Ei saa missään tapauksessa vuotaa. Se vuoto merkkaa suoraan puristuspaineiden menetystä. Uutta tiivaria kehiin vaan.
Mä en kyllä käytä mäntästoppareita ottaakseni vetopäätä tai vauhtipyörää irti. Tolle on olemassa oma työkalukin eli vauhtiksen ulosvedin jota Bajakaupoista saa ostaa. Tosin helppo tehä itekkin mutta oli joko TGN:llä tai DDM:llä niin halpa että ostin sen miettimättä. Sillä lähtee kummatkin. Ite asiassa just äsken aloin pistämään lihoiks sitä yhtä uutta Fuelie 26:sta ja hyvin toimii moinen ulosvedin. Aattelin portata tota pikkumottia reilusti reilusti ja kattoo hieman mitä se tykkää
Haluuks joku asiansa osaava kenties testata tota mottia omassaan? Annan testattavaks mutten omaks ja tiettyjä asioita edellytän käyttäjältä. Mielellään sellanen jolla olis kokemusta vakio 26:sesta ja jostain virikoneesta nyt niinkuin ens alkuun. Se ottaa yhteyttä joka tuntee asian omakseen.
Tänään pääs vetään oikeen huolella tolla 19/55 vällärillä ja hiekalla kiihtyvyys parani, nyt saa pitoa paremmin mutta siltikin skeida lentää kaaressa koko aika joten vieläkin sais olla pitempi välläri, harmi kun Turtle ei tee 20/54 välläriä, se olis melko optimi.
Huippunopeuskin alkaa olemaan siellä päin jo mitä sen pitää olla mutta sais kyllä kulkee vieläkin hiukkasen kovempaa. Helkutin suuntavakaa muuten on toi räpätin. Menee ku juna jos ei koske rattiin ja on suoristanu sladin kunnolla ennen suoraanajoa.