RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: j0r3 - 05.07.09 - klo: 21.47
-
eli auto ei enään suostu käynnistyyn kun laittaa akun kiinni ja sen täytyis starttaa.
oisko tosiaan menny se startti p*skaks sielt? paljonkohan uus startti pyörittäjä maksais?
-
eli auto ei enään suostu käynnistyyn kun laittaa akun kiinni ja sen täytyis starttaa.
oisko tosiaan menny se startti p*skaks sielt? paljonkohan uus startti pyörittäjä maksais?
Onko se ihan oikeasti mahdotonta kirjoittaa selkeää tekstiä? Lukijoilla olisi hyvä olla edes jonkinlainen mahdollisuus ymmärtää, että mistä on kyse?
Mikä startti? Starttilaatikko? Rotostart? Sinullako ei siis nyt starttilaite toimi, oli se nyt millainen tahansa?
Selitä tarkemmin, niin voi olla mahdollista vastatakin sinulle.
-
Ja sit vielä johonkin valmiiseen aiheeseen eikä aina uusia :police:
-
eli auto ei enään suostu käynnistyyn kun laittaa akun kiinni ja sen täytyis starttaa.
oisko tosiaan menny se startti p*skaks sielt? paljonkohan uus startti pyörittäjä maksais?
Hei kaveri, juuri sinun kaltaisten kavereitten takia suosittelen aina ekaksi autoksi stampedea, eikä polttis autoa joka on hieman vaikeampi harrastus väline ihan uudella harrastelijalle :huh: Kysy itteltäs tätä, olikos hyvä ostos vai ei :lol:
Jerzi
-
eli auto ei enään suostu käynnistyyn kun laittaa akun kiinni ja sen täytyis starttaa.
oisko tosiaan menny se startti p*skaks sielt? paljonkohan uus startti pyörittäjä maksais?
Hei kaveri, juuri sinun kaltaisten kavereitten takia suosittelen aina ekaksi autoksi stampedea, eikä polttis autoa joka on hieman vaikeampi harrastus väline ihan uudella harrastelijalle :huh: Kysy itteltäs tätä, olikos hyvä ostos vai ei :lol:
Jerzi
Eiköhän tuo ole kuultu jo! , jerzilläkin kun on kokemusta jo letkuohjattavista asti ni käyttäisit tuonki ajan kaverin auttamiseen.
Ja todellakin myös olisi syytä kertoa auton merkki ja tarkempi kuvaus ongelmasta.
-
KYOSHO MFR
starttausta yrittäessä ei rotostartti pyöri eikä kuulu minkäänlaista ääntäkään. onko mitään konstia saada autoo käyntiin muuten? vai uusittava rotostart?
-
Varmista ensin että kaikki johdot ovat paikallaan.
Mikäli googlaamani kuva on oikeasta autosta , ei näytä olevan muita tuon lisäksi kun vetostartti? .
Joku kössöexpertti ehkä vois sekaantua aiheeseen niin saatais selvyys.
-
Löytyy roto startti, eikä pyöri, eikä pihahdakkaan, kai sulla on akku siellä rotossa???
Toni :huh:
-
eli auto ei enään suostu käynnistyyn kun laittaa akun kiinni ja sen täytyis starttaa.
oisko tosiaan menny se startti p*skaks sielt? paljonkohan uus startti pyörittäjä maksais?
Hei kaveri, juuri sinun kaltaisten kavereitten takia suosittelen aina ekaksi autoksi stampedea, eikä polttis autoa joka on hieman vaikeampi harrastus väline ihan uudella harrastelijalle :huh: Kysy itteltäs tätä, olikos hyvä ostos vai ei :lol:
Jerzi
Eiköhän tuo ole kuultu jo! , jerzilläkin kun on kokemusta jo letkuohjattavista asti ni käyttäisit tuonki ajan kaverin auttamiseen.
Ja todellakin myös olisi syytä kertoa auton merkki ja tarkempi kuvaus ongelmasta.
:lol:
Tällekkin kaverille oli pakko kertoa mikä on se totuus vaan. Jos joku kehuu täällä että polttis on siiten mahtava luokka heti aluksi ja sitten tulee näitä kavereita niin pidän oikeuden että saa hiukan hymyillä asialle :lol:
Ja sitäpaitsi olen edelleen vahvasti sitä mieltä että aloittajan kannattaa ostaa sähköinen peli polttiksen sijaan. Niin monta huonoa ostoa olen nähnyt kuin olin hobbylinnassa töissä että oikein hirvittää (erittäin harvoin möin ekaksi autoksi polttis auton). Montakohan kertaa minä jouduin säätämään toisten merkkien polttis autoja (ja monta kertaa sen tein työnajan ulkopuolella)kuin kaverit eivät lainkaan tuntenyt lajia mutta halusivat sen pärisevän auton nyt kuitenki.
Milloin sinullekkin menee tämä homma sinun kaaliin. Ei se polttis ole mikään ihan helppo nakki, ja viellä jos ei ole isäpappaa kotona auttamassa Ville 13v.
Jerzi
-
eli auto ei enään suostu käynnistyyn kun laittaa akun kiinni ja sen täytyis starttaa.
oisko tosiaan menny se startti p*skaks sielt? paljonkohan uus startti pyörittäjä maksais?
Hei kaveri, juuri sinun kaltaisten kavereitten takia suosittelen aina ekaksi autoksi stampedea, eikä polttis autoa joka on hieman vaikeampi harrastus väline ihan uudella harrastelijalle :huh: Kysy itteltäs tätä, olikos hyvä ostos vai ei :lol:
Jerzi
Eiköhän tuo ole kuultu jo! , jerzilläkin kun on kokemusta jo letkuohjattavista asti ni käyttäisit tuonki ajan kaverin auttamiseen.
Ja todellakin myös olisi syytä kertoa auton merkki ja tarkempi kuvaus ongelmasta.
:lol:
Tällekkin kaverille oli pakko kertoa mikä on se totuus vaan. Jos joku kehuu täällä että polttis on siiten mahtava luokka heti aluksi ja sitten tulee näitä kavereita niin pidän oikeuden että saa hiukan hymyillä asialle :lol:
Ja sitäpaitsi olen edelleen vahvasti sitä mieltä että aloittajan kannattaa ostaa sähköinen peli polttiksen sijaan. Niin monta huonoa ostoa olen nähnyt kuin olin hobbylinnassa töissä että oikein hirvittää (erittäin harvoin möin ekaksi autoksi polttis auton). Montakohan kertaa minä jouduin säätämään toisten merkkien polttis autoja (ja monta kertaa sen tein työnajan ulkopuolella)kuin kaverit eivät lainkaan tuntenyt lajia mutta halusivat sen pärisevän auton nyt kuitenki.
Milloin sinullekkin menee tämä homma sinun kaaliin. Ei se polttis ole mikään ihan helppo nakki, ja viellä jos ei ole isäpappaa kotona auttamassa Ville 13v.
Jerzi
Homma on kyllä mennyt kaaliin :D , mutta turha sun on sitä jauhaa täällä. Viikoittain tulee aika monta ville-valtteria jotka eivät pätkääkään lue foorumia ja tekevät aiheen
"Lolts , auto poks pröö eikule vaikka kulkee"
-
KYOSHO MFR
starttausta yrittäessä ei rotostartti pyöri eikä kuulu minkäänlaista ääntäkään. onko mitään konstia saada autoo käyntiin muuten? vai uusittava rotostart?
Kokeile mäkistarttia :lol:
Olisit sen stampeden kuitenki ostanut, minikin olis ollut todella hyvä varteen otettava malli.
Jerzi
-
MFR:ssä ei toi sähkö startti ole mikään pitkä ikänen vetostartti on luotettavin. Jos startti moottori ei pyöri ollenkaan niin johdot on huonosti tai sitten moottori on palanut se haisee melko voimakkaasti jos se on palanut. Tätä varmistaa vielä se että akku joka pyörittää starttia lämpenee kuumaksi startatessa
-
Olettaen että akussa on edes virtaa...
-
tuntuu olevan yleinen vika tuo mfr:n starttin hiilien irtoaminen, itsella molemmista autoista mennyt startti. ei kun liikkeeseen ja uutta starttia takuuseen. omaani olen odottanut starttia 2vk. soittelin alan liikkeet läpi et olisin ostanut yhden kotiin varalle, mutta ei ole ainuttakaan suomessa. eikä taida olla ruotsissakaan kun kestää näin kauan.
-
Moi oon uusitäällä ja ajattelin ostaa kyosho mfr ekaksipolttikseksi :cool: minua askarruttaa että voiko mfr:rällä ajaa talvella :huh:
-
mfr:ää en kyl ekaks autoks suosittele.... osta parempi:)
mfr:ssä huono moottori säätää varsinkin talvella kun sammuu koko ajan
-
Moi oon uusitäällä ja ajattelin ostaa kyosho mfr ekaksipolttikseksi :cool: minua askarruttaa että voiko mfr:rällä ajaa talvella :huh:
Laitathan ens kerralla pilkut ja pisteet niin on helpompi lukea.
En suosittele kyoshoja kenellekkään, koska itse olen sellaisen ostanut. Huonoja kokemuksia paljon... Joten osta mielummin Xray, hobao, traxxas, losi, academy, hpi tai joku muu parempi johon saat helposi myöskin varaosia.
Kannattaa harkita myös sähköä, koska tehoa ja vääntöä löytyy ainakin yhtä paljon :wink:
mutta jatketaan tuolla:
http://rc10.fi/index.php?topic=21016.180
-
Moi oon uusitäällä ja ajattelin ostaa kyosho mfr ekaksipolttikseksi :cool: minua askarruttaa että voiko mfr:rällä ajaa talvella :huh:
En suosittele kyoshoja kenellekkään, koska itse olen sellaisen ostanut.
Ei nyt kuitenkaan kannata yleistää...jos on omistanut jonkun (ilmeisesti)rtr kyöstin roiskeen niin ei se sano että kaikki kyosho:t on huonoja, itse asiassa moneen kilpaluokkaan löytyy kyöstiltä ihan huippukalustoa, joilla on ajettu euroopan-, maailmanmestaruuksia yms. todella paljon.
Eli ei ne kaikki kyöstit huonoja ole....mutta rtr mallit kyllä pääsääntöisesti on.
Eli en ole mikään merkki uskollinen jannu(joka väittää joka kössöä hyväksi), ihan sen takia kirjoitin että ei yleistettäisi kaikkia pa*kaksi...vaikka rtr onkin ollut, ja tuo pätee myös monen muun merkin rtr autoihin, jätetään nyt merkit mainitsematta.
Jos väittää esim. noita mun sigussa olevia kössöjä huonoiksi niin ei paljon tiedä mistä puhuu...
-
Jes, päästiinhän näihin ikuisuusaiheisiin taas!
-
Hyvä että miellyttää.....pahoittelen jos kommenttini aiheutti mielipahaa jollekin. ;)
-
Moi oon uusitäällä ja ajattelin ostaa kyosho mfr ekaksipolttikseksi :cool: minua askarruttaa että voiko mfr:rällä ajaa talvella :huh:
En suosittele kyoshoja kenellekkään, koska itse olen sellaisen ostanut.
Ei nyt kuitenkaan kannata yleistää...jos on omistanut jonkun (ilmeisesti)rtr kyöstin roiskeen niin ei se sano että kaikki kyosho:t on huonoja, itse asiassa moneen kilpaluokkaan löytyy kyöstiltä ihan huippukalustoa, joilla on ajettu euroopan-, maailmanmestaruuksia yms. todella paljon.
Eli ei ne kaikki kyöstit huonoja ole....mutta rtr mallit kyllä pääsääntöisesti on.
Eli en ole mikään merkki uskollinen jannu(joka väittää joka kössöä hyväksi), ihan sen takia kirjoitin että ei yleistettäisi kaikkia pa*kaksi...vaikka rtr onkin ollut, ja tuo pätee myös monen muun merkin rtr autoihin, jätetään nyt merkit mainitsematta.
Jos väittää esim. noita mun sigussa olevia kössöjä huonoiksi niin ei paljon tiedä mistä puhuu...
tarkoitan siis että rtr-mallit ovat huonoja ja ne huippumallit hyviä, mutta varaosat kalliita ja siksi en suosittele
-
Minulla vain Kyoshon RTR toimii sitten niin p*rkeleen hyvin! Kesän ainaka ei mennyt yhtäkään varaosaa, hienoa Kyosho!
-
Mitä alle 400 euroa maksavaa polttomoottori off road autoa suosittlette? :huh:
-
http://rc10.fi/index.php?topic=21016.0
Toi on aika hyvä auto..
-
Kaverini aikoo ostaa dbx t2. Mitä mietä olette onko viisasta? :huh:
-
ei
-
ei
-
Eikö tuo mfr sitten toimi laisinkaan? :huh: Esmes kesällä. :wink:
-
ei kannata
-
Eikö tuo mfr sitten toimi laisinkaan? :huh: Esmes kesällä. :wink:
Toimiihan se jos osaat sen laittaa toimimaan. Kyllä se moottori käynnistyy ja käy jos on jotenkuten säädöissä.
-
Minulla vain Kyoshon RTR toimii sitten niin p*rkeleen hyvin! Kesän ainaka ei mennyt yhtäkään varaosaa, hienoa Kyosho!
Mikä kyosho sulla on? :smiley:
-
Mul on ainaki toiminu Kyosho DRT hyvin ja osia menee harvoin rikki(osaan kato ajaa!).
Nii se DRT, nii siin on samat jutut ku DBX, DST, DRX. Eli Kyosho DBX T2 on ihan hyvä. Kokemusta DRT:eestä on melkein puol vuotta ja sähköautoist muutama vuos. :mrgreen:
-
Minulla on Kyoshon DBX ja Team Academyn GV2 Pro