Tuo ajanotto oli hieno juttu. Kiitos, että jaksoitte sen sinne raahata. Sais olla käytössä vaikka useamminkin toivoo ainakin tällainen aloitteleva tiimi.
Tietenkin sitä tiedetään, että ollaan kaukana hyvistä kierrosajoista, mutta kyllä se silti motivoi keskittymään aivan eri lailla. Ja jos sitten hoksaa kierrosajoista jotain, niin silleehän sitä sitten kehittyy. Harmi vaan, että eilinen sessio jäi meiltä vähän lyhkäiseksi kun "hehkusta loppui virta".
Tänään mekaanikko yritti sitten epätoivoisesti löytää STS:stä jotain uutta potkua. Ja löytyihän sitä, mutta samalla lämmöt nousivat yli 130 asteen. Ja sitten aloitettiin taas alusta... Hankalinta oli se, että tilanne tuntui muuttuvan kuin itsestään. Välillä oli parempi ja sitten taas ei, vaikka ruuveihin ei koskenutkaan. Ja siiten, kun taas koski, kaikki meni sekaisin. Yritin ajaa koneen aina ensin lämpöiseksi ennen kun rupesin sohimaan meisselillä, joten tuskin tein sitä kylmän koneen säätämisen perisyntiä. Jotain muuta on kuitenkin hakusessa. Aivan, kokemus, ja siksi taas huomenna jatketaan. :)