Kytkimesi malli ei ole mitenkään normaalista poikkeava.
Moottorin kampiakselissa on se pulma...
Eli tuohon saa kyllä vaika minkä kyseisiin autoihin tehdyn kytkimen kiinni, mutta ilman oikeanlaista mutteria, ei tuohon saa kytkinkelloa paikoilleen...
Nykyaikaisissa normin mukaisissa kampuroissa kun kampiakseli jatkuu kierteiden jälkeen...
Koneeseesi saa minkä tahansa nykyaikaisenkin kytkimen kiinni kun hommaat siihen oikeanlaisen mutterin...
Eli mutterin missä on jatkopala.
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-polttomoottorit-ja-tarvikkeetVertaa näiden moottoreiden kampiakselia omaan moottoriisi.
Eli tarkennetaan vielä loppuun...
Kytkimellä ei ole mitään tekemistä tuohon moottoriin sopimisen kanssa.
Moottorisi kampiakseli ainoastaan pakottaa käyttämään tietynlaista mutteria mitkä ovat kohtalaisen harvassa.
Itse annoin alkukesästä miljardilaatikkoni pohjalta kyseiset mutterit kaikki pois...
Voin kysellä josko kavarilla olisi niitä vielä ylimääräisenä niin saat oikeanlaisen mutterin ilmaiseksi.
Ota minuun yhteyttä YV:n kautta niin katsotaan pystynkö auttamaan.