0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Juu se on todennäköisesti viisaampaa... ja nyt vältyn turhilta kysymyksiltä tuota uutta ratasta etsiessäni... saiskohan infernoon ledivalot ;)
Jaahas sillä keskidiffillä hintaa jotain 100€<<"loistavaa"... onko pakko vaihtaa koko diffi jos pelkkä ratas on hajalla?
Just se siinä ulkopuolella oleva... iso... onks sille joku tieteellinen nimitys?
Tuli mieleen, että olisko joitan osia jotka olis "must have" auton toiminnan / kestävyyden kannalta...
Tosiaan, riittää kun ostaa pelkän päärattaan. Koko diffiä ei tarvitse ostaa, ja vaikka ostaisikin, niin en kyllä ostais torsenia.Keskidiffissä olevaa isompaa ratasta kutsutaan päärattaaksi ja etu- / takadiffissä olevaa planeettapyöräksi.
eli vaihdan rattaan maksan 50€<onko toi diffi hyvä vai kannattasko mielummin ostaa kokonaan uus ja parempi ( 100€<< )
tutkin autoani hieman lisää ja mahdollisesti vika onkin tuossa pääratasta pyörittävässä ratassysteemissä... ( kytkinkello? )...siinä on päässä ruuvi ja ajattelin sitä kiristää että ratas osuisi päärattaaseen... tämä pienempi ratassysteemi on niin löysä että se hyppää päärattaan hampaita yli... = ei toimi... onko ruuvi pirun jäykkä vai eikö se vaikuta kytkinkellon pysymiseen?
toinen asia ohjausservosta... vaihdoin patterit autoon ( ohjaimessa täys latinki )... vasemmalle käännettäessä meni nätisti mutta oikealle käännettäessä nyki ja palautti hyvin hitaasti... nykien ja sihisten *ZZ* *zz* vakioservot alla... hajallako? vai asetuksissa vika... otin sähköt pois ja käänsin pyöriä hyvin tuntu kääntyvän ei mitään jumittumista