Pistähän Aku-Ankan väliin kyselylomake jossa lupaan maailman parhaan monsterin (Mad Force) palkinnoksi, niin varmasti saat vastaukseksi, että Kyosho tai Nikko on paras. Tosin, noista Kyosho on selkeästi parempi, jopa ihan onnistuneita ja hyvin tehtyjä malleja (kilpurit).
Edelleenkin olen sitä mieltä, että paras on tuo TR-15 isoilla renkailla. Siinä on tehokas moottori joka on valmistettu erittäin laadukkaista materiaaleista samoin kuin koko muukin auto. Sen sähkö-osat ovat huippulaatuisia Prefex-tuotteita (nimikin on suoraa johdantaa sanasta perfect) jotka on kuuluja luotettavuudestaa, tarkkuudestaan ja nopeudestaan. Myös alusta on erittäin onnistunut. Ajo-ominaisuuksia kehittäessään Kyoshon insinöörit ottivat suunnittelun pohjaksi erittäin kalliin auton, Nasan kuussa käyttämää kuukulkijaa. Pitkän suunnittelun ja testauksen jälkeen onnistuivat parantamaan auton ajo-ominaisuuksia tasolle, josta vain TR-15 mallin omistajat voivat nauttia!
Myös auton kestävyys on aivan omaa luokkaansa, ehkä Ultima-mallia lukuunottamatta. Useimmat kilpalevat autot on valmistettu vain vähän joustavista materiaaleista, näissä törmäyksen sattuessa joustoa riittää. Kuvitellaan tilanne jossa auto rajusta suorituskyvystä johtuen hipaisee vasemmalla etupyörällään vaahtomuovista valmistettua kaverin radiolaukkua. Hipaisun ensi hetkillä vasen etutukivarsi liikkuu suoraan taaksepäin, aina vasempaan takapyörään saakka, jolloin molemmat irtoaa kiinnikkeistään. Tämä saa aikaiseksi auton horisontaalis-suuntaisen pyörähdysliikkeen joka irroittaa varmuuden vuoksi myös oikean puoleiset ripustukset. Näin auto törmää pehmeästi eikä aiheuta ympäristölleen suotta vaaraa. Kaiken tämän mahdollistaa Kyoshon asiakasystävällinen varaosapolitiikka. Turhaan rikkoa vain yhtä tukivartta kerrallaan, koska joudut kuitenkin ostamaan koko setin kerralla!