Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

  • Koski Challenge II: 14.04.07

Kirjoittaja Aihe: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II  (Luettu 23397 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu: Koski Challenge II
« Vastaus #60 : 15.04.07 - klo: 15.56 »
Tuohon minä sanon että minä en ollut mekkaamassa ensimmäisessä truggy semissä ja kuin kuuluttaja ilmoitti että olisko halukkaita niin minä olin myös nostamassa vaikka ajoin jälkimmäisessä semissä.
Ja mitä tulee alkohoolin käyttöön niin pienoisautoilussa on ja tulee aina olemaan nolla toleranssi kisoissa vaikka tämä olikin ihan kerho kilpailu vaikka juoja osaisi käyttäytyäkin vai mitä.
Jos vertailet tupakkaan niin se onkin jo toinen juttu, meinaan että jos tupakoit 10 röökiä ja juot 10 a kaljaa niin kuka häiritsee eniten.
Minä en puolla alkohoolia missään suhteessa kisan aikana, tehkööt kuskit ja mekkarit kisan jälkeen mitä lystää.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu: Koski Challenge II
« Vastaus #61 : 15.04.07 - klo: 16.01 »
Kuten todettua niin suottapa mulle räyhäät.Pyydä numero ja soita asianomaisille.

Kuulemma esim hobao cupissa kuulemma ei ole kielletty alkoholia.SM:ssä taas kuulemma on.Ja en kyllä muista nähneeni kieltoa tätä mennyttä kisaa koskien.

Edit:ei taida olla ihan oikeat tulokset allekirjoittaneen nimen perässä?Taitaapi olla aluerästä?

Edit2:ja jos ja kun olet tai on sanottu että crossi porukka on reipasta ja puheliasta porukkaa niin mikset tullu sanomaan päin naamaa?
« Viimeksi muokattu: 15.04.07 - klo: 16.06 kirjoittanut Hotti »
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu: Koski Challenge II
« Vastaus #62 : 15.04.07 - klo: 16.16 »
Jaa eli sinun mielestä alkohoolin käyttö on yleisesti sallittua koska sitä ei erikseen ole missään mainittu. Ok tajusin mitä ajoit takaa, lapsia oli paikan päällä sen verran tiedän että olis nyt voinnut olla juomatta kisanpäivä aikana.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu: Koski Challenge II
« Vastaus #63 : 15.04.07 - klo: 16.22 »
En jatka enää koska olen sanonut että asian omaisille voi meuhkata.Ei vain tunnu pokka riittävän.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu: Koski Challenge II
« Vastaus #64 : 15.04.07 - klo: 18.50 »
Hyvät skabat oli, kiitos PRCA:n porukoille järjestelyistä ja radasta. Nyt jatkuu kausi sitten ulkoilmoissa.

Team Torsti oli vahvalla 3 kuskin edustuksella paikalla, eikä tiimi saanut plakkariinsa edes vikaa sijaa. Sikäli kilpailu oli onnistunut.

+Team Torsti  :tongue:
+Kalle K. Kojootin tuoli

Onnittelut voittajille ja muille onnistujille.

Lainaus käyttäjältä: Jerzirccar1
kesken kisapäivän jengi veti alkohoolia miten halusi, ei minulla oli mitään sitä ilolientä vastaan

Jotta tästä ei jäisi väärää kuvaa, niin tuo "miten halusi" voi kuulostaa siltä että toiminta olisi jossain määrin edesvastuutonta. Mitään ongelmaa ei tästä syntynyt minkään suhteen, asiasta ei ole tiedotettu ja kyseessä olivat apujoukot, eivätkä kuljettajat itse. Ja se mitä tulee lapsiin, niin nämä tuskin moista asiaa näkivät saati kiinnittivät siihen huomiota. Vaikka itsekkin koen harrastukset alkoholivapaina, niin silti tästä kärpäsestä ei ehkä kannata tehdä härkästä. Olisit voinut käydä asianomaisille mainitsemassa, että nauttisivat alkoholinsa kilpailupaikan ulkopuolella (jos pulloissa ylipäänsä olutta oli). Jälkeenpäin asiasta foorumille kirjoittelu tuskin vie asiaa suuntaan tai toiseen. Asiasta ei tiedotettu ja uusien tulokkaiden ei voida olettaa tietävän tästä.

Kiitos Jerry muuten uusista kuvista 'epäedustava minä' -kansioon. Se on pian täynnä.  :grin:

Team Torsti Technical Support Manager kiittää, Lavangossakos sitten seuraavan kerran näemme kisojen merkeissä! Kaikki mukaan.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa ripa_k

  • TamUA
    • Profiili
Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu: Koski Challenge II
« Vastaus #66 : 15.04.07 - klo: 19.16 »
hyvät kilpailut...ensikertalaisena oli helppo seurata että milloin ajaa ja nostaa.

+Molemmat ossit toimivat upeesti
+kalusto kesti ehjänä..paitsi 2 kertaa irtosi kori kesken erän  :mrgreen:
+buffetti
+Ilmapiiri tietyin varauksin
+Järjestelyt

-Vaikea rata(Minulle)
-Auton käytös
-Truggyille liian pitkä tauko alkuerien jälkeen(erillainen ajokaavio olisi auttanut pitkästä matkasta tulleita)Tauko siis noin 5h!!!!!!!!!!
-Oma tyhmyys starttiboxi dilemman kanssa-->v-specci turhan takia pois autosta..semit ajoin o.s VG:llä

Kaikin puolin hyvä reissu..tavoite täytty eli kalusto pysyi ehjänä.Ehdottomasti uudestaan.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Mr.MR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu: Koski Challenge II
« Vastaus #67 : 15.04.07 - klo: 19.22 »
lapsia oli paikan päällä

Kai ne lapset näkee paljon pahempaakin kuin alkoholin juominen? Esim. TV:stä ihmisten joukkohautoja ja sotaa. Onneksi on kuitenkin olemassa erilaisia terapiaryhmiä ja lasten psykiatreja, jotka osaavat auttaa lasta, jos lapsi on nähnyt jonkun juovan alkoholia.  :grin:

Eiköhän se kirjoittamaton sääntö nollatoleranssista ole kaikkien yleisen turvallisuuden takia. Nollaraja on helpoin tulkita. Toiset meistä muuttuvat känniääliöiksi kahden keskioluen jälkeen, toiset voivat juoda korillisen, olla lupsakoita seuramiehiä ja mennä vain nukkumaan. Sinänsä erikoista, että miksi tämmöistä pitää vatvoa keskustelupalstalla, kun asian olisi voinut käydä läpi kisapaikalla?  :police:
« Viimeksi muokattu: 15.04.07 - klo: 21.53 kirjoittanut Mr.MR »

Poissa Tikkeri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu: Koski Challenge II
« Vastaus #68 : 15.04.07 - klo: 19.31 »
Itselläkin erittäin kivat kilpailut vaikka hieman murheitakin oli. Erittäin onnistunut reissu meille torsteille!

+Hyvät järjestelyt
+Mulle mieleinen rata kun ajamaan pääsi
+SH:n toimintavarmuus ja jopa mä olin saanut sen säätöihin
+Sami L meidän henkisenä tukena ja apuna

-Radiohärö
-Takadiffin pinjoni ja seuraavassa erässä lautasratas
-hajonnut servo
-Pitkä kotimatka(kuudelta aamulla kotona)

Lopuksi voinee todeta jotta kyllä tää mun laji on  :laugh: kivaa oli koko rahalla!
Kiitokset vielä Hokelle kiteestä ja Cluballe vastarista

Xray 808 2009
Powered by: Tyhjä lompakko

Poissa PRCA

  • Kalenterivastaava
    • Profiili
    • www.prc-autoilijat.fi
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #69 : 16.04.07 - klo: 01.07 »
Tuloksia tarkistetaan...
« Viimeksi muokattu: 16.04.07 - klo: 23.46 kirjoittanut PRCA »

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #70 : 16.04.07 - klo: 07.27 »
Täytyy nyt taas kysyä että pitääkö paikkansa ?

10       Viitanen Olli        32       20m18.821        Hobao       CMB   

Finaaliin kun en päässyt ?
Junnumestari 2007

Poissa Tikkeri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #71 : 16.04.07 - klo: 07.33 »
Ja itse ihmettelen kun nousin 1/8 :sta 1/4:seen ja silti edelläni on 1/8:n jääneitä...
Xray 808 2009
Powered by: Tyhjä lompakko

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #72 : 16.04.07 - klo: 07.34 »
Jotain kummallista häröilyä tuloksissa kyllä on.
Eikös se ollut Siltanen joka oli 10.

Tuloslistalta nimi kuitenkin löytyy aivan häntäpäästä.
Nyt poijjaat vihkoa esiin ja lista kuntoon.

Tuo lista on tehty selvästi vain ajettujen kierrosten mukaan, vaikka näinhän ne tulokset eivät tietenkään mene.

Ja missäs ihmeessä se Niko Andersson edelleen on????
« Viimeksi muokattu: 16.04.07 - klo: 07.37 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa ToniP

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #73 : 16.04.07 - klo: 08.39 »
Jep, jotain häröö on. Selvitetään ja palataan asiaan kunhan saadaan selväks. Malttia kiitos, pahoittelemme.
(Arkityöt vähän haittaa harrastamista, pureskelen ton pulman heti kun pääsen täältä!)

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #74 : 16.04.07 - klo: 09.11 »
Tuloslistalta nimi kuitenkin löytyy aivan häntäpäästä.
Nyt poijjaat vihkoa esiin ja lista kuntoon.

Tuo lista on tehty selvästi vain ajettujen kierrosten mukaan, vaikka näinhän ne tulokset eivät tietenkään mene.

Helppohan se on sieltä huudella. Kokeilist HOKE joskus järjestää kisat ja hoitaa ajanotot ihan itse, joskus ei vain mene putkeen. (Sivusta lukijan kommenttina)

Ja missäs ihmeessä se Niko Andersson edelleen on????

Eikös se selvii kun soitat Nikolle, mut kaipa se nukkuu tähän aikaa vielä jos ei koulussa ole. :evil:
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #75 : 16.04.07 - klo: 09.20 »
Kisakausi avattu. Valkeakosken ajopaikka nähty ja koettu. Omituinen kisa meille, koska autosta ei hajonnut mitään oleellista väärällä hetkellä. Kopasta lähti "nenä" varikkoriuhtomisella liian pienten leikkausten takia sekä tankkausläpän vedin jossain radalla. Kts vinkki toisaalta.

5-3-4 ei ole diffejä vaan alkueräsijoitukset eli ka 4 (tosin sijoituksessa 5.). Semien jälkeen sijoitus 4 ja samoin finaalin jälkeen. Finaalissa ei ollut mitään saumoja paremmille. Kuski ja HongNor kaipaavat ajoa. Auton perä oli turhan levoton, joka vei kuskin itseluottamusta sekä johti virheisiin. Auton vaihdon jälkeen ei ollut rohkeutta tehdä radikaaleja muutoksia kerralla, yhden muutoksen kertatahdilla vie aikaa oman setupin löytyminen.  

Plussat:
+ kisajärjestelyt (poislukien paineilma, sitä ei onneksi tarvittu )
+ rata (kuski tykkäs driftailusta)
+ Kalle K kojootin kori ja tuoli
+ hallin melu yllättävän pieni (esim englannissa huomattavasti kovempi)

Negat:
- truggykuskien kaasun käyttö selällään ollessa. Kaasu pois, mieluiten jarru päällä. Iso truggy on muutenkin hankala nostaa - saati kun ne isot limput pyörii.
- 1-2 ok, mäyräkoira no
- liian hieno keli ulkona
- lopussa pari vanerihyppyrin etureunaa tuli esiin estäen hyppäämisen tai ylipäätään ajamisen. Ne olisi voitu korjata ennen buggyjen finaaleja.

Onnittelut Artolle! Samoin kuin kaikille itsensä ylittäneille.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #76 : 16.04.07 - klo: 09.46 »
Lainaus
1-2 ok, mäyräkoira no

kukas tuommoisen tonkan joi?

Truggy tulokset sijoilta 10-19 kannattanee kans tarkistaa?Edelläni vissiin on semissä keskeyttänyt hemmo?Sinänsä jos sijoitus nousee pykälän niin onko sillä väliä?Mutta se on lienee periaate kysymys.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa PRCA

  • Kalenterivastaava
    • Profiili
    • www.prc-autoilijat.fi
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #77 : 16.04.07 - klo: 10.12 »
Tarkistamme tulokset ja julkaisemme ne uudelleen tänään klo 20.00 mennessä.
Yhtiömme pahoittelee sekaannusta  :embarrassed:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #78 : 16.04.07 - klo: 12.41 »
Tuloslistalta nimi kuitenkin löytyy aivan häntäpäästä.
Nyt poijjaat vihkoa esiin ja lista kuntoon.

Tuo lista on tehty selvästi vain ajettujen kierrosten mukaan, vaikka näinhän ne tulokset eivät tietenkään mene.

Helppohan se on sieltä huudella. Kokeilist HOKE joskus järjestää kisat ja hoitaa ajanotot ihan itse, joskus ei vain mene putkeen. (Sivusta lukijan kommenttina)

En minä mitään huutelekkaan.
Mainitsin välittömästi että nyt ei oo menny putkeen.
Tällasta voi helposti sattua kun hätäpäiset haluavat äkkiä nähdä tulokset... täysin ymmärrettävää.

Ei siis herneillä sillä  :kiss:

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #79 : 16.04.07 - klo: 13.27 »
Ei siis herneillä sillä  :kiss:

Ei mulla menny mitään herneitä nenään, kaks tomaattia vedin...    ...onneks HOKE ollaan huumorimiehiä...  :afro: (Mun eka AFRO)
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #80 : 16.04.07 - klo: 15.22 »
ripa_k:n kuva nro 110 pääsi seinälle. Oli niin valokuvauksellinen. Jertzin kuvat eivät aukene minulle.

En jatka olutkeskustelua ainakaan tässä yhteydessä. 

Poissa PRCA

  • Kalenterivastaava
    • Profiili
    • www.prc-autoilijat.fi
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #81 : 16.04.07 - klo: 22.06 »
Pirkanmaan RC-Autoilijat ry on selvittänyt kilpailupaikalla tapahtuneesta alkoholijuomien nauttimisesta johtunutta sotkua.
Tämä asia ratkaistaan siten, että AKK tulee julkaisemaan aiheesta tiedotteen ja seura tulee tarkentamaan tiedottamistaan tapahtumissaan. PRCA:n kisoihin osallistuvat harrastajat avustajineen jättävät alkoholin kilpailu- ja harjoitustapahtumien ulkopuolelle.
Mikäli PRCA:n tapahtumissa tavataan alkoholin vaikutuksen alaiena olevia tai sitä nauttivia henkilöitä, heidät ohjataan välittömästi ulos. Yleisöä tullaan neuvomaan asiassa saman suuntaisesti, sääntö on tiukka harrastajille ja heidän avustajilleen. Toivotamme kaikki harrastajat ja lajista kiinnostuneet edelleen tervetulleiksi tapahtumiimme. Toivomme tämän olevan viimeinen kannanotto tähän keskusteluun, ainakin foorumilla. Opiksi kaikille.

Pidetään kaikki urheilu urheiluna ja bileet bileinä. Molempien järjestämismahdollisuudet ovat rajalliset, eivätkä ainakaan parane jos heitetään läskiks.

Aikataulut työn alla, vielä kestää tunnin verran...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #82 : 16.04.07 - klo: 23.37 »
Hotti kirjoitti seuraavaa..

Kuulemma esim hobao cupissa kuulemma ei ole kielletty alkoholia.SM:ssä taas kuulemma on.Ja en kyllä muista nähneeni kieltoa tätä mennyttä kisaa koskien (jerzin lisäys, lue AKK säännöt, siellä ne on mustaa valkoisella)

Jerzi kirjoittaa.
Juttelin tänään Nikon kanssa ja siellä on jyrkästi alkohoolin nauttiminen kieletty(kuten tiesin jo entuudestaan) kuten on kaikissa akk kisoissa kiihdytys autoja myöten.
Eli sinä hyvä Tomi puolat selvästi että kaikki saavat juoda alkohoolia kisoissa, sitä minä ihmettelen mieti vähän kuin tuo esim truggy auto lähtee humalassa olevan kuskin kädestä nostajan jalkoihin, en usko että sitä koskaan kukaan saa anteeksi.
Tätä ei todellakaan kannata jauhota tän enempää koska alkohoolilla on 0 toleranssi ja tulee aina pysymään semmoisenaan.
Jopa kisat tai hupi jutut mitkä minä järjestän niin sielläkin on 0% sääntö.

Kiitos edelleen hienoista kisoista ja toivotaan että se ulkorata tulee piakkoon sinne Tampereelle.

Jerry Hellström
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #83 : 17.04.07 - klo: 07.04 »
Syytä syytöntä joka ei juonut ja minä en ole "veljeni" vartija.Sano asiat päin naama tästä lähin.


Sitten asiaan.

Miksi tuossa truggy tuloksissa on alkuerän ajat perässä?Siis sijoilla 11-19.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #84 : 17.04.07 - klo: 07.36 »
Mielestäni tämä asia on nyt paisutettu jälleen aivan naurettavaksi.
Paikanpäällä olleet tietävät että kukaan kuskeista ei ole päivän aikana juonut kuin 1-3 olutta.
13 tunnissa 1-3 olutta ei voi olla niin iso asia että siitä pitää täällä vääntää.
Saavatpahan taas uudet harrastajat hienon kuvan tästäkin lajista.
"siellä ne on kuskit ympäri päissään örveltämässä ja ajelemassa päin seiniä..."
Näinhän kun ei missään nimessä ollut.

Kisoissa oli paljon ekakertalaisia ja heidän mekaanikkojaan jotka eivät voineet tietää nollatoleranssia. Erittäin harvalle muutenkaan oli selvää että kisat olivat AKK:n alaiset.

Ja mikä tärkeintä... Jokainen paikalla ollut tietää että asia ei tuottanut niin minkäänlaista ongelmaa... Yksikään kuljettajista ei ollut edes 0,2 promilen tasoissa hetkeäkään koko päivänä.
Paisutteluks meni ja alkaa jäädä pikkuhiljaa pskanen maku koko kisoista.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #85 : 17.04.07 - klo: 07.51 »
Hoke puhuu asiaa!

Ja itse en nähnyt YHDENKÄÄN KUSKIN huuliilla alkoholi tuotteita.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #86 : 17.04.07 - klo: 11.30 »
Kyse onkin nyt säännöistä. On sama juoko 1 vai 10 kaljaa, koska säännöissä sanotaan että pienoisautoilussa on aina nolla toleranssi. Kilpailun valvoja ei pysty yksittäisiä tapauksia vartijoimaan. Mun mielestä se on sitten jokaisen oma asia jos pari rauhoittavaa ottaa jossain nurkan takaa piilossa paperipussiin käärittynä. Kännissä ei RC-autoa joka tapauksessa olisi kovin suotavaa ajaa turvallisuuden takia. Turvallisuuden takiahan nämä säännöt on.

Koska usein kisapaikat ovat myös nuorisotiloja tai alueita, on yleensä alueella alkoholin näkyminen kielletty, kuten Turussa Jyrkkälässä.

Asiassa lienee myös tietämättömyyttä, koska kisakutsussa ei mainita että kisa on AKK:n alainen tapahtuma.
« Viimeksi muokattu: 17.04.07 - klo: 13.07 kirjoittanut Niko »
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #87 : 17.04.07 - klo: 13.30 »
Minä olin kilpailunjohtaja enkä nähnyt kenenkään juovan alkoholia kilpailu paikalla.Siivotessa aluetta löytyi kolme tyhjää olutpulloa parkkipaikan ojasta mikä ei ole kilpailualuetta.
Kenenkään kuljettajan en nähnyt olevan alkoholin vaikutuksen alainen enkä myöskään asiaa kenenkään kohdalla edes epäillyt.Muuten olisi tietenkin seuranut kilpailusta poistaminen.
Kilpailu oli Kerhokisa ja ilmoitus siitä oli tehty AKK:lle.
Jos Asiasta joku vielä haluaa kirjoittaa kirjoittakaa siitä suoraan minulle tai PRCA:lle yv:nä.
Jerry Hellström kun on ilmeisesti nähnyt jonkun juovan jotain olisi pitänyt silloin informoida asiasta minulle tai edes jollekin järjestysmiehelle nyt tänne kirjoittaminen on erittäin törkeää järjestäjiä ja muita kilpailijoita ja koko lajia kohtaan.
Ilmeisesti on parempi laittaa lukkoon ja poistaa koko kilpailua koskeva keskustelu tuloksien jälkeen.
T.Mikko Mäkinen
Multi surfase on hanurista

Poissa PRCA

  • Kalenterivastaava
    • Profiili
    • www.prc-autoilijat.fi
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #88 : 17.04.07 - klo: 18.13 »
KOSKI Challenge II - tulokset
(Nämä tulokset on myös ykkössivulla kisakutsun lopussa)

          BUGGY               
   SIJA      NIMI      MERKKI      MOOTTORI   
   1      Heinonen Arto      Cen      OS   
   2      Honkanen Markku      Hobao      O.S.   
   3      Sartesuo Juha      Kyosho      RB   
   4      Lintula Tuomas      Hong-Nor      Werks   
   5      Salonen Tomi      Kyosho      RB   
   6      Parjanen Jani      Team Losi      Mega   
   7      Cipans Edgars      Team Losi      OPS   
   8      Björkman Tomi      Hobao      CMB   
   9      Pedersen Julle      Mugen_Seiki      Ninja   
   10      Hiltunen Jouni      Mugen-Seiki      Ninja   
   11      Heinonen Ari      Hobao      O.S.   
   12      Viitanen Olli      Hobao      CMB   
   13      Kesküla Jaanus      X-Ray      RB   
   14      Kauttu Miikka      Kyosho      RB   
   15      Rousku Juha      GS      Novarossi   
   16      Alho Tommi      Kyosho      RB   
   17      Vihmo Jukka      Hong-Nor      Novarossi   
   18      Mäkinen Mikko      Cen      Novarossi   
   19      Siltanen Jarno      Mugen-Seiki      Ninja   
   20      Korkka Janne      X-Ray      Novarossi   
   21      Peltomaa Harri      X-Ray      JP   
   22      Heikkilä Mikko      Hobao      Mega   
   23      Satomaa Ilmari      Hobao      O.S.   
   24      Parjanen Nana      Team Losi      Mega   
   25      Vuojolahti Joonas      Hong-Nor      SH   
   26      Saari Tommi      Team Losi      Novarossi   
   27      Ramm Toomas      X-Ray      Rossi   
   28      Valtonen Heikki      X-Ray      JP   
   29      Eklund Marko      X-Ray      Werks   
   30      Hyvönen Riku      X-Ray      O.S.   
   31      Holmberg Niklas      Hobao      Hobao   
   32      Kyyrö Kalle      Hong-Nor      SH   
   33      Nurmikumpu Antti      Hobao      SH   
   34      Kokkonen Jarno      Kyosho      SH   
   35      Huttunen Mika      X-Ray      JP   
   36      Laatikainen Jasse      Hobao      O.S.   
   37      Hietala Joni      Hobao      O.S.   
   38      Perttilä Kaius      Hobao      Hobao   
   39      Käver Andres      Kyosho      RB   
   40      Syrjälä Niko      X-Ray      O.S.   
   41      Hanvere Margus      Hobao      RB   
   42      Ljahh Jegor      Kyosho      RB   
         TRUGGY   
   SIJA      NIMI      KIERR         AIKA      MERKKI      MOOTTORI   
   1      Sartesuo Juha      77         45m25.596 1      Kyosho      RB   
   2      Jokinen Jiri      71         45m07.115 1      Hong-Nor      Werks   
   3      Tanskanen Henry      69         45m18.815 1      Hong-Nor      SH   
   4      Säilä Jaakko      64         45m21.565 1      Hong-Nor      Werks   
   5      Ala-Villilä Mika      63         45m02.592 1      Hong-Nor      SH   
   6      Heinonen Ari      58         35m37.104 1      Hobao      O.S.   
   7      Hellström Jerry      49         45m11.976 1      GS      Rossi   
   8      Ahoniemi Simo      33         22m50.247 1      Mugen-Seiki      Ninja   
   9      Heinonen Arto      32         19m50.377 1      Cen      OS   
   10      Käver Andres      29         21m24.114 1      X-Ray      RB   
   11      Lappi Ari      8         5m10.441 1      Mugen-Seiki      Ninja   
   12      Jokinen Jesse      8         5m19.557 1      Hong-Nor      SH   
   13      Lahti Jani      8         5m29.788 1      Hong-Nor      O.S.   
   14      Ankravs Janis      6         5m02.830 1      Mugen-Seiki      RB   
   15      Helminen Harri      6         5m15.090 1      GS      GS   
   16      Hotti Tom      5         3m28.466 1      Cen      O.S.   
   17      Ljahh Jegor      2         1m31.254 1      Kyosho      RB   
   18      Pedersen Ola      1         0m56.731 1      Hong-Nor      Werks   
   19      Väänänen Lassi-Jussi      1         1m04.935 1      HPI      Force   

Pirkanmaan RC-Autoilijat ry kiittää kaikkia paikalla olleita.
« Viimeksi muokattu: 17.04.07 - klo: 18.49 kirjoittanut PRCA »

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Vs: Kilpailukutsu ja jälkiviisauksia: Koski Challenge II
« Vastaus #89 : 18.04.07 - klo: 22.32 »
On sama juoko 1 vai 10 kaljaa, koska säännöissä sanotaan että pienoisautoilussa on aina nolla toleranssi.

Nyt ei siis voi syödä muutamaa dacapoa, ne kun nostaa heti syönnin jälkeen alkometrin lukemat lähelle 26mg (0.5 promillea).
Ymmärrän kyllä täysin että päihtyneenä osallistuminen kilpailuun on kiellettyä, mutta tuo että syömälällä saat pahimmillaan 12kk ajokiellon en ymmärrä....
No minua se ei käytännössä koske (Todella harvoin yleensäkkin juo, ja oli yleensäkkin ensikerta AKK:n alaisissa kisoissa joihin osallistuin), mutta onneksi olkoon vain muille jotka sen kanssa joutuvat elämään. ;)

PS Paras keino saada tietämättömät kilpailijat pois pelitä tarjoilla liköörikonvehteja heille, sen jälkeen osittaa sormella toi on kännis...  :grin:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.