noniinhän siinä kävi, valtterilla kaks tukivartta katki ja meikällä hajos assosta idleriratas lootasta. Sit vielä ansmannin raadosta irtos hiilikoneen pääty..siis koko p*ska irtos, eikä irronnu ruuveista
Kohtuu mystisiä vikoja taas..Mistähän sais ton idlerirattaan niinku suht nopsaan, ei viittis koko ens viikkoa ootella ku aamuvuoro pyörii ja ois tsäänssejä ajaakki.
Rataa tamppoiltiin taas tojotalla. Takasuora, triploja ennen oleva savikko, keskiboksia eellä oleva mullikko jne.. Alkaa muuten olemaan melko kovaa tavaraa se pintamaa noissa paikoissa! Muutenki tuntu taas menevän entistä paremmin, välillä.. Seuraavana voitas miettiä radan reunustamista? Myös savikohtien isoimmat kolot vois täyttää kevyemmällä savimössöllä niin ei tulis ihan renkaan mentäviä kuoppia kiihdyttelykohtiin.
Teittäkö Harw ja Mika vielä iltasella jotain?
Itte seuraavan kerran paikalla ma-ti seutuvilla luultavimmin.