...vai servossa?
kun laitoin assoon hitecin jonkun lähes perusservon, niin se meni aina toiseen ääriasentoon kun painoi kaasua.kun laitoin toisen hitecin, hs625mg, se teki saman jutun. hitecit olivat toiminet infernossa ihan hyvin, mutta ei assossa. laitoin sitten keilin ps4001:sen tohon ja se toimi täydellisesti.
Menin sitten kokeilemaan tonne halliin, että kaikki varmasti toimii, ennenkuin menee matolle. Ajelin minuutin verran ihan huoletta, kunnes nopari alkoi temppuilemaan. aina vähän välillä kaasu meni mykäksi, mutta ohjaus toimi. aina kun kaasu oli mykkänä, noparin valot vilkkui sillä lailla, että se olisi aina "käynnistynyt" uudelleen. eli ihan niinkuin se ei saisi vähään aikaan virtaa.
kun sitten menin tutkimaan autoa tarkemmin, huomasin että nopari aloittaa toimintansa alusta aina, kun kääntelee servoa. ei ihan joka käännöksellä, mutta lähes jokaisella. laitoin vastariin kiinni erillisen vastarinakun ajoakun lisäksi. vastarinakulla se toimi ihan niinkuin pitääkin. mistä ihmeestä on kyse?
Nopari on m troniksin sonic sprint, kosteussuojattu 8t rajoituksella. kone on joku 13 lankainen, oisko gm:n. hiilet ihan uudet, vasta sisäänajetut ja kollektori tietysti sorvattu hiilienvaihdon yhteydessä.
kiitän kaikkia avusta