Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - wego

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Vs: Nitrokoneet yleisesti
« : 04.11.11 - klo: 15.28 »
mitenkäs nyt tuo moottorien sisäänajo on parasta hoitaa? lueskelin täällä tarinoita jos toisiakin ja näemmä eri tyylejä on tähänkin olemassa joten miten te olette toimineet ja toimitte jatkossa?

2
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 30.10.11 - klo: 10.59 »
onko kokemuksia ehtiny kertyy noista telemetrian omaavista laitteista kuten tuo spektrumin dx3s? tai vastaavista. ovatko aivan lastenkengissä ja epäluotettavia. pääasiassa lämpö ja kierrosluku kiinnostaa. nopeutta kun ne varmasti eivät voi oikein näyttää...?

3
Hieno homma, toivottavasti nähdään keväällä.

Hoidanko lisenssin itse vai yhteyshenkilön kautta?

4
Jep, unohdin muokata viestiä sääntöjen löytymisen jälkeen. Pääpiirteittäin voidaan siis olettaa että kaudella 2011 sääntöjenmukainen auto on sääntöjenmukainen myös kaudella 2012? Ettei mun tarvitse odottaa kauden 2012 sääntöjä kamoja hankkiessani.

5
mistä sarjan seikkaperäiset säännöt löytyvät? pitäis saada sääntöjen mukainen auto keväällä ajoon.

6
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 20.10.11 - klo: 05.19 »
Tiedän ettei hyvä ja halpa kulje samaa matkaa mutta haussa olisi silti joku edullinen gigataajuuksilla toimiva. Aluksi yhteen autoon ja mahdollisesti keväällä toiseen. Olen ollut kuvioista melkeen 10v poissa ja tekniikka on näemmä kehittynyt roimasti, olen siis aivan ulkona. Arvostaisin oikeaan suuntaan tuuppaamista. :)

7
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 18.10.11 - klo: 15.39 »
Terve, ongelmana tässä on jälleen kohonnut kiinnostus radio-ohjattaviin autoihin yli 10v tauon jälkeen.
Lääkkeeksi pitäisi saada 1:8 asfalttiauto.

Talveksi pientä näpräämistä ja keväällä/kesällä parkkipaikkasuttailua kunnes tuntuu turvalliselta lähteä radalle auton kanssa, kun radalla ei vauriota tule kierroksittain niin gt8 luokan kisoihin olis tarkoitus yrittää.

Olen miettinyt gt2 infernoa mutta saatavuus suomesta heikkoa, käytettynä tietysti satunnaisesti. Mitä mieltä te harrastuksen parissa pysyneet olette mitä vaihtoehtoisia ratkaisuja kannattaa katsella? Auto saa olla rtr taikka kit mutta kokonaiskustannukset pitäisi jäädä kohtuullisen radion ja starttiboxin kanssa alle kiloeuron.

8
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 16.10.11 - klo: 18.56 »
ei ole ei eikä myöskään gt2sta kovinkaan helposti löydä. mistä tämmöinen kannattaisi tilata? ainoa suomesta löytynyt 559e.

9
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 16.10.11 - klo: 17.16 »
Terve, puri rc auto innostus taas pitkän ajan jälkeen suhteellisen voimakkaana ja nopeiden selailuiden jälkeen olen päätynyt hankkimaan gt tai gt2 infernon joten päätin rekisteröityä tänne kysyäkseni näiden kahden kanssa enemmän tekemisissä olleilta että mitä eroa käytännössä näillä on akselivälin lisäksi ja kumpaa suosittelette? Mitä tarpeellisia muutoksia olette huomanneet autojen vaativan?

sähköautot ovat myös ilmeisesti kehittyneet omasta 2wd losi buggysta joten pitänee kysäistä myös näistä konversiokiteistä kun niitäkin näkyy myynnissä olevan ainakin käytettyä. miten vaikuttavat auton suorituskykyyn?

Sivuja: [1]