Piti äkkiä askarella uus koppa kun on kisatkin taas tulossa...
Kynäruisku on muuton jäljiltä kateissa mutta kappas sattui olemaan tuollainen Upgrade tarralappusarja ja vielä sopivasti punaista suhinaa jostain lootasta. Tommonen siitä tuli. Kehtaa sillä ajella :) Nuo Upgraden tarrat on muuten aika stydiä kamaa sekä materialiltaan että liimaltaan... kopastakin tuli aika tömäkkä noilla tarroilla.
Niin tuohon kääntymiseen, välillä sais kääntyä paremmin sisään, veto päällä kääntyy eli kun kurvista ulos on tie.
Omat pohdintani tuohon kääntymiseen
- Casteria vähentämällä saadaan off-power steerigiä (Finglish), mutta kun Losiin ei ymmärtääkseni ole muita "länkiä" tarjolla (ns. c-pala), Parjanen on kääntänyt sen etusaranakannakkeen nurinperin saadakseen LISÄÄ casteria. Itse en ole.
- Veltoin vakaaja eteen niin kääntyy paremmin. Mitenkähän tuo etulinkki vaikuttaisi, en ole kokeillut, sitä kun saa säädettyä vähän enemmän kuin muissa autoissa.
- Ajotyylin muutos, itse ainakin huomannut jyrkkälässä että välillä sama kurvi menee sisäreunaa nuolemalla ja välillä menee niin älyttömän leveeksi. Pitäisi koittaa panna merkille miten niitä ohjaimen nuppeja tulee oikeen väänneltyä.
- Entäs etudiffin ja keskidiffin säädöt? Muistaakseni itselläni on 3-5-2
Juu itellänikin on klappia ohjausessa aika paljon, suurin klappi tulee tosin servosta, sillä kun on jo matkaa tullut taitettua...
Mika R: Et oo varmaan kuullu tuumaisista avaimista
:p