Pyh niitä öljyjä tartte jatkuvasti olla vaihtamassa. Mielummin kuluttaa senkin ajan treenaamiseen (the bad, the worst, the ungifted)
Esimerkkinä vielä oman auton toimiminen Salossa, vaikka klappia rupeaa olemaan jo parin asteen verran jokaisessa säädössä, öljyihin (tai setuppeihin) ei pahemmin ole kauden alun jälkeen koskettu, laakerit olivat jo mukana rullanneet useamman gallonan (incl. 5-6 puutarhaletkupesua, mutakisat ja yhteensä n. 3gal ajoa radalla)
Diffit oli avatessa ihan jees, iskareissa rupes esiintymään lievää progressiivisuutta, ilma on melko laihaa öljyä. Yksi ulompi pyörän laakeri oli entinen, diffien laakerit olivat ihan kunnossa. (Silti tosin vaihdoin ne pois säälistä, yksi päätyi pyörän laakerin tilalle.)
Itse olen vasta nyt ruvennu asennoitumaan hieman toisin, eli ei tartte jatkuvasti räpätä ja ronklata jokaista mestaa, pesee jos lika häiritsee. Ei se siistinä pysy ekaa 5min pidempään, eikä, ainakaan omalla tavoitetasolla, pieni iskareiden epäjouhevuus maastossa ole haitannut.
Älä Mika ressaa liikaa, jätä auto laukkuun ja siitä sitten taas ajamaan. Hanki pienoismallit hyllyyn. :D