio, mitä nyt on säätöjä yritetty hakea. Ideoita otetaan mielellään vastaan. Hauskaa on nytkin mutta vähän enemmän luisua ja vähemmän grippiä pitäis saada, hallittavuuden kärsimättä (heh heh).