Tasaisella asvaltilla: HPI Blitz / Turnigy 2S 5200mAh / Hobbywing Xerun 60A / 23-88 välitykset ja
- Pari vuotta vanha GM 10.5T = 49.9km/h
- Suoraan paketista Xerun 8.5T = 56,8km/h
Minua ainakin on alkanut kovasti kiinnostaa, millaisilla tehoilla nämä autot oikein liikkuu. Nyt mittasin tuon ylläolevan korrin käyttämiä tehoja halpistehomittarilla.
Maksimiteho auton tuulettimista ja servosta oli 10W.
Maksimiteho autoa kädesstä pidettäessä oli 120W. Maksimin sai painamalla paikoiltaan suoraan kaasun pohjaan.
Teho auto kädessä ja kaasu pohjassa oli vain 20W.
Maksimiteho aika liukkaalla terassilla oli 270W. Siinäkin paikaltaan kaasu pohjaan.
Ainakin minulle oli yllätys, että sähköteho vaihtelee noin voimakkaasti moottorin kuorman raskauden mukaan. Nyt vaan hommaamaan kireämpi moottori huippunopeuksien metsästykseen - kun vaan lähtee rauhallisesti, niin noparin pitäisi kestää.