Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - hanzu12

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10
211
Sähköautot / Micro Monster 1:18
« : 18.09.04 - klo: 21.50 »
Tilaakko suoraa towerista vai hobbylinnan välityksellä.

212
Sähköautot / Brushless Maxx projekti..
« : 12.09.04 - klo: 20.26 »
Tuolla toisessa topicissa turtle kirjoitti näin: (Nyt on sitten E-Maxx saapunut Alabamasta.. hyvä kauppa tuli tehtyä.. hinta oli €195 kotiovelle toimitettuna)

213
Sähköautot / Brushless Maxx projekti..
« : 12.09.04 - klo: 18.00 »
Mistä tilasit auton jos maksoi mukan kotiin tuotuna 195€.

214
Sähköautot / Micro Monster 1:18
« : 11.09.04 - klo: 21.46 »
Olisi vaan luottokortti jolla tilata. Eikö se sen vaadi että onnistuu tilaus tuolta rcmat:ista. Electro-visa ei varmaan käy.

215
Traxxas / Traxxas Stampede
« : 11.09.04 - klo: 18.28 »
Noniin nyt piti sitten itsekki tilata stampede sabe:sta. Saa nyt nähä että onko se sitä mitä siitä puhuttiinki  :shock: .

216
Sähköautot / Marui The Hummingbird ja Samurai 4wd!
« : 10.09.04 - klo: 19.05 »
Itselläni oli ensinmäinen auto marui thuderbird.  :lol:  
Ajelin sillä nelivedolla soralla ja ilman nelivedon aksilaa asfaltilla solukumit alla.
Oli muuten hauska auto.

217
Sähköautot / Micro Monster 1:18
« : 10.09.04 - klo: 14.00 »
m@sse  Miten maksu tapahtui?

218
Sähköautot / Micro Monster 1:18
« : 09.09.04 - klo: 19.35 »
Miten mahtaa onnistua tilaus tuolata rc.mart.ilta. Ajattelin että tilaisi sieltä joko tämän http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=144_598&products_id=9572  tai http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=144_554_555&products_id=9109 Tossa leo-x autossa tulisi kaikki tarpeellinen. Onko kukaan tilannut tuolta. Suomesta ei mahda vielä saada kumpaakaan.

219
Sähköautot / Noparin/purku systeemin teko.
« : 09.09.04 - klo: 18.10 »
No nyt löytyi kotoa piirilevyn valmistukseen tarvittavat laitteet.  :shock:

Eli täällä on mun mielestä ollut joskus juttua noparin teosta. Siinä oli muistaakseni linkki johonkin ulkomaiselle sivulle jossa oli kuvat ja tarvittavat osat noparin valmistamiseen. Samalla siellä oli akun purku laitteen teko ohje. Jos joku tietää sen sivun tai jotain muuta ohjeita niin olisi kiitollinen jos laittaisi sen tänne.
Sais itte tehä noparin niin säästäisi rahaa. (ehkä :lol:  ) Olisi samalla edes jotain tekemistä.

220
Sähköautot / TAMIYA TRAIL MASTER...
« : 07.09.04 - klo: 19.20 »
Tossa ei vissiin ole  540 sarjan moottoria. Eikös se ole paljon pienempi.

221
Sähköautot / TAMIYA TRAIL MASTER...
« : 07.09.04 - klo: 18.10 »
Minun mielstä toi on samaa sarjaa kun nikot. Radio laitteita tossa ei mahda olla. Eli toiminnot on totetettu yhdellä piirilevyllä. Vara osia tohon ei mahda saada.

Mun mieli pide: Älä osta.

Korjatkaa joku jos olen väärässä.

222
Sähköautot / Tamiya palsta
« : 29.08.04 - klo: 19.04 »
Eli myin kaikki autoni ennen kesää. Nyt sitten rupesi taas kiinnostamaan ja ajattelin ostaa tamiyan.

Tietonikkarissa olisi nyt Mini Cooper Racing (vanha korinen) + Acoms 2 kan. tikkuradiolaite 1/10. Hinataan 145€ norm 226€. Minkähän lainen auto on kun en löytänyt itse mitään kuvia. Ajatteiln ekana laittaa elektronisen noparin ja virikoneen. Auto mahtaa olla takavetoinen. Jos nyt autosta saa ajettavan niin olis harjaton moottori ihan kiva.

Jos jollakin olisi kokemusta autosta niin olisin kiitollin jos jakaisi niitä mullekin.

Löytyyköhän miistään kumpaakaan koria. 1/10 Sellaista kun Toyota celica  vm70 tai ford escortt mk1

223
Polttisautot / Thunder Tiger Uno
« : 24.07.04 - klo: 20.01 »
Pikkuveljelläni on kyseinen auto. Auton kytkin ottaa tosi myöhään kiinni. Autolla ei pysty kiihdyttämääm kunnolla, koska auto pyödähttä heti kun lisää kunnolla kaasua. Täysiä autolla ei voi ajaa kun se pinnaa heti kun saa vahtia vähänkin. Mahtaa johtua siitä että ei ole diffiä eikä josuituksia.
Jos siitä tykkää, että auto kuopii kokoajan niin sitten  tuo on sille oikea auto. :lol:
Kyllä sen pitää olla 4WD jos auto on tota kokoluokkaa.

224
Polttisautot / KYOSHO TR-15 NISSAN XANAVI MONSTER GT-R
« : 22.07.04 - klo: 14.11 »
Minkä valmistama toi T-15 on?

225
Polttisautot / KYOSHO TR-15 NISSAN XANAVI MONSTER GT-R
« : 22.07.04 - klo: 12.50 »
Mutta ei niitä jousia liian jäykkäksi saa laitaa. Rajansa niilläkin.

226
Polttisautot / KYOSHO TR-15 NISSAN XANAVI MONSTER GT-R
« : 22.07.04 - klo: 09.54 »
Auto on kyllä niin leveä että sei ainakaan kurvissa kyllä kaadu. Mutta jouset oli aluksi niin huonot että kun löi jarrun pohjaan niin otti etupää maahan. Eikös tossa ole 15kone. Ajettelin että jos laittais siihen HPI 15 motin.

227
Polttisautot / KYOSHO TR-15 NISSAN XANAVI MONSTER GT-R
« : 21.07.04 - klo: 23.13 »
Ostin nyt myös tuollaisen. Nuo jouset oli kyllä todella huonosti laitettu. Pienikin nyppy niin kolahti pohja maahan. Mutta tein samana iltana siihen muovilevystä jousille uudet kiinnikkeet yläpäähän niin sai jouset pystympään. Nyt on alusta hyvä ja hypyt onnistuu hyvin  :lol: . Tuo kone on kyllä minukin mielestä aivan liian tehoton tohon autoon. Liikkeelle lähtee kyllä tosi huonosti :( . Tossahan on se CS kone. Eikäs tuo ole kyoshon kone ja vissiin 15.

228
Mistähän tohon saisi uuden kytkinkellon. Olis hyvä jos siinä olis yksihammas enemmän niin saisi vähän vauhtia lisää.

229
Polttisautot / 3 vai 4 palainen kytkin?
« : 15.07.04 - klo: 12.09 »
Laitetaampa tämä tänne. Eli onko noi kytkin kellot aina sman kokoisia. Eli onko se sisä reika jossa palta on niin aina saman kokoinen. Entä kytkin ktllon ratas. Onko niissä aina sama hammas väli. Siis se että kuinka tiheään hampaat on. Tarvisi uuden kytkinkellon puretteniin.

230
Polttisautot / torq16 säädöt?
« : 15.07.04 - klo: 11.31 »
Käytäkkö C-Art sinnä koneessa sitä kuoshon omaa tuulettajaa joka kuluu siihen autoon vakiona.

primerap10gtr. Pukit joutuu tekemään tai ostamaan että saa ton HPI 15FE. Kyoshon vauhtipyörä, kytkin ja kytkinkello meni siihen koneeseen suoraa. Kaikki muut sitten kävi jo aivan suoraan. Kyllä tossa koneessa oli ihan mukavasti tehoa noin pieneen autoon.

231
Polttisautot / Kyosho PureTen Alpha 2.0
« : 14.07.04 - klo: 23.10 »
Jos ton hpi 15FE motin meinaa alphaan laitaa niin pukit ainakin tarvii. Vähä joutuu ottaa pois siitä kolosta johka vauhtipyörä tulee. Mutta kyllä vetää iloisemmin tolla HPI 15FE. Kyllä se ton kyoshon oman koneen voitaa. :lol:

232
Polttisautot / torq16 säädöt?
« : 14.07.04 - klo: 22.48 »
C-Art onkos toi se mun vanha auto. Ostin kanssa uuden auton. Kyosho pureten alpha 3. Eikä sekään sujunu ongelmitta. Kone lämpeni aina kanssa puolen tankin jälkeen oli säädöt mitkä tahansa. Koneensta puuttui heti ostaessa kanen tiiviste. Kun veto naru töppi alussa niin v****sti. Nyt on vissiin uusi kone P**.. riikki :( . Kyyllä ärräpäitä tuli kun kaveri ajeli omalla purettenilla ja mun vaan lämpeni eikä vetäny mihinkään. Siitä saisi nut halvalla GX15 konneen. Ostin sitte HPI 15 Oli vähä ot.

Kyllä nyt ottaa päähän kun myin sen auton sulle kun olis nyt moottorikin siihen  :twisted:

233
Noniin! Nyt on HPI 15 kiinni. Pukit tekaisin alumiinistä itse. Kyllä vetää ihan hyvin vaikka onkin niin rikkaalaa vielä että vähä räkii nitroa. Lämmöt nousivat tossa paikallaan 130C ja kun ajeli niin ne oli vähä yli 100c. Piitää vaan laittaa vielä se hpi:n oma putki kiinni.

234
Ei power-racing:ssä ollut muutakun toi r3

235
Savuttaa!!!. Ei nyt viitti ajella kun kuumenee niin nopeaa aina siihen 150C. Tilasin nyt R4-COLD tulpan että jos kävis kylmempänä. Siinä on nyt f6 tulppa.

236
Emmä nyt usko että se olis ruostunut. Silloin kun ajelin niin toimi hyvin. Pirin puolentunnin tauon ja sitten ei enää toiminu. Ei se noin nopeaa ruostu.

237
Kyllä pytty on kohdalaan. Purkaisn hetki sitten koneen ja huomasin että se mäntä jumittaa sinne ylä kohtaan onka tämä normaalia. Jos kansi on irti ja vetää narusta niin sylinteri putki nousee aina siinä lopussa vähän mukaan vaikka yrittää sormella pitää vastaan. Tunttuu kyllä että puristukset olisi vähentynyt huomattavasti. Kaasari ei kyllä päästä ilmaa.
Loppuu ymmärrys ja hermot :evil:

238
Kokeilin joo tiivistettä. Meni huonompaan suuntaa. Mun autos on ehkä puolet sen verran tehoa kun kaverin autos.

239
Auto ilo aivan uusi. Ihmettelen vaan sitä kun itte ajelin pari tankkia tyhjäkäyniillä ja oikeen rikkaalla. Kaveri ei ajanut oikeastaan yhtään sisään ja silti toimii aivan hyvin. Ei kai se mun motti rikki olisi liian vähäisestä sisään ajosta kun kaverin auto toimii vieläkin. Autot ostettiin yhtä aikaa ja yhtä aikaa ruvettiin ajeleen.

240
Kyllä on välillä olut niin rikkaalla että röpöttänyt oikeen kunnolla.

Kaveri osti kanssa smalla reisulla puretenin aivan saman. Antoi este käydä puolitankkia kunnes ei jaksanut odottaa vann rupesi jo pyöritteleen asfaltilla ja kokeilemaan huippuja. (katon kauttakin meni muutaman kerran  :lol: ) Nyt se on ajellut jo 2litraa ja silti pelaa hyvin.
Ite oon ajanut ehkä 5 tankillista ja niistä 3 tankillista toimi hyvin, Kunnes yhtäkkiä rupes kuumeneen aivan hirveesti. Nyt ei viitti enää ees ajella. Oli kyllä kone alussa niin jäykkä että tuntui  vetonarun menevän poikki. Kaverin kone pyöri leikiten mun omaan verrattun.
Johtuusko se kuumeneminen muka liian vähäisestä sisään ajosta. Ihmetten vaan kun se kaverin auto toimii ja menee niin hyvin.

Nyt kun tutkiin vähän konetta niin ei siellä ollut kannen tiivistettä ollenkaan. Ohjeissa se oli kyllä merkitty.

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10