Tallin päätös ajattaa autoa kolmen pysäyksen taktiikalla perustui alkuerien jälkeiseen havaintoon tankin tyhjyydestä. Jostain syystä soppa maistui. Ja kun on kauden muista nousuista stumpit takana niin varman päälle mentiin. Parempi ehjä suoritus kuin riskin otto - oli motto. Ja jostain syystä modeltechiksin löpö oli sumuna tankissa. Se vaikeutti tankkausta (pyssyllä ei tätä ongelmaa ole). Ei muistaakseni aikaisemmin niin ollut. Tää saattaa olla muistihärökin.
Kerroppas JQ Hobaolle, että laittaa tankin sisään sellaisen mittatikun/asteikon, jossa on jotain tankin tilavuustietoja luettavissa esim 10 cm3 välein, jonka voi helposti lukea. Kun nyt sitten ajaa vaikka sen alkueräviisiminuuttisen, niin voisi päätellä tankin keston tarkalleen tietäen ajoajan ja jäljellä olevan löpömäärän/ajoajan ajamatta tankkia kokonaan loppuun. Ei maksa mitään kun valaa sen tankin muotissa, mutta voisi joitakin pöllöjä auttaa.