Mä oon menossa Kalajoen särkille jo muissa merkeissä heinäkuussa. Ja Baja tulee varmasti mukaan.
Tuli kokeiltua tota tötteröä tänään 2 kertaan ja kummallakin kerralla meni jotain rikki. Ensimmäisenä osottautu että vastarin 4500 mAh hump oli susi, kesti kokonaiset 6 minuuttia. Joten vaihtoon se. Seuraava yritys, muovisesta servovarresta TAAS spoorit sileeks. Taitaa johtuu noista etujarrujen tuomasta lisärasituksesta. No nyt on alumiininen varsi. No joka tapauksessa tuli yhteensä puol tuntia kierrettyä viereistä muksujen futiskenttää ja oli kyllä hiekkakentän pinta sen näkönen että jollain siinä oli "vähän ajettu"
Niin joo, tuli ne ekat lipatkin jo vedettyä; neljä komeeta volttia mun laskun mukaan mutta laskeutuminen onneks pyörilleen.
Samalla tuli kokeiltua vähän pikkuviilaamista; eli ostin ison UNI-filterin ilmanputsariksi ja TGN:ltä tuli tilaamani velocity stack. Hienosti sopivat toisiinsa ja nyt onkin "kabiini" sitten ihan täynnä putsaria. Ikkunatkin on kiinni. Aiemmin aina nykysäädöillä vähän normaalia enemmän savuttanut kone ei enää savuttanut lähes ollenkaan. Reagointi parani selkeästi ja aloin kokeilemaan tötteröä pihalla...no piti lopettaa samantien ennenkuin kertaakaan kaasua painoin kun huomasin että kello olikin jo puoli ykstoista ja kun tosta Victoryn putkesta tulee jonkin verran metelia
Eipähän oo enää sitä orkkisputsaria ja ainakin alku oli erittäin lupaava. Tohon UNI-filtteriinkin mulla on jo kehitysratkasu jolla sen saa vielä paremmaksi jos tarvis on. Jarrujakin tuli säädettyä ja hieman parannettua myös takasta.