Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 642187 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Niki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #300 : 15.07.04 - klo: 17.18 »
31,40 euroa maksoin justii 1 tunti sitten tuosta oulun keskustassa sijaitsevasta butiikista, mutta tuo on vissiinkin tavallinen tt:n diffi... Timppa ei osannut sanoa diffistä mitään, kun se on vissii nuita lentomiehiä enemmänkin. Mutta kuitenkin diffi pelaa hyvin infernossa, ja onhan metallirattailla ja viellpä 4:llä! Ihan mukavan tuntuinen tuokin diffi.

P.S. Jossain vaiheessa mun mielestä kun juttelin Timon kanssa se meinaili, että tuo tt:n tcd ei olisi juuri nimeksikään kalliimpi, kun kyse on tt:stä... Pikkusen toiset hinnat, kuin tuolla kyosholla. :wink:  Taidanpa vaihtaa autoa jo pelkästään varaosien saatavuuden kannalta. Oulusta on vaikeeta ostaa mitään, kun kyoshon osia ei ole hyllyssä juuri nimeksikään...

Poissa MarGox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #301 : 16.07.04 - klo: 14.30 »
Laitampa tähän väliin:
Onko jossain tietoa mitkä Kyosho infernojen osat käyvät MP-7.5 Sports RTR -malliin?

- tää on niin tätä ensmäese auton kanssa -
Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR Exclusive

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #302 : 16.07.04 - klo: 16.27 »
Kaikki inferno MP-7.5 osat käy ainaki.
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #303 : 26.07.04 - klo: 00.07 »
Lainaus käyttäjältä: "pnyman"
Tämä aihe kuuluu kyllä ostetaan-osastoon (ja sielläkin on ilmoitus) mutta kysyn myös täällä, elikkä...

MP5:ssa meni taka kardaani poikki (keski- ja takadiffien välissä oleva
akseli).  Se on n. 104mm pitkä. Onko kenellä sopivaa?
Voisin myös ostaa etukardaani, se on n. 87mm pitkä.
Oletko vieläkin sitä kardaania vailla? Olikohan se mad forcen kardaani mikä oli samankokoinen...

Poissa pnyman

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://www.pivota.fi/rcflyg
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #304 : 26.07.04 - klo: 22.33 »
En ole. Tilasin uudet kardaanit Kärkkäisen kautta.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #305 : 27.07.04 - klo: 02.26 »
Lainaus käyttäjältä: "pnyman"
En ole. Tilasin uudet kardaanit Kärkkäisen kautta.
Ok, Löysin vaan towerista tuommosen http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI0001P?&I=LXV725&P=V  :wink:

Poissa pnyman

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://www.pivota.fi/rcflyg
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #306 : 27.07.04 - klo: 21.11 »
Yep, juuri tuommonen mulla on nyt :)

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #307 : 04.08.04 - klo: 12.51 »
Taitaa Infernon GX-21 vetää viimeisiään.. En oikein ymmärrä sitä, lämpenee ihan pirusti liian kuumaks. Kaasarista oon kattonu kaikki o-renkaat, mistään ei fuskaa ainakaan ulos gasoa, letkut kunnossa, tankki ei vuoda.. Vaikka miten rikkaalle vääntäs ja savua tulee niin silti kuumenee. Koneenki oon purkanu atomeiks ja sieltäkään löydy mitään vikaa.

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #308 : 04.08.04 - klo: 12.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
kurkkaappa mikä tulppa siinä on.

Mulla samat oireet savagen motin kans, oli ihan liian kuuma tulppa ( R 4)
Vaihdoin OS:n A8 siin niin kaikki murheet häipy..


OS A3:sta oon käyttäny kokoajan. A5 kokeilin mutta sillä ei tuntunu toimivan niin hyvin vaikka säätelikin kohilleen. Voiskai tuota kokeilla.. Jokatapauksessa tässä on uuden motin osto edessä mutta oishan tuo nyt kiva vielä saada toimimaan

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #309 : 04.08.04 - klo: 13.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
Jos sulla on joku kyöstin pikkukone esim GX-15 tai GS-15 yms niin niissä on yleensä joku os8 vastaava ja eihan os 8 maksa kuin 4-6€..


Tarkotatko tota #8 tulppaa? Ossilla taida ollakkaan A8 tulppaa. Toi #8 ois A5 ja A3 välissä lämpöarvoltaan joita olen käyttänyt

Edit. Tämmöstä settiä oon tässä muutenkii harkinnu

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #310 : 04.08.04 - klo: 17.03 »
no settihän vaikuttaa täydelliseltä; muista laittaa ad number "011K6" niin $20 pois hinnasta

toi VZB:n kansi vähän arveluttaa, luulis että kupasee aika pahasti kun auto menee katolleen...

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #311 : 04.08.04 - klo: 18.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
no settihän vaikuttaa täydelliseltä; muista laittaa ad number "011K6" niin $20 pois hinnasta

toi VZB:n kansi vähän arveluttaa, luulis että kupasee aika pahasti kun auto menee katolleen...


Kiitokset vinkistä... Pitänee laittaa jos tuoltapäin sattuis tilaamaan. Mieluummin ottaisin saksasta jos löytäisin liikkeen joka myy Ossia ja vastaa kyselyihinkin.

Katolleenhan ei ajeta?  :wink:  Nätin näköinen mun mielestä toi kansi. Käytännöllisyydestä en tiedä..

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #312 : 04.08.04 - klo: 22.54 »
Joo! Vai ei ajeta.. tänään olin Lavangossa aika monta kertaa selälläni :(

Poissa Mikke

  • Tulokas
    • Profiili
inferno 7.5.mp sport
« Vastaus #313 : 13.08.04 - klo: 01.56 »
Jep jep nyt tarvis hieman tietoo jos alan harrastajia on...Eli mitä iskareita käytätte...Olen aikeissa laittaa  thunder tigerin tai hyperin vai mikä linee niin kyseisten laitosten iskarit...Onko kokemuksia? Sillä kyöstin orgis iskarit maksaa hunaajaa.....oliko jotain 63 euroo pari takaiskarit,,,(hyi hitisi) ja racing iskarit 72 tms pari..et silleen,,, :twisted:  :twisted:
Yrittänyttä ei laiteta. :)

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: inferno 7.5.mp sport
« Vastaus #314 : 13.08.04 - klo: 07.29 »
Lainaus käyttäjältä: "Mikke"
Jep jep nyt tarvis hieman tietoo jos alan harrastajia on...Eli mitä iskareita käytätte...Olen aikeissa laittaa  thunder tigerin tai hyperin vai mikä linee niin kyseisten laitosten iskarit...Onko kokemuksia? Sillä kyöstin orgis iskarit maksaa hunaajaa.....oliko jotain 63 euroo pari takaiskarit,,,(hyi hitisi) ja racing iskarit 72 tms pari..et silleen,,, :twisted:  :twisted:


Hobaon iskarit kuulemma käy, itse en ole kokeillut. Iso hepalle ja sanderssonalle vaan puhelua. Tais olla jotain reilut parikymppiä pari ne...

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #315 : 13.08.04 - klo: 07.29 »
www.iso-hepa.com

Sieltä HoBaon iskarit eteen ja taaksen yhteensä 45e tjsp. Ja ovat varmasti ainakin yhtä hyvät, ellei paremmat.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #316 : 13.08.04 - klo: 12.44 »
viimeinen hetki varoittaa ostamasta tuota OS VZ-B V-Specciä...  :wink: Saattaapi olla että lähtee tilaukseen

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #317 : 13.08.04 - klo: 12.50 »
WINK WINK Osta multa sitten Ossin off-road pilli siihen.. saat Tower hintaan (tai vähän alle). Käyttämätön vielä. Ostat vaan Towerista käyrän. Tää on vapaasti säädettävää mallia eli yhdyskumilla.

Poissa Dampax

  • Jäsen
    • Profiili
Re: inferno 7.5.mp sport
« Vastaus #318 : 13.08.04 - klo: 13.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Mikke"
Jep jep nyt tarvis hieman tietoo jos alan harrastajia on...Eli mitä iskareita käytätte...Olen aikeissa laittaa  thunder tigerin tai hyperin vai mikä linee niin kyseisten laitosten iskarit...Onko kokemuksia? Sillä kyöstin orgis iskarit maksaa hunaajaa.....oliko jotain 63 euroo pari takaiskarit,,,(hyi hitisi) ja racing iskarit 72 tms pari..et silleen,,, :twisted:  :twisted:


Niin,

Valtavaksi häpeäkseni on tunnustettava, että olen itsekin Infernossani Hobaon iskareita käyttänyt.

Totta tuo on, että Kyoshon omat maksavat aivan järjettömästi.

Hobaot käyvät lähes suoraan, alapäässä olevaa palloniveltä on vain hieman käsiteltävä saadakseen sen mahtumaan vaadittuun koloseen.

Laatu?
Hobaossa ainakin iskarinvarret on huomattavasti Kyoshoa ohuemmat. Muutenkin näppituntumalla ovat "rihvelimmät" Kyoshoon verrattuna. Mutta mutta, niinkuin meille monelle, hinta on aika tärkeä tekijä. Hobaon iskareita saat kahdet yksien Kyoshojen hinnalla. Kokemuksen perusteella kestävyys ei ole PALJON huonompi.

Siitä vain Infernon maine Hobaon halppisosilla pilaamaan, meitä on jo muitakin    :oops:

-------------------------------------------------------------------------------------
http://www.tutka.net/~killik/

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #319 : 13.08.04 - klo: 14.11 »
Mikä kyoshon iskareihin on sit tullut ku et niitä käytä? :shock:
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa Dampax

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #320 : 13.08.04 - klo: 14.24 »
Eri jousitusta kokeillessa on paljon helpompi vaihtaa suoraa iskarit.  Ei tarvitse kesken ajosession vaihtaa öljyjä iskareihin.

Sadesää muuttaa olennaisesti iskunnaimennuksen säätöä. Pitkään kuivana ollut rata on todella liukas, sade tekee pinnasta "asfalttimaisen" pitävää.

Ja kuten kaikki tietävät, jäykkien jousien kanssa ei voi käyttää löysää öljyä ja päinvastoin.

Siis helpoin tapa on vaihtaa kokonaan iskarit, ei halvin mutta helpoin
-------------------------------------------------------------------------------------
http://www.tutka.net/~killik/

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #321 : 14.08.04 - klo: 17.53 »
Lainaus käyttäjältä: "silleeni"
viimeinen hetki varoittaa ostamasta tuota OS VZ-B V-Specciä...  :wink: Saattaapi olla että lähtee tilaukseen




 :mrgreen:

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #322 : 15.08.04 - klo: 09.05 »
Rupee sunki sportti kulkemaan vähän rajummin?

Paljonko rokotti lompakkoa?
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #323 : 15.08.04 - klo: 09.28 »
tuollahan se ylhäällä on ~ 450e ja siihen tullit ja 10% kauppasotamaksu + alvi joten eiköhän tuo jotain 600e tule olemaan

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #324 : 15.08.04 - klo: 09.29 »
No niinpä niin :)! Minä tosiaan taidan tarvita silmälaseja kun mitään en tunnu enää löytävän :). Kiitos kun autoitte sokeaa ;)!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #325 : 15.08.04 - klo: 12.03 »
Eiköhän pitäs kohta erilailla kulkee  8) Nyt vaan sitten hillitön odotus.

Loppujen lopuksi hinnaksi tuli
In-Stock Subtotal: $ 555.47
International Air: $ 26.09
Total Current Charges: $ 581.56

kun settiin otin:
O.S. Max-21 VZ-B V-Spec-T  $299.99
O.S. Silencer Header Set T-2050 $124.99
O.S. Super 203 Air Cleaner Assembly $29.99
Kyosho Special Engine Mount MP-7.5 $46.99
Kyosho Engine Mount Spacer MP-7.5  $9.49  
Kyosho Flywheel Nut 3-Piece MP-6 $5.79  
Kyosho Tapered Flywheel Collet Set $7.29  
O.S. #P3 Turbo Glow Plug .21VZB (P) V-Spec 21C 6kpl $50.94  
$20 Promotional Discount

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #326 : 15.08.04 - klo: 12.08 »
niin, no toihan ei suinkaan ole lopullinen hinta vaan veikkaan että on aika lähellä 600e, sillähän saa jo kokonaisen hieman halvemman luokan auton suomesta moottoreineen :D No kiistatta hieno setti!

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #327 : 15.08.04 - klo: 12.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
niin, no toihan ei suinkaan ole lopullinen hinta vaan veikkaan että on aika lähellä 600e, sillähän saa jo kokonaisen hieman halvemman luokan auton suomesta moottoreineen :D No kiistatta hieno setti!


tarkoitin siis towerin lopullista hintaa... Kun tuolla aikasemmin ei ollut läheskään kaikki maksut ja osat vielä mukana.  :D Tarkkaa lopullista hintaa en osaa sanoa sitten kotopuolessa mutta eiköhän tuo mene pitkälle yli 600€

Niijoo ja saahan tolla rahalla jo uuden inferno sport RTR  :lol:

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #328 : 15.08.04 - klo: 12.12 »
Niin just!

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #329 : 15.08.04 - klo: 14.13 »
kannattasko vielä jotain laittaa infernoon että ei Ossi vetäis sitä sitten mutkalle kun tulee. Pääratas on teräksinen, kytkinkello on se kyöstin tuuninki valettu malli, kaikki diffit on neljällä planeettarattaalla,  etukardaanin oon vaihtanu nivellettyyn kanai malliin kun se oli kulunut ja eturungon jäykistäjä ollaan itse väsätty alumiiniputkesta...