31
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 03.03.14 - klo: 14.07 »Diffi asiaan vielä sen verran että kun diffi näyttää autoa purkaessa samalta kun dude67 kuvassa.Seuraan tilannetta, mutta uskon kuitenkin, että tuo "mönjä" jota kuvassa näkyy on ulkopuolelle (diffin ja sen kotelon väliin) erikseen lisätty - eikä ole siis diffiöljyjä. Tuo on jäykempää "rasvaisempaa" kuin se silikoniöljy, jota laitetaan diffin sisään. Se liitos siinä diffissä ei ollut mielestäni mitenkään löystynyt.
Niin kone ruuvit diffiin autoa kasatessa on ainoa järkevä vaihtoehto.
Ihan sama missä ja kuinka kauan autolla meinaa ajaa.
Muuten kuvassa tapahtunut öjyjen karkaaminen on varmasti jossain vaiheessa uudestaan edessä.
Aina autoa uudestaan kootessa kannattaa ottaa huomioon esim. että tuo löystynyt lautaspyörä on selvästi heikko kohta, pahimmassa tapausessa menee koko diffi vaihtoon. Niin jos jotain voi tehdä paremmin pienellä satsauksella
so do it. se yleensä helpottaa harrastamista jatkossa.
Ei, ei, ei ja ei.
Tuo on justiinsa sitä silikoniöljyä mikä pitäisi olla siellä diffin sisällä, johon on sekoittunut roskaa ja hammasrattaiden pölyä. Siksi se vaikuttaa paksummalta mitä onkaan. Turha sun on kysellä neuvoja jos et mitään sitten noudata, harrastele omaan tahtiin ja maksa ns. oppirahat mitä ihmiset yrittää sua neuvomisellaan saada säästämään. Tuo diffiöljy ei mitään halpaa ole.