Noniin eli nyt on ollut 3 akullisen verran noi MIP teräs vetarit rasituksessa, Miinuksia löytyy tietenkin kuten kaikissa osissa melkein
1. Eli Ensinnäkin se MIP:in vetoakselin sisään liikkumisvara joustaessa on huonosti toteutettu, se ulostulon kuppi esim. menee täytee hiekkaa ja tulet hypystä alas niin voit arvata mikä siellä vääntyy tai hajoaa.
2. Myös auton takaiskunvaimentimia ei voi säätää korkeimpaan kohtaan koska vetarit tippuvat niistä ulos tulon kupeistansa.
3. Kutakuinkin todella ''heikko'' setti teräsvetareiksi, JOS sinulla on tehokas combo, Laparenkaat ynm. hyvin pitävät renkaat ja oikeasti paljon sitä pitoa, vääntää vetoakseli sen ulostulo kupin jousto hahlon auki ajansaatossa ja ne veto-akselithan sitten olivat siinä.
MUTTA asiasta kukkasempii tunnelmiin, eli sain vihdoin ja viimein tuon Slipin stampedessa pitämään ostamalla spurrin alle normi slipin padien tilalle E-Maxxin alumiiniset Padit, voin sanoa että kyllä pitää.
(nimimerkillä kokemusta, 4 takavanteesta mennyt hexin paikan pyöreäksi) Tulossa alumiiniset 2,8'' Vanteet.