Kirjoittaja Aihe: Nutech 1:5 autot  (Luettu 339925 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #870 : 08.07.12 - klo: 09.50 »
Sellainen kysymys tuli mieleen että voikos noissa iskareissa ja diffeissä käyttää ihan silikooniöljyjä?
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa manez

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #871 : 08.07.12 - klo: 13.02 »
Itse käytän ultimate racing ja robitronicin silikooni öljyjä iskareisa ja diffeissä.
Eli ns. diffiöljyjä 1000-300 000. En suosittelen iskareihin vakio männillä menemään alle 90wt(900).

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #872 : 08.07.12 - klo: 13.55 »
itsellä on tällä hetkellä aika heikosti noin jäykkiä diffiöljyjä, sain rangerwalkerilta lainaa 2000, 5000, 7000 ja 10k öljyt ja itselläni on näköjään 5000, 10000 ja 100000 saiskohan noista jonkunlaiset kastikkee diffeihin? esim: 100k keskelle, 10k eteen ja 7k taakse
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa BadLuck13

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #873 : 08.07.12 - klo: 15.54 »
Etkös helsingissä asunut? käy hakemassa noita jäykempiä diffiöljyjä hobbyfactorista. Mulla on autossa 100 000-150 000 edessä, keskidiffi lukossa ja takana 50 000. Kovin montaa eri variaatiota en ole kokeillut kun melko työllästä toi öljyn vaihto kuitenkin ja loppujenlopuksi pelkässä hiekkakuoppa ajossa se ei ehkä niin tarkkaa ole. Välillä auto puskee välillä kääntyy paikallaan :-). Iskareissa mulla on edessä 1500 ja takana 1000. Noihin iskareihin menee sit melkein koko öljy pullo/per iskari (yhdellä ei kahta iskaria täytä) eli osta niitä ainakin muutama jos eri jäykkyyksiä haluat kokeilla.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #874 : 08.07.12 - klo: 16.07 »
laitoin jo 100k keskidiffiin ja kun laitoin diffin takasin autoon niin huomasin että se diffin iso ratas woblaa eli ei ole kunnolla paikallaan , olen nyt yrittänyt saada tuota ratasta irti mutta ei tunnu lähtevän on aivan hemmetin tiukassa. Verisuoni pullistuu ohimolla kun yritän repiä ratasta irti, nii juu ja ruuvit on auki.

Sain tuon rattaan vihdoin irti ja putsasin diffin ihan kauttaaltaan uudestaan ja kokeilin ilman öljyjä että kuinka tuo diffi pitää kasata jotta tuo ratas olisi suorassa mutta ihan miten tahansa kasaan diffin niin tuo ratas tulee aina vinoon tuohon öljytilaan kiinni?? mitä teen väärin?? ratas on suora ja se "tynnyri" mihin öljy tulee on suora. missäs nutechin autossa on samanlainen diffi kun ei näytä erikseen olevan ohjekirjaa mega beetlelle.
« Viimeksi muokattu: 08.07.12 - klo: 20.27 kirjoittanut matti1983 »
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa BadLuck13

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #875 : 10.07.12 - klo: 21.54 »
Toi on kyl harmi jos palikat ei osu kohdalle kun ne purkaa...Itsellä onneksi kaikki  palikat osunut ilman mitään ongelmia. Oliko sulla se keskidiffin iso ratas jumissa etkä sitä helpolla saanut irti siitä rummusta? Sen kyl pitäis irrota kun vaan ne neljä ruuvia avaa ihan helposti...Olisiko tossa joku valuvirhe siinä muovirummussa, Jos kerran oli tiukassa? Oletkos kokeillut laittaa sitä keskidiffin ratasta ilman sitä isoa O-rengasta meneekö silloin paikalle? Se saattaa olla niin että se O rengas ei istu siinä rattaassa oikein ja sitä jää jonkun reunan päälle siinä rummussa. Se ohjekirja joka tuli auton mukana niin on ihan yhtä Mega Beetlelle kuin Thunderboltille jne. Noi diffit on samoja. Iskarit on isommat Mega Beetlessä samoin leveämmät alatukivarret. Muuten auto aikas samanlaisia.

Kun laitat sen ison rattaan kiinni niin pyöriikö ne rattaa sillä rummun sisä'llä kun niistä kupeista pyörität? Itsellä kerran kasausvaiheessa ne sisällä olevat rattaa oli mennyt jotenkin päälekkäin tai jotain kun kiristin kantta. Sit kun kokeilin että pyöriikö rattaa niin kaikki jumissa. Ruuvit auki ja vähän liikuttelee niitä ja sit taas kiinni niin johan toimi. Noi kannattaa kokeille että kaikki on kunnossa ennenkuin öljyt lisää...Tulee vaan turhaa putsaamista. Niissä neljässä ruuvissa mitkä tulee siihen isoon rattaaseen kiinni on kanssa pienet O renkaat, olisiko joku niistä irronnut kun sen ekan kerran avasit ja vaikka mennyt sinne ruuvin reikään? Näin ruuvi ei pohjaan asti mene ja iso ratas jää vinoon?!?  Toivottavasti ongelma selviää.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #876 : 11.07.12 - klo: 10.33 »
Toi on kyl harmi jos palikat ei osu kohdalle kun ne purkaa...Itsellä onneksi kaikki  palikat osunut ilman mitään ongelmia. Oliko sulla se keskidiffin iso ratas jumissa etkä sitä helpolla saanut irti siitä rummusta? Sen kyl pitäis irrota kun vaan ne neljä ruuvia avaa ihan helposti...Olisiko tossa joku valuvirhe siinä muovirummussa, Jos kerran oli tiukassa? Oletkos kokeillut laittaa sitä keskidiffin ratasta ilman sitä isoa O-rengasta meneekö silloin paikalle? Se saattaa olla niin että se O rengas ei istu siinä rattaassa oikein ja sitä jää jonkun reunan päälle siinä rummussa. Se ohjekirja joka tuli auton mukana niin on ihan yhtä Mega Beetlelle kuin Thunderboltille jne. Noi diffit on samoja. Iskarit on isommat Mega Beetlessä samoin leveämmät alatukivarret. Muuten auto aikas samanlaisia.

Kun laitat sen ison rattaan kiinni niin pyöriikö ne rattaa sillä rummun sisä'llä kun niistä kupeista pyörität? Itsellä kerran kasausvaiheessa ne sisällä olevat rattaa oli mennyt jotenkin päälekkäin tai jotain kun kiristin kantta. Sit kun kokeilin että pyöriikö rattaa niin kaikki jumissa. Ruuvit auki ja vähän liikuttelee niitä ja sit taas kiinni niin johan toimi. Noi kannattaa kokeille että kaikki on kunnossa ennenkuin öljyt lisää...Tulee vaan turhaa putsaamista. Niissä neljässä ruuvissa mitkä tulee siihen isoon rattaaseen kiinni on kanssa pienet O renkaat, olisiko joku niistä irronnut kun sen ekan kerran avasit ja vaikka mennyt sinne ruuvin reikään? Näin ruuvi ei pohjaan asti mene ja iso ratas jää vinoon?!?  Toivottavasti ongelma selviää.

Ratas lähti ihan hyvin irti vakio rummusta mutta hanno kehoitti vaihtamaan tuon vakio muovirummun tilale alumiinisen niin sen kanssa tuottaa nyt ongelmia. Rumpu on ihan oikean kokoinen on vaan niin pirun nafti että sen rataan pitää olla täsmälleen suorassa ja ennenkuin sitä ruvetaan kiristämään kiinni, ja olen huomannut että painamalla tuota ratasta ei saa suoraan menemään vaan se täytyy vissiinkin kiristää paikalleen niiden neljän ruuvin avulla ristiinkiristämällä samalla tavalla kun 1:1 auton renkaat kiristetään. Nuo ruuvien O-renkaat ovatkin sitte toinen juttu kun niitä ei voi pitää paikallaan siinä vaiheessa kun ratasta kiristetään kiinni muuten ne O-renkaat rullautuvat ryttyyn ja hajoavat vaan ratas kiristetään ensin ilman niitä O-renkaita kunnolla paikoilleen ja sen jälkeen lisätään O-renkaat yksikerrallaan.

Näin olen tuon asian miettiny, voi olla että menee ihan päin seiniä mutta sen näkee sitten kun ensi viikon alusta käyn hakemassa öljyjä ja rupean kasaamaan. Hiukan venyy tää meikäläisen bensa autoilun aloitus mut ei mahda mitään :embarrassed:
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa jounihi

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #877 : 11.07.12 - klo: 19.51 »
Alumiiniset diffikuoret on ihan must, muoviset kestää sen 30min. Ruuvien alle ei tarvi niitä o-renkaita, ne hajoaa ensimmäisessä kiristyksessä. Ristiinkiristys on hyvä juttu ja se iso o-rengas kannattaa pitää siinä hammasrattaassa, mulla ainakin on onnistunut näin. Kannattaa puhdistaa bräkleenillä ne ruuvin reiät(alu diffissä) ja kun olet laitanut uudet diffiöljyt niin kun rupeat kiristämään ruuveja niin laita kunnon loraus ruuvilukitetta niin se tiivistää ruuvin kannanalta hyvin. Itselläni diifit täysin vuotamattomat viimeviikonlopun kisojen jäljiltä.
Tässä vielä setuppi millä voitettiin Eestin mestaruus.
Iskarit, etu + taka 1000 ultimatea
Diffit etu 250 000, keski 500 000, taka 30 000
Takaylätukivarsi, pisin mahd.
Etuylätuki, keskireikä
Taka-auraus 2 ast.

Poissa diezel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #878 : 11.07.12 - klo: 19.53 »
Minkälaiset jouset oli voittoautossa?

Poissa jounihi

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #879 : 11.07.12 - klo: 19.56 »
Nutechin omat pehmeät ja iskarit oli mallia monster ämpärit :azn:

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #880 : 11.07.12 - klo: 20.37 »
Alumiiniset diffikuoret on ihan must, muoviset kestää sen 30min. Ruuvien alle ei tarvi niitä o-renkaita, ne hajoaa ensimmäisessä kiristyksessä. Ristiinkiristys on hyvä juttu ja se iso o-rengas kannattaa pitää siinä hammasrattaassa, mulla ainakin on onnistunut näin. Kannattaa puhdistaa bräkleenillä ne ruuvin reiät(alu diffissä) ja kun olet laitanut uudet diffiöljyt niin kun rupeat kiristämään ruuveja niin laita kunnon loraus ruuvilukitetta niin se tiivistää ruuvin kannanalta hyvin. Itselläni diifit täysin vuotamattomat viimeviikonlopun kisojen jäljiltä.
Tässä vielä setuppi millä voitettiin Eestin mestaruus.
Iskarit, etu + taka 1000 ultimatea
Diffit etu 250 000, keski 500 000, taka 30 000
Takaylätukivarsi, pisin mahd.
Etuylätuki, keskireikä
Taka-auraus 2 ast.

Tuo diffin rumpu ei istu rattaaseen ja tämä ongelma on ainoastaan keskidiffissä http://www.nutechracingforum.com/vb/showthread.php?940-centre-diff-bind/page2 tuolta lueskelin että rattaassa olevaa O-renkaan uraa täytyy leventää jotta se istuu hyvin. Kokeilin äsken laittaa tuon vakio muovisen rummun rattaaseen niin se istuu nätisti mutta alumiinen ei mitenkään.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa diezel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #881 : 11.07.12 - klo: 21.09 »
Onkos kukaan saanut onnistuneesti asennettua Savöxin(SV-0235MG) isoa ohjausservoa nutechiin?
 :cry:

Poissa jesi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #882 : 11.07.12 - klo: 21.16 »
Tekispä vahvasti mieli kommentoida tätä diffikeskustelua, lähinnä vakiodiffin kestävyydestä (varsinkin nurkkarallissa), mutta kaikkien mielenterveyden vuoksi taidan jäävätä itseni.



Diezel: mulla on ohjauksessa ollu 75 x 59 x 27mm servo, kyl se sinne menee ilman sirkusta.
/ Jere Siirilä

Poissa BadLuck13

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #883 : 15.07.12 - klo: 01.53 »
Pientä hyppelyä kera kahden Nuutekin.

2xNutechMegaBeetle4WD


Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #884 : 15.07.12 - klo: 16.49 »
Nyt on tilailtu killer switch, outerwearsin vetokäynnistin suoja ja vauhtipyörän suoja ja sitten vielä DDMäm velocity stakki mutta minkäslaisia ilmanputsareita olette käytelleet? tuo vakio putsari vaikuttaa varsin onnettomalta. Huomenna haen niitä diffi öljyjä ja saattaapa mukaan tarttua pari servoakin.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa jounihi

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #885 : 15.07.12 - klo: 18.07 »
itse olen käyttänyt MCD filtteriä ja on toiminut hyvin tähän asti. Siinä päällä vielä outwear suojapussi.

Poissa alaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #886 : 15.07.12 - klo: 21.11 »
Tuolla 2-tahtimoottorin virittelytopiikissa on nyt juttua sivuputken teosta Nuutekkiin.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #887 : 15.07.12 - klo: 22.42 »
Nyt ois tulossa jo uudet servotkin autoon ja ne ovat mallia hitec HS 5765 MH, ilmanputsariksi tulee DT1 ja sen kaveriksi vielä outerwears. Kuinkas nopsaan teille on tavarat tullu freeprawn racingiltä? 
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #888 : 16.07.12 - klo: 21.12 »
Tuo diffin rummun sopimattomuus on nyt hoideltu ja rumpu sopii hienosti rattaaseen kiinni mutta kun laitoin diffin autoon kiinni ja kiristin ruuvit niin diffi jämähti paikoilleen, ei pyöri vapaasti pätkääkään  :angry: :angry: :angry: HERMO PALAAAA :evil: :evil: :evil: katselin ohjekirjaa ja sen mukaan diffin etumaisen laakerin ja rummun välissä ei pidä olla prikkoja mutta kun purin auton niin siinä oli/on 3 prikkaa???? onko tuo ohjekirja oikeessa vai mikähän versio tämä pirssi on??? eikös tällä mega beetlellä pitäisi olla sama manuaali kun mega monsterilla??
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa BeAsT

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #889 : 16.07.12 - klo: 21.34 »
Nyt ois tulossa jo uudet servotkin autoon ja ne ovat mallia hitec HS 5765 MH, ilmanputsariksi tulee DT1 ja sen kaveriksi vielä outerwears. Kuinkas nopsaan teille on tavarat tullu freeprawn racingiltä?
mä en tiedä kuinka nopeasti sieltä tavarat tulee mutta viime keskiviikkona laitoin niille mailia kun kyselin rattaista niin vastausta ei oo tullu vieläkään  :grin:
EX Biabi Baja 5sc Räpelletty BZM  pro mx 50cc

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #890 : 17.07.12 - klo: 11.58 »
Tuo diffin rummun sopimattomuus on nyt hoideltu ja rumpu sopii hienosti rattaaseen kiinni mutta kun laitoin diffin autoon kiinni ja kiristin ruuvit niin diffi jämähti paikoilleen, ei pyöri vapaasti pätkääkään  :angry: :angry: :angry: HERMO PALAAAA :evil: :evil: :evil: katselin ohjekirjaa ja sen mukaan diffin etumaisen laakerin ja rummun välissä ei pidä olla prikkoja mutta kun purin auton niin siinä oli/on 3 prikkaa???? onko tuo ohjekirja oikeessa vai mikähän versio tämä pirssi on??? eikös tällä mega beetlellä pitäisi olla sama manuaali kun mega monsterilla??

Otin nuo kolme prikkaa pois ja nyt diffi rullaa nätisti. Minkäköhän takia ne siellä ylipäätään ovat kun manuaalissakaan niitä ei ole??
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #891 : 17.07.12 - klo: 12.29 »
Tuo diffin rummun sopimattomuus on nyt hoideltu ja rumpu sopii hienosti rattaaseen kiinni mutta kun laitoin diffin autoon kiinni ja kiristin ruuvit niin diffi jämähti paikoilleen, ei pyöri vapaasti pätkääkään  :angry: :angry: :angry: HERMO PALAAAA :evil: :evil: :evil: katselin ohjekirjaa ja sen mukaan diffin etumaisen laakerin ja rummun välissä ei pidä olla prikkoja mutta kun purin auton niin siinä oli/on 3 prikkaa???? onko tuo ohjekirja oikeessa vai mikähän versio tämä pirssi on??? eikös tällä mega beetlellä pitäisi olla sama manuaali kun mega monsterilla??

Otin nuo kolme prikkaa pois ja nyt diffi rullaa nätisti. Minkäköhän takia ne siellä ylipäätään ovat kun manuaalissakaan niitä ei ole??

Eiköhän ne ole shimmejä...niillä on ollut se diffi shimmattuna edelliseen diffikoteloon sopivasti. Ei mikään ohje voi kertoa montako shimmiä pitää olla välissä, jokainen välitys pari / diffikotelo kun on yksilö aivan kuten se on oikeassakin autossa.
Kyllä diffejä saa välillä purkaa kymmeniäkin kertoja ennen kuin oikeat shimmit löytää paikkansa, joskus onnistuu ekalla kertaa.
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa BadLuck13

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #892 : 17.07.12 - klo: 13.45 »
Tuo diffin rummun sopimattomuus on nyt hoideltu ja rumpu sopii hienosti rattaaseen kiinni mutta kun laitoin diffin autoon kiinni ja kiristin ruuvit niin diffi jämähti paikoilleen, ei pyöri vapaasti pätkääkään  :angry: :angry: :angry: HERMO PALAAAA :evil: :evil: :evil: katselin ohjekirjaa ja sen mukaan diffin etumaisen laakerin ja rummun välissä ei pidä olla prikkoja mutta kun purin auton niin siinä oli/on 3 prikkaa???? onko tuo ohjekirja oikeessa vai mikähän versio tämä pirssi on??? eikös tällä mega beetlellä pitäisi olla sama manuaali kun mega monsterilla??

Otin nuo kolme prikkaa pois ja nyt diffi rullaa nätisti. Minkäköhän takia ne siellä ylipäätään ovat kun manuaalissakaan niitä ei ole??

Eiköhän ne ole shimmejä...niillä on ollut se diffi shimmattuna edelliseen diffikoteloon sopivasti. Ei mikään ohje voi kertoa montako shimmiä pitää olla välissä, jokainen välitys pari / diffikotelo kun on yksilö aivan kuten se on oikeassakin autossa.
Kyllä diffejä saa välillä purkaa kymmeniäkin kertoja ennen kuin oikeat shimmit löytää paikkansa, joskus onnistuu ekalla kertaa.

Juurikin näin. Katsohan vain että kun kaikki kolme shimmiä otit pois että välys ei tullut nyt liian väljäksi.. Itsellä kerran meni rattaat sileäks tuon takia. Ajattelinvain että kun se viimeksikin oli näin niin kylläse nytkin toimii.

Freeprawnilta paketit on tullu yleensä 4 päivässä. Jos heillä ei heti tavaraa oo hyllyssä niin sitte siinä voi kyllä kestää. Kirjoita sinne ja pyydä seurantakoodia jne. Hyvä paikka toi on tavaroita tilata.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #893 : 17.07.12 - klo: 15.52 »
tuo keskidiffi on nyt kiinni ja täytyy katella kuinka kestää, ainakin sisäänajon teen tuolla shimmailulla. Nyt pesen etudiffiä.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa alaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #894 : 17.07.12 - klo: 21.03 »
Kun intoa oli rahaa enemmän niin tuli askarreltua tuollainen "alumiininen" diffikotelo etuperään:

https://picasaweb.google.com/113539515303018873153/Nutech#5766197675352401762

Ainut heikkous tuossa on että jos laakeri lämpenee paljon jostain syystä niin sitten muovi antaa periksi. Muutoin tuo on 7075-palikasta tehty, eli pitäisi kestää. Bonuksena tuo on melkeen sata grammaa kevyempi kuin Nutechin billet-kotelo. Ja onhan tuossa vielä kevennysvaraakin jos oikein innostuu.

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #895 : 19.07.12 - klo: 12.18 »
Nyt on autossa jo kiinni keskidiffi ja etudiffi, mutta eilen kun rupesin purkamaan takadiffiä niin tietenkin sitten tässä diffissä on tuo rummun laakeri jumissa ja kun sitä revin irti niin vaurioituihan se ja on nyt siis käyttökelvoton. Muista diffeistä laakerit irtosivat kyllä todella nätisti. Uudet laakerit on tilattu ja laskua odottelen niistä mutta niissähän kestää varmaan viikonpäivät ennen kuin ne minulla ovat, olisiko jollakin pääkaupunkiseudulla asustavalla tarjota tuota laakeria minulle? kun saan nuo tilatut laakerit niin luonnollisesti annan niistä yhden takaisin :smiley: . Laakeri on kokoa 12x24x6 elikkä siis tämä http://smoosmoo.com/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=10_2&products_id=45
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #896 : 20.07.12 - klo: 00.26 »
Noniin nyt on diffit kiinni autossa kun BadLuck13 luovutti yhden laakereistaan, iso kiitos hänelle. Huomenna tai siis tänään sitten koneen suojat paikoilleen ja kone kiinni niin rupeaa olemaan valmista. Mutta nyt muutama tunti unta pollaan.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #897 : 21.07.12 - klo: 23.50 »
Kuinkas paljon servoilta vaaditaan voimaa tässä autossa? kun noista tilaamistani servoista irtoaa 6.0v/20kg ja 7.4v/25kg niin riittääkö tuo 20kg ohjaukseenkin?? vai pitääkö vaan suosiolla liittää servot suoraan lipoon?
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #898 : 22.07.12 - klo: 19.04 »
Kävin pöristelemässä reilun puoli tankkia beetlellä ja toimi nätisti, jotakin säätöjän tietenkin täytyy tehdä mutta sisäänajo on aloitettu. Minkäslaisia lämpötiloja koneessa saa/pitää olla? mittailin ajon aikana lämpöjä niin 100 asteen molemmin puolin pyörivät 107c taisi olla korkein lämpö.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa BeAsT

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nutech 1:5 autot
« Vastaus #899 : 22.07.12 - klo: 19.45 »
Hyvät lämmöt taitaa olla vielä rikkaallakin kun noi pienet lämmöt on  :smiley:
EX Biabi Baja 5sc Räpelletty BZM  pro mx 50cc