Vaikea sanoa mitä kannattaa ostaa heti varaosiksi, kun rikki meneminen riippuu ihan käyttäjästä. Meillä on ollut kolme spedeä ja yksi rustler ja ainoa mitä tähän mennessä on saatu rikki on kolme harjallista moottoria ja yksi iskarinvarsi.
Kuulalaakerit riippuu mallista ja niitähän on useammassa paikassa. Itse en ole kyllä saanut vielä yhtään ainoaa laakeria rikki ja toista vuotta on ajeltu. Vanhempaan malliin on suoraan liukulaakereiden paikalle sopivat kuulalaakerit (Traxxas
4606 tai Duratrax
DTXC1525), mutta itse suosittelen vaihtamaan tilalle Traxxasin osat
3736 eteen ja
3752 taakse ja niihin laakereiksi joko Traxxasin
4607, 4 x
5116 tai Duratraxin
DTXC1087. Vaihtoehtona voi myös noiden ohjauslohkojen ja akselikannattimien (mikä lie oikea termi) tilalle laittaa RPM:n vastaavat, mutta en tiedä saako sille enemmälle rahalle jotain vastinetta verrattuna Traxxasin osiin. Hyvin minulla on nekin toimineet.
Sellainen tuli vielä mieleen, että Rustler VXL:ssä oli hexit, jotka pysyvät paikallaan kun renkaat irroittaa, mutta Stampede VXL:ssä on vanhaan malliin sellaiset että kun renkaan irroittaa, niin on helppo hukata hexin alla oleva pinni ja prikka. Vaihdoin tilalle periaatteessa osanumeroltaan ihan samat osat eli
3654 ja
1654, mutta nyt ovat sellaiset, jotka pysyvät paikallaan. Samalla sai muutaman varaosapinnin, jos kuitenkin sattuu sellaisen hukkaamaan.