Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 643010 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1140 : 11.05.05 - klo: 10.08 »
Lainaus käyttäjältä: "Tuukka"
Minkähän kerpeleen takia noi kaasarit on vieläkin väärin päin? Laitetaanko näitä koneita mukamas muihinkin vehkeisiin kuin M8 krossareihin? Eikös ne kaikki koneet ole nykyautoissa vasemmalla puolella ja servo oikealla.


Minun OS:t oli kaasari vinossa ja nurinperin, molemmissa samalla tavalla. Ainakin tässä tapauksessa kyse taisi olla pakkauseteknisestä jiposta.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Howari

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.saunalahti.fi/~fdt
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1141 : 11.05.05 - klo: 10.49 »
Tuntuu vähän siltä, että he laittavat (ainakin RB) kaasarin tahallaan väärinpäin yms. Haluavat kai "varmistaa", että käyttäjä tulisi katsoneeksi kaasarin olevan tiiviisti ja muutenkin kunnolla kiinnitetty...

Haluavat kaiketi siten opettaa/muistuttaa käyttäjää tarkistamaan tällaiset asiat. Olisihan se ikävää myös firman imagon kannalta, kun käyttäjä suivaantuisi heihin luullessaan kaasarin olevan hyvin asennettu/kiila valmiiksi kiristetty, kun "se kerran näytti siltä". :wink:

Lisäksi, kaasarin luistin vivun joutuu kuitenkin asettamaan oikeaan suuntaan tietyn auton kaasulinkiistön jne. mukaan!?

Howari

Kyosho K3 - RB WS7II - King Headz - Racer´s Edge - Futaba - Hudy - Serpent

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1142 : 11.05.05 - klo: 11.50 »
Jep, niin se voi kyllä olla

Komeet on muuten pojilla noi valmistaja -listat noissa footereissa alla ... 8)

Howari, sullakin näkyy olevan Racer's Edgen kamaa Kyöstissä, laitapas kuvia .. (jos ei websiteä niin lähetä mulle ja mä voin laittaa tänne)

Poissa Howari

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.saunalahti.fi/~fdt
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1143 : 11.05.05 - klo: 12.30 »
Joo, koitetaan pistää kuvia tuossa heti kun kerkeää. Saittia mulla ei ole, eikä tosin digikameraakaan, mutta enköhän saa kameran lainaksi kaverilta:-D)))

Racer´s Edge kamaa mulla on vain iskarien yläkiinnikkeet ja alakiinnikkeet(alum. alkup. muovisten pallonivelten asemesta). Iskaritornit, Servo saver brace/plate (oikeaa nimeä en muista) sekä rungon etu- ja takajäykkärit ovat King Headz:ia.

Harmi, että hieno metallimusta tausta / Fluor. oranssi Flame korimaalaus varisi aika pahasti heti Salon Helakrossissa :cry: - Joutuu paikkomaan kiireessä tehtyä työtä. :lol:

Howari

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1144 : 11.05.05 - klo: 13.12 »
Timon asiantuntemuksella selvisi että kyseinen C5 on vanhempaa evoluutioversiota. No näillä mennään kuten Juti sanoo. Jos toi lupaa paljon niin sitten täytyy hommata se viimeisin kehitysversio kun nää on kaput.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1145 : 11.05.05 - klo: 13.44 »
Saksasta saan nyt aika sopu hintaan MP777 SP1 vaunua -> http://www.cmc-versand.de/shop/shop.php3?ArtNr=0-777-A

Siitä nyt nopeimmille kisakiesi...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1146 : 11.05.05 - klo: 13.48 »
Aika järkky pudotus  :shock: Hieno homma sinänsä

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1147 : 11.05.05 - klo: 14.16 »
Täytyy myydä kiireesti halvalla, jotta ei jää hyllyyn makaamaan SP2:sen tullessa. Eihän nyt kukaan vanhaa autoa suostuisi ostamaan, vaikka halvalla saisikin.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1148 : 11.05.05 - klo: 14.19 »
Aivan.

Mainitsin muuten tuosta "RBCC" merkinnästä lohkossa ja Timo neuvoi että se tarkoittaa kovapinnoitettua kampiakselia. Ehkä tuo olikin ihan hyvä hankinta.

Ajoitus ja portit pitäs käsittääkseni olla kuitenkin aivan samat. Tiedä sitten mitä ovat uudempaan muuttaneet.

Poissa JeppeSon

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1149 : 11.05.05 - klo: 19.05 »
onkos teillä menny paljon taka spoilereita p*skaks??
mulla meni tänää eka :evil:
ajellaan inferno mp7.5 sport:lla

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1150 : 11.05.05 - klo: 19.08 »
Lainaus käyttäjältä: "JeppeSon"
onkos teillä menny paljon taka spoilereita p*skaks??
mulla meni tänää eka :evil:


on

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1151 : 11.05.05 - klo: 19.29 »
Onko tuo Ramin mainitsema mugenin siipi yhtään kestävämpi, entä löytyykö muita värejä kuin valkoinen ja keltainen, Future-rc:stä en ainakaan löytänyt.
Itsellänikin meni eka siipi rikki eilen kun ajelin, hävisi siinä samalla yksi ruuvikin ja eihän mulla tietenkään ole uutta varalla joten tilaamaan joutuu... :? Mutta hauskaa kyllä oli ja ossikin toimi paremmin kuin koskaan, ei sammunut isekseen kahdentunnin aikana kertaakaan. :mrgreen:

Meinasin muuten pyörtyä kun katoin kyöstin luettelosta spoilerin hinnan 22eur :shock:


Millon Mika meinasit sisäänajaa uuden motin?
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1152 : 11.05.05 - klo: 20.28 »
Hieno homma Rala, kuulostaa hyvältä. Enpä tiedä, testaan nyt tota WS7II kisoissa uudella pillillä RB2020. Sitten kisojen jälkeen uus kiuas käsittelyyn.

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1153 : 11.05.05 - klo: 20.35 »
22e, halpaa kuin saippua kertakäyttöisestä siivestä?  :D
Siksi mulla onkin kaapissa alkup. siipi, ettei vaan säry. Viilaillut muiden merkkien siipiä sopiviksi.
allekiroitus

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1154 : 11.05.05 - klo: 20.47 »
Sopiiko Mugenin siipi suoraan kiinni Infernoon?
Kyosho - Futaba - Novarossi

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1155 : 11.05.05 - klo: 22.55 »
Nokka tässä vaiheessa kohti lauantain kisoja
http://www.snrt.net/racebug_rear.jpg

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1156 : 12.05.05 - klo: 22.55 »
Ihan mukavasti toimi Deganin setuppi, parannusta selvästi aiempaan. Peräpää vähän luisteli välillä mutta luulen että se johtui enemmän huonosta ajosta kuin setupista; radan pinta tosi pölyinen kylläkin.
2020 pilli ehdottomasti mukava ajettava, hyödyntää koko tehoaluetta kuten Timo sanoi. Kaasua ei tarvitse pumpata, nyt pitää vaan opetella ajamaan sillä tavalla uudelleen. Kuten Xray topikissa mainitsin enemmän maatapitkin ajettava tämä meikäläisen kyösti, turha havitella huimia lentoja.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1157 : 12.05.05 - klo: 23.40 »
Mika, heitä mulle tuon deganin setupin linkki. Että saisi vähän tietoa noista aurauskulmista, *menossa kohta säätämään*  :D

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1158 : 13.05.05 - klo: 07.58 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Mika, heitä mulle tuon deganin setupin linkki. Että saisi vähän tietoa noista aurauskulmista, *menossa kohta säätämään*  :D


Kun mulla on vaan se RC lehdessä vuodelta 2001  :(
Mutta voin yrittää tavailla sen sulle sähköpostiin jossain vaiheessa

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1159 : 13.05.05 - klo: 09.49 »
Täältä löytyy parit Yuichi Kanain (ja parin muun) setupit:

http://www.kyosho.co.jp/web/download/setting/index-e.html

Ja täältä muiden (mm. Degani MM 2002) + blankkoja

http://www.nitrocross.com/setup.htm
Power-Save-Racing Team

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1160 : 17.05.05 - klo: 17.34 »
Great Planes ei ilmeisesti ole enää maahantuoja usassa, tässä Kyosho American uusi website
http://www.kyoshoamerica.com/
Vilkettä ja välkettä piisaa have fun

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1161 : 17.05.05 - klo: 19.58 »
Ei sovi suoraan, Muugenin siiven reikien väli noin 3-5mm pienempi, hieman mattopuukkoa tai viilaa niin sopii, ja ainuttakaan en ole saanut vielä rikki. Ja hintakin on sopiva.

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1162 : 18.05.05 - klo: 21.38 »
Nonnii, kuumailmapuhaltimella kun lämmitti niin C5 lähti pörrää kun hauki rannasta. Oli typerää leikkiä sen hiustenkuivaajan kanssa, vauhtipyörä vaan joutui koville.
Vedin tossa tankillisen läpi pukilla, seuraavaks ajoa heti kun ehtii.
Aika vihaset soundit, tossa kuva

Sisäänajossa lämmöt pysyi aika tarkkaan 96C astetta ja kierrokset aivan tasasena, vain pientä säätöä alaneulasta. Huomatkaa uudet K3 iskarit  :wink:

Poissa JeppeSon

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1163 : 18.05.05 - klo: 21.50 »
kuinka paljon maksaa kytkinlevyjen ymparillä oleva vieteri jousi
?
ajellaan inferno mp7.5 sport:lla

Poissa Pinkki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1164 : 18.05.05 - klo: 21.52 »
On kyllä kivasti BlingBlingiä sulla! :wink:
Ja päälle vielä vihanen kone. Jerryhän ajoi samanlaisella koneella ne kovimmat huiput kisoissa(69km/h).
 Et pitäis tankinkin  singota kivasti.
Diipa daapa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1165 : 18.05.05 - klo: 22.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Pinkki"
On kyllä kivasti BlingBlingiä sulla! :wink:
Ja päälle vielä vihanen kone. Jerryhän ajoi samanlaisella koneella ne kovimmat huiput kisoissa(69km/h).
 Et pitäis tankinkin  singota kivasti.


No näin on joo, kiitti :D
Todellakin, katotaan saanko samat tehot irti vaikkei niitä Jerryn keitoksia käytössä olekaan ;-)
Kevensin pikkasen tankkia, otin muutamat alupalat pois joten vielä 50gr säästöä. Nytten alkaa olemaan jo ihan muiden mitoissa noin 3550gr tai jotain Crimefightereilla ilman koria.
Noi 3.5 iskarit sais luvan kestää kovemmankin treenin. Camber kulmat oli myös persiillään, joten perä luisteli ihan tautisesti vaikka muuten olikin ihan hyvä. Nyt pitäs olla niinkuin noissa mallisetupeissa on.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1166 : 18.05.05 - klo: 22.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Nytten alkaa olemaan jo ihan muiden mitoissa noin 3550gr tai jotain Crimefightereilla ilman koria.

Punnituksessa oli lavangossa erän jälkeen miun auto 3.555 grammaa painava  :)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1167 : 18.05.05 - klo: 22.25 »
Nonni, samoissa mennään. Sulla tosin on K3 ja siinä ne palat on alua mitkä itse vaihdoin takas muovisiin. Alustakin on mulla K3 kevennetty ja nivelletyt vetarit paitsi takana. Enpä tiedä mistä toi paino sitten tulee, kai se on noi jykevät iskaritornit ja radiolevy ym.. Ja vakiomoottoripukki, sellanen valettu.

Poissa JaniA

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1168 : 18.05.05 - klo: 22.44 »
Poikien autot lähtee tuulella lentoon...
Oma MBX-4 Lavangon punnituksessa 3670g :roll:
HeiUA

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1169 : 19.05.05 - klo: 07.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Nytten alkaa olemaan jo ihan muiden mitoissa noin 3550gr tai jotain Crimefightereilla ilman koria.

Punnituksessa oli lavangossa erän jälkeen miun auto 3.555 grammaa painava  :)


On sulla Mika vielä hommia ;) Minun xb8 oli 3360 grammaa, Lavangon kisapunnituksessa. :mrgreen: Tosin ruoskani joutuu lihotus kuurille kun syötän sille Fioronin värikästä alumiinia ...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |