Kirjoittaja Aihe: Nutech 1:5 autot  (Luettu 339925 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa diezel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #840 : 02.07.12 - klo: 16.59 »
Kyllä täällä mennään vielä vakio kytkinkellonkannattimella. Nutechracing toimittaa postinkin välityksellä, kannattaa soittaa tosi asiallinen kauppias ja saat vastaukset nopeammin.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #841 : 02.07.12 - klo: 17.32 »
Kyllä täällä mennään vielä vakio kytkinkellonkannattimella. Nutechracing toimittaa postinkin välityksellä, kannattaa soittaa tosi asiallinen kauppias ja saat vastaukset nopeammin.

täytyypä soitella, kun tässä lomalla olen niin ei olisi paha homma käydä hakemassa auto posti kumminkin kuskaa pakettia viikonpäivät.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa BadLuck13

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #842 : 02.07.12 - klo: 21.22 »
Toi uusi kauppias on kyllä hyvä tyyppi. Ilman muuta kannattaa soitella ja uskoisin että paketin voit suoraa häneltä myös hakea. Ajele tolla RTR versiolla ja katso mitä hajoaa. Uuden putken ainakin haluat heti :-) . Servot ehkä kannattaa vaihtaa, ne kestää tai hajoaa heti. Noi alumiiniset moottoripukit ja kytkinkellon pidikkeet ainakin helpompia kun konetta remppaat. Noita muovi osia kun tarpeeks avaa ja kiristää niin ne ei oikein pidemmän päälle pidä. Jos ja kun tehokkaamman moottorin hankit ja laitat vaikka keskidiffin lukkoon niin sit pitää kyllä muoviset diffin "rummut" vaihta alumiinisiks. Diffin kotelot toimii muovisena ihan hyvin ainakin itsellä ne o kestänyt..

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #843 : 03.07.12 - klo: 13.10 »
nyt nutechi tulossa tännekin päin, perjantaina pitäisi auto olla minulla.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa BadLuck13

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #844 : 03.07.12 - klo: 17.45 »
No niin...Mikäs auton hommasit? Toivottavasti pidät, itse ainakin ollu tyytyväinen. Auto hyppää hyvin, ihan riittävän kestävä ja kunnon moottorilla+putkella sen saa vielä kulkemaankin.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #845 : 03.07.12 - klo: 17.52 »
mega beetlen otin ja muutamia päivitys osia
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa diezel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #846 : 03.07.12 - klo: 19.51 »
mega beetlen otin ja muutamia päivitys osia

Hienoa! Ostitko kotimaasta?

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #847 : 03.07.12 - klo: 20.43 »
Omalla kohdalla olen hieman moittinut diffien tiiviyttä.
Vastavalmistuneen remontin yhteydessä takadiffi oli valskannu kaiken diffikoteloon.
Kiva yllätys kun kaikki tuli syliin avatessa :roll:

muuten olen ollut tosi tyytyväinen vaikka onkin suomen ensimmäinen nutekki lapsentautineen :grin:

uusin kylläkin diffirumpuja ettei sama kävisi uudestaan.
Matti jos putkea tarvit niin mulla saattais olla yks passeli jetpro.
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #848 : 03.07.12 - klo: 21.00 »
Omalla kohdalla olen hieman moittinut diffien tiiviyttä.
Vastavalmistuneen remontin yhteydessä takadiffi oli valskannu kaiken diffikoteloon.
Kiva yllätys kun kaikki tuli syliin avatessa :roll:

muuten olen ollut tosi tyytyväinen vaikka onkin suomen ensimmäinen nutekki lapsentautineen :grin:

uusin kylläkin diffirumpuja ettei sama kävisi uudestaan.
Matti jos putkea tarvit niin mulla saattais olla yks passeli jetpro.

Katellaan sitä putkea tuonnempana, kiitos kun ilmoitit :smiley: . Ostin auton nutechracingiltä, juttelin Hannon kanssa puhelimessa niin hänen mielestä vakio moottoripukki ei ole välttämätön uusia mutta suositteli vaihtamaan aludiffit ja ne siinä nyt sitten tulee mukana.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #849 : 03.07.12 - klo: 21.33 »
Juu ei mitään,jahka uuden putken saa tuolle 35cc motille niin raapustaa myynti ilmo.
Mutta ei mitään kiirettä :grin:
niin ja onnea uudelle omistajalle.o
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #850 : 03.07.12 - klo: 21.39 »
Juu ei mitään,jahka uuden putken saa tuolle 35cc motille niin raapustaa myynti ilmo.
Mutta ei mitään kiirettä :grin:
niin ja onnea uudelle omistajalle.o

auto ei vielä ole edes maksettu kun hanno sanoi lähettävänsä mulle sähköpostissa laskun mutta eipä ole vielä näkynyt  :undecided: heillä on kuulemma viikonloppuna kisat virossa niin tarjoutui tuomaan auton länsisatamaan josta minä sen haen. Hyvin toimii kyl toimitus.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #851 : 05.07.12 - klo: 11.29 »
Mitäs bensaa kannattaa laittaa tuon nutechin tankiin?, pienkone bensaa juu ja vissiinkin 2T mutta onko niissä laadullisia eroja valmistajien välillä?
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa diezel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #852 : 05.07.12 - klo: 11.34 »
Mitäs bensaa kannattaa laittaa tuon nutechin tankiin?, pienkone bensaa juu ja vissiinkin 2T mutta onko niissä laadullisia eroja valmistajien välillä?

Aspenin pienkonebensaa täällä suositeltiin.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #853 : 05.07.12 - klo: 11.44 »
Mitäs bensaa kannattaa laittaa tuon nutechin tankiin?, pienkone bensaa juu ja vissiinkin 2T mutta onko niissä laadullisia eroja valmistajien välillä?

Aspenin pienkonebensaa täällä suositeltiin.

Ja olikos se niin että tuohon 5l bensakannuun pitää laittaa lisäksi desi jotain hyvälaatuista 2T öljyä? mikäs ois hyvälaatuinen 2T öljy?
 
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa diezel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #854 : 05.07.12 - klo: 13.22 »

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #855 : 05.07.12 - klo: 22.19 »
Kiitoksia vastauksista. Lisää tyhmiä kysymyksiä aloittelijalta, tuo auto siis on RTR eli siis ready to rebuild niin kuinkas jäykät nesteet kannattaa laittaa diffeihin ja iskareihin?? huomenna kun saan auton niin varmaankin puran sen aika atomeiksi ja kasaan ruuvilukitteen kanssa ja siinä samalla nuo nesteet kannattaa varmaankin uusia.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa SH.

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #856 : 05.07.12 - klo: 22.28 »
Ostin tänään motulin 710 2-t öljyä ainakin tekstien perusteella vaikutti hyvältä.
Aiemmin käytin motulilta moottorikelkkoihin tarkoitettua öljyä
ei ole mitään pahaa sanottavaa tähän asti.


Itellä normipumpuissa edessä 1500 ja takana tonninen.
Diffeihin 40k 40k 20k,keskidiffissä on lisäksi yksi ylimääräinen o-rengas että saa lukkoefektiä.
Tuolla setillä kaasulla kääntyy hyvin mutkissa,tosin mulla on koiranluut edessä joka tekee siitä vähän kankean muutenkin.
Kannattaa itse kokeilla eri öljyjä diffeihin,varmaan jäykempikin käy.

Sitten vielä bensakorkin modaus joka on pakollinen,silloin kun jesi oli kauppias niin se esitteli idean,löytyy topikin alkupäästä.
« Viimeksi muokattu: 05.07.12 - klo: 22.54 kirjoittanut SH. »
Nutech TB2/35cc Tuned+Fluid Putki.Carson 1/4 gokart.

Poissa diezel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #857 : 05.07.12 - klo: 22.48 »
Kiitoksia vastauksista. Lisää tyhmiä kysymyksiä aloittelijalta, tuo auto siis on RTR eli siis ready to rebuild niin kuinkas jäykät nesteet kannattaa laittaa diffeihin ja iskareihin?? huomenna kun saan auton niin varmaankin puran sen aika atomeiksi ja kasaan ruuvilukitteen kanssa ja siinä samalla nuo nesteet kannattaa varmaankin uusia.
Hannolta tuota diffiöljy ja iskari hommaa hiljattain kysyin mutta en millään enään muista miten meni. Hannolta (nutechracing.fi) saat kyllä vastauksen mikä setuppi toimii parhaiten megabeetlessä.  :wink:

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #858 : 06.07.12 - klo: 17.57 »
Aamulla hain auton kotio ja onhan tuo melkonen jötkäle. Ajamaan en varmaan pääse ennen ensi viikonloppua kun täytyy hieman purkaa autoa ja lisäillä ruuvilukitteita sun muuta hieromista.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa yazca

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #859 : 06.07.12 - klo: 19.09 »
Ole varovan sen lukitteen kanssa , joudut avaamaan ne ruuvit joskus  :embarrassed:
Sähköt : Ford Bronco CR-01, Jeep CC-01,  EREVO 1/16.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #860 : 06.07.12 - klo: 19.31 »
Ole varovan sen lukitteen kanssa , joudut avaamaan ne ruuvit joskus  :embarrassed:

käytän sitä vähän pehmeempää lukitetta niin ruuvit aukee jatkossakin suosiolla
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #861 : 06.07.12 - klo: 20.31 »
tässä vähän tutkinut tuota jötkälettä ja tuli sellainen kysymys mieleen eetä mitä olette tehneen tuolle vastarin virta kytkimelle?? oletteko poistaneet sen vai jättäneet paikoilleen? normaalistihan ne aika yleisesti poistetaan ja vastarin akku kytketään suoraan vastariin. Minkä kokoisia vastarin akkuja käytätte.
« Viimeksi muokattu: 06.07.12 - klo: 20.38 kirjoittanut matti1983 »
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa diezel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #862 : 06.07.12 - klo: 21.12 »
tässä vähän tutkinut tuota jötkälettä ja tuli sellainen kysymys mieleen eetä mitä olette tehneen tuolle vastarin virta kytkimelle?? oletteko poistaneet sen vai jättäneet paikoilleen? normaalistihan ne aika yleisesti poistetaan ja vastarin akku kytketään suoraan vastariin. Minkä kokoisia vastarin akkuja käytätte.

Vastarinboksi tuli vaihdettua teeseitse malliseksi ilman kytkimiä. Entinen omistaja oli valmiiksi värkännyt 6.6v 4600mAh lifeakun.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #863 : 06.07.12 - klo: 21.33 »
Minulla olisi tällä hetkellä kaksi 1600mah lifeä jouten mutta niissä ei taida rinnankytkettynäkään olla riitävästi Amppeeritunteja? Hyllyssä olisi myös kolme kappaletta kovakuorisia 5000mah 2S lipoja, pystyisiköhän tuollaisen tavan lipo akun modailemaan kiinni jotenkin fiksusti? beccikin löytyisi niin tuollaisesta liposta saisi hyvän vastarin akun. 
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa diezel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #864 : 06.07.12 - klo: 22.08 »
Minulla olisi tällä hetkellä kaksi 1600mah lifeä jouten mutta niissä ei taida rinnankytkettynäkään olla riitävästi Amppeeritunteja? Hyllyssä olisi myös kolme kappaletta kovakuorisia 5000mah 2S lipoja, pystyisiköhän tuollaisen tavan lipo akun modailemaan kiinni jotenkin fiksusti? beccikin löytyisi niin tuollaisesta liposta saisi hyvän vastarin akun.
Laita se lipo becin kanssa niin alkaa riittämään.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #865 : 06.07.12 - klo: 22.25 »
Minulla olisi tällä hetkellä kaksi 1600mah lifeä jouten mutta niissä ei taida rinnankytkettynäkään olla riitävästi Amppeeritunteja? Hyllyssä olisi myös kolme kappaletta kovakuorisia 5000mah 2S lipoja, pystyisiköhän tuollaisen tavan lipo akun modailemaan kiinni jotenkin fiksusti? beccikin löytyisi niin tuollaisesta liposta saisi hyvän vastarin akun.
Laita se lipo becin kanssa niin alkaa riittämään.

pitäs laittaa joo mut kuinkas sen saa fiksusti kiinni autoon?? tuohon vakio koteloon se ei mene.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa diezel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #866 : 06.07.12 - klo: 22.31 »
Nippusiteillä tms. siihen etutukiraudan päälle. (jos akusta puhuttiin :)
Tosta kuvasta näkee (musta pötkö edessä on akku) http://rc10.fi/index.php?topic=41334.msg449029#msg449029
« Viimeksi muokattu: 06.07.12 - klo: 22.37 kirjoittanut diezel »

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #867 : 06.07.12 - klo: 22.41 »
Nippusiteillä tms. siihen etutukiraudan päälle. (jos akusta puhuttiin :)
Tosta kuvasta näkee (musta pötkö edessä on akku) http://rc10.fi/index.php?topic=41334.msg449029#msg449029

No perskele!! Tuohan on todella yksinkertainen tapa toteuttaa tuo asennus, täytyypä ruveta sovittelemaan.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa manez

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #868 : 07.07.12 - klo: 13.30 »
Moro,

Tässä oman TB3 kisa autoni setuppia jos jotain kiinnostaa. Noi tuntuu toimivan hyvin ainakin omaan näppiin.
Iskareissa edessä ja takana Robitronic 1000 diffiöljyä ja orkkista löysemmät jouset.
Diffeissä: Etu 100 000, Keski 300 000 ja taka 30 000.
Ja vastariakkuna käytän LRP 6,6V 2000mAh Life ja servoina pikku savöxeja.



 

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #869 : 07.07.12 - klo: 14.21 »
nyt olen ppurkanut etu- ja takadiffit irti autosta, olisi kiva saada vähän ohjeita että kuinka tuon keskidiffin saa helpoiten irti? mitä kannattaa purkaa edestä jotta tuo tulee pois :-) tähän mennessä purkaminen on ollu erittäin helppoa ja ristipääruuvit eivät aiheuttaneet minkäänlaisia ongelmia.

Nyt on diffit irti ja irroitin koneenkin kun olen huomannu kuvista että olette suojanneen koneessa olevat puhaltimen aukot verkolla niin pystyy tekemään senkin nyt samalla.
« Viimeksi muokattu: 07.07.12 - klo: 16.23 kirjoittanut matti1983 »
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,