Meneekös tuosta autosta sitten usein jotain rikki?
Luulisi että aika kestävä, kun nopeuttakaan ei saa kerättyä kuin huimat 11.5mph 2s lipolla
Kuinkas tuota alustaa saisi pehmeämmäksi, manuaalia kun lueskelin niin vakiona taitaa jo olla löysimmät jouset mitä Axialilta löytyy, tuntuu nekin olevan aika rautakanget
kuumottas kyllä hommata kyseinen auto!
Vajaan vuoden kokemuksella sanottakoon että melkoisen kestävä rassi tämä kyllä on.
Olen paiskonu tätä ihan urakalla ja ajamalla hajonneet osat mahtuu kyllä yhden käden sormiin.
Heikoin lenkki on kardaanit jotka on melko pehmyttä kamaa ja sain tuhottua kaikki mukana tulleet varakardaanitkin kuukauden sisään.
Toinen heikko paikka taitaa olla nuo muoviset linkit ja linkkien päät jotka kuluu pirun nopeasti väljäksi. Ajamistahan ne ei sinänsä haittaa vasta kun ohjauslinkki putoaa itekseen paikoiltaan.. :D
Tuo edellisellä sivulla mainittu laatikkovahinkohan oli siis selkeä valmistusvirhe laakerissa jonka Axial korvasi lähettämällä uudet osat.
Jep, vakiojouset on pirun kovat ja siksipä olen ite ottanu ne kokonaan pois ja ajelen ns. drooppina, eli pelkillä iskareilla. Toimii pirun hyvin ja kaatumatautisuus vähenee merkittävästi.
Olen kokeillu myös eteen LRP Blastin Big Bore-tyyppisiä iskareita ja jousia ja ne toimi hyvin myös.
Pehmeämpiä jousia voi kattella myös joltain muulta valmistajalta, pitäs itekin katella mutta ei ole joutanu.
Itehän olin tosiaan jo luopumassa tästä kun ei muka riittäny aika, mutta eilen sain auton nippuun ja kävin ajelemassa ja on tämä vaan niin hauska vehje että en kyllä heti luovu..
Tuossa vielä kuumetta lisäämään viime kesän ajelukuvia: